UFC 152: Jones vs Belfort, Sept 22nd, live on PPV from Toronto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
541145_10151075436161903_432712743_n.jpg

Eihän tämmösiin kamaliin trolleihin pitäisi tarttua, mutta ite halusit. Helsinkiläiset ovat KESKIMÄÄRIN aivan helvetisti suvaitsevaisempia kuin muut pohjoiset serkkunsa. Täällä kamalan kehä III:sen sisäpuolella on pakostikin totuttu kaikenmaailman ihmisiin. Porukkaa on Keravalta, Kouvolasta, Kajaanista, Keniasta ja Kosovosta. On kääpiöitä, yksisilmäsiä, Päivi Räsäsiä ja sit se yks ristiinpukeutuja sieltä kiipeilytelineiltä. Pakko tottua.

Nyt koira haukut kyllä väärää puuta. Olen alunperin kotoisin niin ahdasmielisestä kylästä ettei tulis mieleenkään haukkua Helsinkiläisiä ahdasmieliseksi/suvaitsemattomiks, päinvastoin. Se mun harmittomaksi tarkoitettu heitto tarkoitti juuri mitä siinä luki eikä mitään muuta. Helsinkiläiset joskus unohtaa että kaikki ei asu siellä. Ehkäpä vielä parempi pohjustaa, mistä tuli mieleen; Kävin tällä viikolla Helsingissä messuilla ja siellä pyörähdin yhdessä osastossa kysäisemässä että mistä voisin tilata yhden valaisimien johtosarjan. Noh tämä esittelijä alkoi siinä selittää että "ei sun sitä tilata kannata kun tuut vaan joku kerta käymään myymälässä kun käyt keskustassa. Se meidän myymälä on nykyään tossa "fredan ja sporan" kulmassa jne...." Tämä esittelijä silminnähden vähän nolostui kun sanoin että asun kyllä aika kaukana ja olis varmaan järkevämpi jos vois vaik postittaa.. Tämän suuntaisia tapahtumia on sattunut itsellle ennenkin. Tämä ei siis liity mitenkään suvaitsevaisuuteen tms. Pahoittelut offtopicista, mun puolesta end of story ja peace and loov kaikille Helsinkiläisille!

Eventtiin liittyen niin Vitor näytti olevan aika hyvässä lihassa ja oli ilmeiseti joutunut jonkinverran pudottelemaan painoaankin kun tuntui neste heti maistuvan punnitukse jälkeen. Paljonkohan mahtaa olla Vitorin paino häkissä.. Bones otti aika huumorilla homman ja oli selvästi hyväntuulinen. Vähän ihmetyttää kun Dana antaa vielä näin lähellä ottelua Bonesia koskevia negatiivissävytteisiä lausuntoja medialle. Antais pojan nyt keskittyä matsiin, noita asioita vois puida paremmalla ajalla.

Bisping ja Stann oli molemmat aika hyvällä tuulella punnituksessa. Toivottavasti matsistakin tulee odotusarvojen mukainen!

Belfortin. Jones ajoi kännissä vs. Belfortin sisko siepattiin ja murhattiin. Ei pitäis olla vaikee yhtälö.

Jos olisit yhtään tutustunut kristinuskon satuhahmoon tietäisit että noilla perusteilla jumala on saletisti Jonesin puolella, melkoisen sadistinen paskiainen meinaan se mielikuvituskaveri, mutta kuten todellinen kristitty voisi kertoa kumman puolella jumalansa on, niin se on yksiselitteisesti *voittajan* puolella. Voittaja kiittää aina jumalaa, häviäjä, olkoonkin kuinka uskoivainen vaan lähtee aina harjoittelemaan lisää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vitorin puolella se jumala on. Eikös se koettele sitä jota rakastaa:) Vitorin sisko murhattiin, joten Jumala rakastaa tosi paljon Vitoria. Paitsi että voihan se antaa Vitorin hävitä ja osoittaa rakkautensa noin... Hitto että kumma mies tuo Jumala.

Vitorin puolella jumala on koska se haluaa olla kusipää sille jota rakastaa...right. Hitto että jumala sietäis saada kärnäripotkusta käkättimeen No itse asiaan. Tarjolla ehkä suurimpia shokkivoittoja ufc:n historiassa GSP vs Serra 1:n lisäksi jos Belfort voiton saa jotenkin, mutta omasta mielestä se on hyvin epätodennäköstä. En tykkää Jonesista mut nyt on ehkä hieman liian iso tasoero.

Nyt koira haukut kyllä väärää puuta. Olen alunperin kotoisin niin ahdasmielisestä kylästä ettei tulis mieleenkään haukkua Helsinkiläisiä ahdasmieliseksi/suvaitsemattomiks, päinvastoin. Se mun harmittomaksi tarkoitettu heitto tarkoitti juuri mitä siinä luki eikä mitään muuta. Helsinkiläiset joskus unohtaa että kaikki ei asu siellä. Ehkäpä vielä parempi pohjustaa, mistä tuli mieleen; Kävin tällä viikolla Helsingissä messuilla ja siellä pyörähdin yhdessä osastossa kysäisemässä että mistä voisin tilata yhden valaisimien johtosarjan. Noh tämä esittelijä alkoi siinä selittää että "ei sun sitä tilata kannata kun tuut vaan joku kerta käymään myymälässä kun käyt keskustassa. Se meidän myymälä on nykyään tossa "fredan ja sporan" kulmassa jne...." Tämä esittelijä silminnähden vähän nolostui kun sanoin että asun kyllä aika kaukana ja olis varmaan järkevämpi jos vois vaik postittaa.. Tämän suuntaisia tapahtumia on sattunut itsellle ennenkin. Tämä ei siis liity mitenkään suvaitsevaisuuteen tms. Pahoittelut offtopicista, mun puolesta end of story ja peace and loov kaikille Helsinkiläisille!

Tämä on aivan totta. Mä käyn silloin tällöin hesassa vaikka missä tapaamisessa tai lääkärissä jnejne, ja vaikka ihmiset jo tuntee mut niin ne 90% ajasta laitetaan niin aikaselle, että vaasasta on lähestulkoon mahdoton päästä ajoissa vaikka heräis noin 3 aikaan aamulla..

frendeiltä kuulee samaa..

Tämä on aivan totta. Mä käyn silloin tällöin hesassa vaikka missä tapaamisessa tai lääkärissä jnejne, ja vaikka ihmiset jo tuntee mut niin ne 90% ajasta laitetaan niin aikaselle, että vaasasta on lähestulkoon mahdoton päästä ajoissa vaikka heräis noin 3 aikaan aamulla..

frendeiltä kuulee samaa..

Se ei oo hesassa, vaan Stadissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom