Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä et Fitch pääs antaa isän kädestä ylimieliselle brassille. Oiskohan Fitch vs Gunnar Nelson mitää?
Ei paha sekää, Maian RNC:tä Fitch tuskin pystyy puolustaa jos saa kiinni. 170paunaa on muutenki Maialle oikee sarja.I say Fitch vs. Maia.
Ei paha sekää, Maian RNC:tä Fitch tuskin pystyy puolustaa jos saa kiinni. 170paunaa on muutenki Maialle oikee sarja.
Jonesille tehtäis saman tyylinen game plan kun kahelille. Pystyssä ei Bones matsia voita (vaikka siinä reachinsä ja taitojensa ansiosta vaikeasti tyrmättävä onkin) joten mattoon mentäis aina kun päästään ja siellä sitten tippuis taas niitä kyynärpäitä naamaan ja kovaa. Kyllä mä pystyn näkemään sen miten Anderson sen matsin häviäisikin, vaikka p4p ykkönen onkin. Uskon kyllä silti myös että vedonlyönnissä Andersonista tehtäis siihenkin matsiin hienoinen suosikki noin niinkuin kertoimien puolesta.Oon varmaan täysin puolueellinen, mutta jos Silva ottelis Jonesia vastaan tollasessa kunnossa kuin tänään niin Jonesia vietäis ja kovaa. Sääli, että tuota matsia tuskin tulee tapahtumaan.
Kyllä se olisi niin että Jones kouluttaas Silvaa.On se vaan paras vapaaottelija ikinä mitä on ollut tai todennäköisesti edes tulee olemaan. GOAT.
Ei ollut tietenkään Bonnarilla jakoa, sen tiesi kaikki, tapa jolla Silva sen eron todisti oli aivan mieletön, se on ihan turha hehkuttaa näistä äijistä et niitä ei oo ennen tyrmätty, se pitäisi sanoa että ei ole ennen Silvaa vastaan otellut. Saas nähä saako Dana houkuteltua Silvan kouluttamaan Jonesia tavoille, oishan sekin varmaan siistiä nähdä. Muut ottelut meni melkein kuten mun veikkaukset Unibetille mut Maldonadon ylläri jäi uupumaan. Fitch teki sen minkä osaa toisiksi parhaiten WWssä, piti vastustajan omalla mukavuusalueella ja teki tarpeeksi voittoon, pitkä matka on Erick Silvalla vielä ihan kärkeen kun siellä on noita painijyriä enemmänkin, GSP kukkona tunkiolla.
Maia palasi juurilleen ja olihan se subi komia, pää taisi olla melkein 90asteen kulmassa kroppaan nähden siinä lopussa, nannaa tekee varmasti. Ja Nogi varmaan naureskelee vieläkin Davelle et vittuako seiso paikallaan käsi ojossa eikä tehnyt mitään. Kaikenkaikkiaan hyvä maincard. Prelit pitäis ladata vielä kun baarissa ei nähnyt niitä.