Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tämmösiin kamaliin trolleihin pitäisi tarttua, mutta ite halusit. Helsinkiläiset ovat KESKIMÄÄRIN aivan helvetisti suvaitsevaisempia kuin muut pohjoiset serkkunsa. Täällä kamalan kehä III:sen sisäpuolella on pakostikin totuttu kaikenmaailman ihmisiin. Porukkaa on Keravalta, Kouvolasta, Kajaanista, Keniasta ja Kosovosta. On kääpiöitä, yksisilmäsiä, Päivi Räsäsiä ja sit se yks ristiinpukeutuja sieltä kiipeilytelineiltä. Pakko tottua.
Kummankohan puolella jeesus on mainissa ?
murhattiin
Belfortin. Jones ajoi kännissä vs. Belfortin sisko siepattiin ja murhattiin. Ei pitäis olla vaikee yhtälö.
Oiskohan, mitään vaikutusta +20v ja parilla mustallavyöllä.Rogan syöny Belfortinki aamupuurot(raejuustolla)
Oiskohan, mitään vaikutusta +20v ja parilla mustallavyöllä.
Nyt koira haukut kyllä väärää puuta. Olen alunperin kotoisin niin ahdasmielisestä kylästä ettei tulis mieleenkään haukkua Helsinkiläisiä ahdasmieliseksi/suvaitsemattomiks, päinvastoin. Se mun harmittomaksi tarkoitettu heitto tarkoitti juuri mitä siinä luki eikä mitään muuta. Helsinkiläiset joskus unohtaa että kaikki ei asu siellä. Ehkäpä vielä parempi pohjustaa, mistä tuli mieleen; Kävin tällä viikolla Helsingissä messuilla ja siellä pyörähdin yhdessä osastossa kysäisemässä että mistä voisin tilata yhden valaisimien johtosarjan. Noh tämä esittelijä alkoi siinä selittää että "ei sun sitä tilata kannata kun tuut vaan joku kerta käymään myymälässä kun käyt keskustassa. Se meidän myymälä on nykyään tossa "fredan ja sporan" kulmassa jne...." Tämä esittelijä silminnähden vähän nolostui kun sanoin että asun kyllä aika kaukana ja olis varmaan järkevämpi jos vois vaik postittaa.. Tämän suuntaisia tapahtumia on sattunut itsellle ennenkin. Tämä ei siis liity mitenkään suvaitsevaisuuteen tms. Pahoittelut offtopicista, mun puolesta end of story ja peace and loov kaikille Helsinkiläisille!
Tämä on aivan totta. Mä käyn silloin tällöin hesassa vaikka missä tapaamisessa tai lääkärissä jnejne, ja vaikka ihmiset jo tuntee mut niin ne 90% ajasta laitetaan niin aikaselle, että vaasasta on lähestulkoon mahdoton päästä ajoissa vaikka heräis noin 3 aikaan aamulla..
frendeiltä kuulee samaa..