UFC 150: Henderson vs. Edgar II

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin no eihän tuo nyt niin selvä voitto kuitenkaan ollut, jos olisi ollut niin tuskin uusintoa olisi tullut.

[video=youtube_share;uOSqIMkHWDc]http://youtu.be/uOSqIMkHWDc[/video]

Pääkortti näyttää hyvältä (kyllä, myös Shieldsin matsi) ja preleistä pakko nostaa esiin Lawrence vs. Holloway. :rock:

Niin no eihän tuo nyt niin selvä voitto kuitenkaan ollut, jos olisi ollut niin tuskin uusintoa olisi tullut.

[video=youtube_share;uOSqIMkHWDc]http://youtu.be/uOSqIMkHWDc[/video]

Olihan se nyt hyvinkin selvä 49-46. Mitään revanssia ei olisi tarvittu, mutta Edgar sai itkettyä itselleen sellaisen.

Niin no joutuhan Edgarikin antaan pari uusintaa välittömästi...Tuon uusinnan takana oli kuitenkin aika monta muutakin Frankien lisäksi.

[video=youtube_share;CzSbYtMeLeQ]http://youtu.be/CzSbYtMeLeQ[/video]

En kyllä ymmärrä noita uusintoja ollenkaan. Jos häviää niin häviää ei siinä pitäisi mitään ihmeellistä olla vaikka kuinka niukasti häviäisi. Jos kerran on jo muutaman kuukauden päästä valmis voittamaan uusinnan niin eikö siinä sitä ennen menisi vakuuttavasti joku toinen haastajakin ja siitä sitten mestaruus matsiin takasi? Nyt jos kävisi niin, että Franki voittaisi, onko muuta mahdollisuutta kuin antaa uusinta Bendolle? Ja taas meni vuosi ennenkuin saatiin uusi haastaja kokeilemaan mestaruudesta.. ei ymmärrä

No... Siitä voidaan olla eri mieltä, että oliko selvä häviö vai ei. Omasta mielestä kaks erä meni Edgarille ja kaks selvästi + yks erittäin niukkaasti Bendolle. Eli mun mielestä oli tiukka matsi ja olisi voinut erittäin pienen, mutta ratkaisevan asian takia mennä toistenkin päin (jää aina paska maku, kun noin pienillä eroilla ratkaistaan mestaruusottelu). Lisäksi Edgar on ollut aina jäätävä uusinnoissa, joten senkin takia odotan ihan erilaista matsia.

Piti ihan katsoa tuo matsi uudestaan muistin virkistämiseksi. Näin maallikon silmin minusta Edgar jopa vei tuon matsin. Henderson hallitsi keskustaa, mutta Edgar vei paremman liikkeensä turvin pystyä pisteiden valossa, jopa aika selvästi mielestäni. Edgar onnistui myös todella hyvin alasvienneissä koko matsin ajan, pudotti Hendersonin viidennessä jne. Oikeastaan ainoat asiat mitkä Hendersonin esityksessä vakuutti oli se toisen erän upkick ja läpi matsin painavat polvet ja potkut.

Jotenkin jäi sellainen fiilis, että se dramaattinen up kick toisessa erässä vaikutti ehkä vähän liikaakin tuomareiden arviointiin loppumatsista. Joka tapauksessa ainakin hyvin perusteltu rematch.

Piti ihan katsoa tuo matsi uudestaan muistin virkistämiseksi. Näin maallikon silmin minusta Edgar jopa vei tuon matsin. Henderson hallitsi keskustaa, mutta Edgar vei paremman liikkeensä turvin pystyä pisteiden valossa, jopa aika selvästi mielestäni. Edgar onnistui myös todella hyvin alasvienneissä koko matsin ajan, pudotti Hendersonin viidennessä jne. Oikeastaan ainoat asiat mitkä Hendersonin esityksessä vakuutti oli se toisen erän upkick ja läpi matsin painavat polvet ja potkut.

Jotenkin jäi sellainen fiilis, että se dramaattinen up kick toisessa erässä vaikutti ehkä vähän liikaakin tuomareiden arviointiin loppumatsista. Joka tapauksessa ainakin hyvin perusteltu rematch.

Samaa mieltä tosta upkickist. Tuliko se nyt 2 tai kolmannen lopussa, mutta Edgar oli vieemässä sitä erää ennen sitä.

Edgar vs Bendo matsista sen verran että näytti Edgar olevan ihan puhtaasti taitotasoltaan edellä muttaa ei voinu tehdä joitain asioita pienen kokonsa vuoksi ja varo liikaa matto vääntöä. Anyways Edgar vs Aldo ois kyllä hyvä matsi.

Edgarilla on semmosta tarkkuutta tossa pystyssä että jos ois super reachi ja tymäysvoima ni vois olla aikalailla Silvan tasolla

Tuossa Edgar-Henderson matsissa hämää se, että Edgarin naama oli kasassa ja Ben freesin näköinen matsin jälkeen. Tämä ei kuitenkaan kerro mitään annettujen iskujen määrästä tai kovuudesta. Minä ihmettelin tuomiota tuolloin ja tämän vuoksi haluan nähdä uusintamatsin, joka ei toivottavasti jää kiistanalaiseksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se mikä ekassa matsissa jäi kaivamaan oli ne että kun Edgar nappas jalan ni ei ylettyny iskemään siitä, kun sai selkä positionin ni päästi irti ku pelkäsi että menee mattoon ja osasta niistä väistöistä ei päässyt kostamaan. Edgar on semmonen että sen huomaa että on harjotellu aivan vitusti ku kaikki on niin täydellistä paitsi koko. Ei vaan yksinkertaisesti kuulu lw luokkaan.

Itse haluan Edgarin voittavan koska jotenkin. ku mun pää sparrikaveri on 197cm pitkä ja 2m+ reachi (eli 17cm pidempi ja ~10cm reach etu) ni siltä pääsee katsomaan aina että miten otellaan kamppailulaji speksien mukaan isompaa ottelijaa vastaan

Itse olen aika tyytyväinen viime matsin tulokseen vaikka tykkään paljon katsella Edgarin otteita.
Mutta samalla olen sitä mieltä että se Frank perkele antaa sen etumatkan vastustajalle joka kerta yhellä kovan kopin ottamisella joka jää aina kaikkien mieleen koko matsin ajaksi vaikka Frank tuleekin sitten takaisin matsiin aina mukaan.
Eli jos ei olisi ottanut Bendon upkickkiä niin mun mielestä olisi pitänyt olla voittaja mutta jossittelu on jossittelua ja niin ei käynyt, fine.

Jos tässä tulevassa matsissa Bendo ei laita Frankkiä hämärän rajamaille niin en ihmettele vaikka Frankie veisi.

Mun mielestä eka ottelu meni ihan oikealle henkilölle. Hallitsi keskustaa ja sai enemmän iskuja perille. 155 alkaa olemaan trendi että otetaan rematch ja re-rematch,joten toivottavasti Bendo tyrmää edgarin tällä kertaa niin ei jää selittelyille varaa.
Palhares ulkona,joten korttin kiinnostavuus tippui aika paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom