Ufc 153 ***spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli helvetin sisukas, mutta ensimmäisen 10s kohdalla jo huomasin että oli keltanen neste noussut hieman kupoliin ja se kostatui.
Fitch sais mun puolesta syödä vaikka hatullisen paskaa, mies on oikea mma:n tappaja kaikinpuolin. En ymmärrä minkä takia Silva
lähti tuohon Fitchin geimiin mukaan noin täysillä, pelas suoraan Jonin pussiin.

Oli helvetin sisukas, mutta ensimmäisen 10s kohdalla jo huomasin että oli keltanen neste noussut hieman kupoliin ja se kostatui.
Fitch sais mun puolesta syödä vaikka hatullisen paskaa, mies on oikea mma:n tappaja kaikinpuolin. En ymmärrä minkä takia Silva
lähti tuohon Fitchin geimiin mukaan noin täysillä, pelas suoraan Jonin pussiin.

Olihan tämä matsi nyt varsin viihdyttävä esitys. Ei mitään pelkkää matossa pitämistä että saadaan pistevoitto vaan oikeasti yritti lopetuksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivottavasti Silva oppii tästä matsista jotain, potentiaalia parempaan kaverissa kuitenkin on.

Kenties keltainen neste hakeutuu takaisin sinne mistä on noussutkin. Itse pidän Silvasta ottelijana, mutta kusi oli noussut päähän eikä
tuntunut ymmärtävän kenen kanssa on astellut tanssahteleen.

Olihan tämä matsi nyt varsin viihdyttävä esitys. Ei mitään pelkkää matossa pitämistä että saadaan pistevoitto vaan oikeasti yritti lopetuksia.

Miinusta voidaan kyllä antaa Silvan kaasutankista. 2 erän lopussa näki että mies oli kyllä kaiken antanut.

Tilanteita riitti kyllä, mutta on tuollanen graindaava ottelutyyli vaan pirullista katottavaa, tahtoo tulla itsellekkin huono olo.
Silva olisi voinut kyllä käyttää suojausta hieman paremmin pystyssä, nieli kovia iskuja aivan turhaan.

Hyvä matsihan se.

Silva tosiaan kolmannessa ihan kaasuuntunu, ei käytännössä tehny alkuunkaan mitään vaan anto kaverin tulla iholle ja Fitch kampes miehen maihin.

Tällaisia kortteja kun ois aina nämä PPV:t niin jaksais joka kerta herätä aamulla aikaisin katsomaan. Jos nämä loput matsit on vähänkään samaa tasoa kuin alun ottelut niin helposti tämän vuoden paras kortti.

Suositut

Back
Ylös Bottom