- Ikä
- 40
Kyllä nyt on sellanen kutina että kohta vyö vaihtaa omistajaa.
Tän voi sit kyllä tulkita oikeestaan ihan kumman puolesta tahansa liputtamiseksi. Oikea vyö vai "oikea vyö"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä nyt on sellanen kutina että kohta vyö vaihtaa omistajaa.
Tän voi sit kyllä tulkita oikeestaan ihan kumman puolesta tahansa liputtamiseksi. Oikea vyö vai "oikea vyö"?
Vittu, Philippou vs Ring peruttu, Ring sairaana. Huomas kyllä punnituksessakin ettei ollut täysin kunnossa.
Costas Philippou @Philippou185UFC
. bad news guys! My fight got cancelled... Nick got sick and he can't fight.
Costas Philippou @Philippou185UFC
Needless to say Im disappointed that I wont be fighting tonight. I trained hard and was looking forward to giving everyone a show. Next time
Mun mielestä ei kyllä näyttänyt yhtään epävarmalta, melkeinpä päinvastoin.
Condit parempi matossa? Tuosta olen kyllä eri mieltä...
Kyllä se kaiken järjen mukaan tulee, 4:30 tulee jopa 154:n Countdown. Tosin olisi aika "hyvä" läppä, jos siellä alkaisi pyörimään joku UFC Fight Night: Nogueira vs. Davis.Varmistellaanpa vielä. Tuleehan eventti mtv3 maxilta? Ohjelmistossa lukee ufc fight night, eikä 154
Tuleeko tää nyt sitten ollenkaan tuolta Canalin exreme-kanavalta? Itse kun kattelin noita ohjelmaoppaita, niin ei näkynyt mitään mainintaa tästä eventistä. Harmittaa pirusti jos joutuu ruveta säätämään streamien kanssa, kun on just kavereiden kanssa järkkäilty UFC-iltama tämän eventin yhteyteen. Olis ollut tietenkin varmaan hyvä ihmetellä tätäkin jo etukäteen.
Taitaa tulla nykyään C more sport HD:ltä (vai oliko toi yks niistä maxiin siirtyneistä). Telkun kautta ei näe, että mitä noi lähetykset pitää sisällään, mutta alkamisajankohta ainakin näyttäis täsmäävän. Canalin digiboksi, tai telkku ei kerro mitään noista lähetysten sisällöstä, joka on aika perseestä.
MTV3 Max omilla sivuillaa sanoo että suora lähetys 05, vaikka väärän nimen ovat ohjelmalle antaneet. Pieni valvominen eessä, mutta enää 3 tuntia prelimeihin. Oliko tosiaan prelimien ja itse eventi välissä oikeesti joku 1½ tuntia? Prelimit alkaa about 01.15, ja tuskin ne hirveesti yli kahta puolta tuntia kestää? En muista millon viimeeks kattonu prelimit ja eventin putkeen, siksi ihmetys.