UFC 150: Henderson vs. Edgar II

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Main Card (PPV)

Benson Henderson (c) - Frankie Edgar
Donald Cerrone - Melvin Guillard
Jake Shields - Ed Herman
Yushin Okami -Rousimar Palhares
Chris Camozzi -Buddy Roberts

Preliminary Card (FX)

Jared Hamman -Michael Kuiper
Nik Lentz - Eiji Mitsuoka
Justin Lawrence -Max Holloway
Dennis Bermudez -Tommy Hayden

Announced Bouts
Ken Stone - Erik Perez
Iltama on 11.8

Ihan mielenkiintoinen UFC tulossa taas. Eniten kiinnostaa jälleen Palharesin ottelu. Tosin viimematsin jälkeen näen kyllä Okamin melko selvänä ennakkosuosikkina.

Oiskohan Palhares jo oppinut, ettei ihan joka positiosta kannata sitä jalkaa hakea? Viime matsissa oli voitonavaimet käsissä, mutta lähti vain kokoajan jääräpäisesti hakemaan jalkalukkoa.

^ Ehkä se ei vaan muuta osaa. On taas hyviä otteluita tulossa. Mielenkiinnolla taas odottaa mittelöitä.

Palhareksen matsi kiinnostaa eniten yllätys yllätys! Okamilla on sen verran kova paini että jopa Palharekselle voi olla vaikeuksia saada matsi mattoon. Okamilla on myös reachista selvä etu joten pistenekkailuakaan en pitäisi minään ihmeenä. Vaihteeksi haluaisin nähdä Palharekselta ehkä jotain muutakin kuin yhden jalkalukko yrityksen..

Ei Edgarin uusintoja enää.. Huhhu.. Kolmen vastustajan kanssa koko ajan uusintoja vaan. Muutenkin ärsyttävä pistepomppukone.

Ei Edgarin uusintoja enää.. Huhhu.. Kolmen vastustajan kanssa koko ajan uusintoja vaan. Muutenkin ärsyttävä pistepomppukone.
Venaas vaan kun Edgar voittaa tän ottelun niin järkätään Edgar- Henderson III :) Itse tosin diggailen Frankiesta ja toivon voittoa hänelle.

Kyllä Frankieta on pakko fanittaa, mies on niitä harvoja jotka ottelee toistaiseksi ilman törkeitä painonvetoja.

Pakko ihmetellä Edgarin dissailua. Mun mielestä yks kovimpia jätkiä koko UFC:ssä. Ansaitsee ehdottomasti uusinnan, koska Bendo matsi ei ollut IMO mikään itsestään selvyys. Bendo voitti, mutta niukasti. Diggaan Bendosta myös, eli toivottavasti tulee hyvä matsi.

Moni ei varmaan tykkää juuri tuon tyylin takia, ja eihän miehellä hirveästi ole lopetuksia urallaan. Itse kyllä arvostan miestä jo sen takia, että on oltava todella hyvässä kunnossa, että jaksaa tuolla tyylillä viedä ottelut läpi. Varmasti yksi UFC:n aliarvostetuimmista ottelijoista IMO

Taas uusinta Edgarille.. voih... Ei oikein kiinnosta. Jos jommankumman nyt voittaa nuista pitää, niin toivottavasti tko:lla, niin ei enään tarvi arvailla kumpi vei. Itse voikkaan Bendoa. Kokoa enemmän ja on todennäköisesti kehittynyt edellisestä kohtaamisesta Edgaria enemmän. Eli tietää vastustajan temput tällä kertaa.

Okami vie Palharesta. En usko että brassilla pää kestää.

Shields lukottaa Hermanin. Olisi aika saada Jake pojun pakka kasaan jälleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bendo on kyllä noussut omaksi suosikki ottelijaksi, mutta pakkohan Frankiestäkin on pitää. Palhareksen matsit on aina katsomisen arvoisia, mutta ehkä edelle menee Cerrone vs Guillard. Saattaa olla kunnon pysty sotaa.

Bendo on kyllä noussut omaksi suosikki ottelijaksi, mutta pakkohan Frankiestäkin on pitää. Palhareksen matsit on aina katsomisen arvoisia, mutta ehkä edelle menee Cerrone vs Guillard. Saattaa olla kunnon pysty sotaa.

Bendo on kyllä todella kova, mutta muistetaan että sietää nuissa painoissa ollakkin! Bendon paino otteluhetkellä on jotain aivan muuta kuin Edgarilla ehkä noin 20-25lbs enemmän eli voisi ottaa matsia vaikka weltterissä kenties jopa mw:ssä.

"Ben Henderson just had a jiu jitsu tournament at 180lbs and I bet he cut a couple of pounds for that."

[video=youtube_share;At-X2QP2aEs]http://youtu.be/At-X2QP2aEs[/video]

Pakko ihmetellä Edgarin dissailua. Mun mielestä yks kovimpia jätkiä koko UFC:ssä. Ansaitsee ehdottomasti uusinnan, koska Bendo matsi ei ollut IMO mikään itsestään selvyys. Bendo voitti, mutta niukasti. Diggaan Bendosta myös, eli toivottavasti tulee hyvä matsi.

Itse en Edgaria dissaa mutta mies kuitenkin selkeästi hävisi, ei se nyt mikään turpasauna ollut mutta selvä häviö jokatapauksessa. Varsinkin näin täydessä divarissa olisi hauska nähdä uusia haastajia ja antaa epäonnistuneiden käydä hakemassa vauhtia ainakin yhden ottelun verran jotain muuta vastaan (varsinkin kun niistä haastajista ei tässä tapauksessa olisi ollut mitään puutetta)

Edgaria kannatetaan täälläkin. Aina mukavaa, kun kokonsa puolesta altavastaaja voittaa.
Itse en pida Edgaria tylsänä todellakaan, vaikka lähes aina matsit meneekin pisteille.
Viisi FOTN ja kerran KOTN, ei sillon voi kovin tylsä ottelija olla.

Vaikea veikata miten matsissa tulee käymään, sen verran tasaista vääntöä oli ensimmäinen.

Tyrmäshän Edgar juuri yhden kovaleukaisimmista kevytsarjalaisista, en pitäis tuota kovinkaan huonona suorituksena
ottaen huomioon että käytännössä joka vastustaja on lähes painoluokkaa isompi.

Nate on seuraava ELLEI nyt tuu jotain muutoksia esim Pettis-Diaz.

Ainoo syy miks haluaisin Edgarin voittavan on se et uskon Edgarin olevan Natelle parempi matchup.

Itse en Edgaria dissaa mutta mies kuitenkin selkeästi hävisi, ei se nyt mikään turpasauna ollut mutta selvä häviö jokatapauksessa. Varsinkin näin täydessä divarissa olisi hauska nähdä uusia haastajia ja antaa epäonnistuneiden käydä hakemassa vauhtia ainakin yhden ottelun verran jotain muuta vastaan (varsinkin kun niistä haastajista ei tässä tapauksessa olisi ollut mitään puutetta)

No... Siitä voidaan olla eri mieltä, että oliko selvä häviö vai ei. Omasta mielestä kaks erä meni Edgarille ja kaks selvästi + yks erittäin niukkaasti Bendolle. Eli mun mielestä oli tiukka matsi ja olisi voinut erittäin pienen, mutta ratkaisevan asian takia mennä toistenkin päin (jää aina paska maku, kun noin pienillä eroilla ratkaistaan mestaruusottelu). Lisäksi Edgar on ollut aina jäätävä uusinnoissa, joten senkin takia odotan ihan erilaista matsia.

Suositut

Back
Ylös Bottom