Ufc 153 ***spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei ole pituus tai reach luokkia edelleenkään on vain painoluokkia. Onko sun mielestä epäreilua kun Struve on HWssa? Tai kun Corey Hill on LWssä? Miten tuo pituus nyt korreloituu ylivoimaan? Selvennä vähän miten se nyt tekee sen eron tässä kun se ei sitä muilla tee?

Sulta menee tuo alkuperänen pointti nyt kyllä niin vitusti ohi. Vertasit Fedorin voittoja Aronasta ja Lindlandista siihen, että Silvalle laskettaisiin top 10 voittoihin se, että voittaisi esim. Scott Jorgensenin tai Eddie Winelandin. Pointti oli, että jos Fedorilta otettaisiin muutama kilo vatsan kohdalta pois niin Arona ja Lindland olisivat lähempänä Fedorin kokoa kuin mitä monet Andersonin vastustajat WW:ssa ja MW:ssa ovat olleet.

On siellä pikkuNogia ja pari muutakin Machidan lisäksi vielä. Mutta voi se olla että kun lyödään tarpeeksi monta miljoonaa päällekkäin niin se luonnistuu Silvalta, Joneshan olisi sen jälkeen vakuutettava tuosta.

No ei siellä ketään kärkipään ukkoja ole. Pikkunogikin on nippanappa top10:ssä tällä hetkellä ja tarvitsee vähintään kaksi isoa vottoa ennen titteliottelupuheita. Silva pääsis suoraan ottelemaan tittelistä tai sit järkevämpi vaihtoehto olis catchweight-superottelu ettei tarvis vöitä pistää kiertoon.. Niinkuin Rogankin sanoi niin olishan toi vaparihistorian kannalta aika tärkee ottelu, mistä varmasti spekulaatiot jatkuu ikuisesti jos se ei toteudu.

Mä luulen että Bones kyllä taipuis tohon otteluun painostuksen alla. G.Jackson ja Bones sai taannoin sen verran kuraa niskaansa UFC:n suunnalta että uskoisin että neuvotteluasenne olis tällä kertaa vähän nöyrempi. Plus että kyllä Bonesillekin raha kelpaa!

Sulla ei oo taas eventistä sanaakaan missään kohtaa, jos et osallistu keskusteluun muutenkaan, niin älä vaadi muita tekemään mitään. Voit mennä sinne GOAT ketjuun olemaan hiljaa imo.

Älä sä siinä sönkötä. Puhuinhan että Glover on kova sälli. Sä sen sijaan olet aloittanut uuden GOAT-keskustelun täällä.

Sulta menee tuo alkuperänen pointti nyt kyllä niin vitusti ohi. Vertasit Fedorin voittoja Aronasta ja Lindlandista siihen, että Silvalle laskettaisiin top 10 voittoihin se, että voittaisi esim. Scott Jorgensenin tai Eddie Winelandin. Pointti oli, että jos Fedorilta otettaisiin muutama kilo vatsan kohdalta pois niin Arona ja Lindland olisivat lähempänä Fedorin kokoa kuin mitä monet Andersonin vastustajat WW:ssa ja MW:ssa ovat olleet.

Ei keltään voi ottaa muutamaa kiloa jälkikäteen pois, sori.

Älä sä siinä sönkötä. Puhuinhan että Glover on kova sälli. Sä sen sijaan olet aloittanut uuden GOAT-keskustelun täällä.

Hienosti editoitu hermanni, lainasin koko viestiä eikä siinä ollut mitään Gloverista, sen takia se pistikin silmään.

Ei keltään voi ottaa muutamaa kiloa jälkikäteen pois, sori.

Hienosti editoitu hermanni, lainasin koko viestiä eikä siinä ollut mitään Gloverista, sen takia se pistikin silmään.

Editoisin sitä ehkä 3 sec sen jälkeen kun kirjoitin. Ja sillä ei nyt ole mitään väliä oli Glover siellä vai ei. Kun se että sä teet joka vitun ketjusta GOAT-väännön. Alkaa oikeesti vähän ärsyttää jo.

Mun mielestä muut alottaa tekemään tästä sen goat ketjun puhumalla, et "olipas komee suoritus silvalta, mut vastus nyt oli bonnar eikä jones tai joku muuu kova nii ei se kerro viel mitää", tottakai Japi puolustaa tätä väitettä ja mun mielest japilla on tähän mennes ollu parhaat argumentitki tässä väittelys ja musta tuntuu et porukka ei vaa periaatteen vuoks luovuta Japi tappeluu vaa aina hakee jostain jotain väännettävää..

Eiköhän se GOAT-keskustelu kuitenkin ala aina siitä, että henkilö x toteaa ottelijan y olevan GOAT, ei kahta sanaa. Vasta-argumentteja ei oteta vastaan, haters gonna hate ja ne jotka ovat muuta mieltä, trollaavat. Ja siitäkös porukka innostuu.

Mun mielestä muut alottaa tekemään tästä sen goat ketjun puhumalla, et "olipas komee suoritus silvalta, mut vastus nyt oli bonnar eikä jones tai joku muuu kova nii ei se kerro viel mitää", tottakai Japi puolustaa tätä väitettä ja mun mielest japilla on tähän mennes ollu parhaat argumentitki tässä väittelys ja musta tuntuu et porukka ei vaa periaatteen vuoks luovuta Japi tappeluu vaa aina hakee jostain jotain väännettävää..[/QUOTE Mutta mitä vääntämistä siinä on kenenkään kans, jos sanoo, että Silva on ylivoimainen, ja nyt pitäisi ottaa matsi Jonesin kanssa, ja kattoa kuka se ykkönen on heavyweitin ulkopuolella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
A5NsUcLCAAAA8Zh.jpg:large

What a warrior, respect.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288507701136.html

Maia paasi iltiksen uutiskuviin.

"Brasilialainen Demian Maia kuristaa Yhdysvaltain Rick Storya vapaaottelun UFC-liigan välisarjan ottelussa Rio de Janeirossa."

e. Kommenteissa hyvaa spekulointia,

"Panee miettimään, kun katsoo vapaaottelua ilmeisesti jonkinlaisessa rautahäkissä, että siinä alkaa olla melkoisesti piirteitä Rooman aikaisista taisteluista Colosseumilla. Se on varmaan tarkoituskin. Samalla se on kuin Big Brothers, se mikä katsojille riitti viimme talvena, ei enää riitä vaan pitäisi keksiä vielä jotain rajumpaa, hurjempaa ja typerempää. Katsojakin turtuu. Ehkäpä se on joillekin tarkoituskin.

Nythän nämä kaverit vääntävät siellä tietenkin vapaaehtoisesti, joten ei siinä sikäli mitään,mutta entä 5 tai 10 vuoden kuluttua,ketähän noissa häkeissä silloin on ? Ja käännetäänkö peukku silloin alas niinkuin Rooman aikana ?..."

Mä luulin aluksi, että toi kirjoittaja katsoo itse vapaaottelua rautahäkissä. Ihmettelin.

Tää ketju on taas selvästi vaan Japista, ni laitetaan miehelle itselleen pari kyssäriä. Miten vitussa sä jaksat jauhata tosta Silvasta päivästä toiseen. Tiedät varmaa faktoja siitä enemmän ku edes Silva itse. Seki naurais sulle tyylii et, get the fuck outta here, pussy, ku näkis mitä vitun pilkun nussimista päivästä toiseen. Eik sul oo mitää muuta elämää? Katoksä edes vittu salkkareita tai mitää.

Tää ketju on taas selvästi vaan Japista, ni laitetaan miehelle itselleen pari kyssäriä. Miten vitussa sä jaksat jauhata tosta Silvasta päivästä toiseen. Tiedät varmaa faktoja siitä enemmän ku edes Silva itse. Seki naurais sulle tyylii et, get the fuck outta here, pussy, ku näkis mitä vitun pilkun nussimista päivästä toiseen. Eik sul oo mitää muuta elämää? Katoksä edes vittu salkkareita tai mitää.
Ihmettelet miksi Japi puuhuu Silvasta UFC 153 -ketjussa?

Ihmettelet miksi Japi puuhuu Silvasta UFC 153 -ketjussa?

Kynäniskaa harmittaa kun ei puhuta salkkareista, varmaan sekoitti tän johonkin salkkarit ketjuun.

Nythän nämä kaverit vääntävät siellä tietenkin vapaaehtoisesti, joten ei siinä sikäli mitään,mutta entä 5 tai 10 vuoden kuluttua,ketähän noissa häkeissä silloin on ? Ja käännetäänkö peukku silloin alas niinkuin Rooman aikana ?..."

Tässä voi olla jotain totuuden siementä. Suuntaus joka puolella on, että näytetään raaempaa jne materiaalia. Milloin tulee raja? Milloin ihmisille ei riitää että matsi keskeytetään tyrmäykseen. Milloin aseita otetaan kehään? Jossain päin maapalloa taisikin olla jo "vapaaottelu" matsi missä oli sähkölamaattimet käsissä.

Oli kyllä aivan harmittavan tuskallista kattoa tota matsia :( Nog suuri idoli mulle ollu, mutta näytti helvetin hitaalta eikä pystyottelukaan tekniikalta kovin puhtaalta näyttänyt.

Mielestäni Nogin pysty on kehittynyt muutaman viime vuoden aikana suhteellisen heikosta ihan kohtalaiseksi. Parhaita iskijöitähän ukko on aina ollut valovuoden jäljessä.

edit.Seuraava vastus voisi olla vaikka Struve (itseä himottais nähdä tuo matsi) vuoden vaihteessa tai vähän sen jälkeen ja sen voittaja voisi ottaa contender-matsin joskus keväällä tai alkukesästä.

Nog ottelemaan contenderin paikasta? :o Eiköhä noi tittelijutut oo jo takanapäi ja täst lähin just legend vs legend ja ns gategeeper matseja

Back
Ylös Bottom