UFC 149: Faber vs Barao

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MiroHa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mahdoitkohan sä Jontte katsoa Okami vs. Boetschia? Okamihan piti Boetschia omana ämmänään yli 2 erää kunnes sitten kävi työtapaturma ja Boetschilla oli tuuria. Mutta kyllähän nyt Okami vie Timin sen 9 kertaa 10:stä. Jälkimmäisestä tosin vähän samaa mieltä, että Lombard otellut suht. kesyjä ottelijoita vastaan.

Kyllä katsoin ja tuohan nimenoaman kertoo kuinka kova ottelija on kun kääntää ottelun noin ja ratkaisee.

Boetch kyllä oikeasti teki vakuuttavan nousun 3 erässä kun kulmamies sanoi sille jotain, että nyt olis aika aloittaa otteleminen.
Säkkinä tuohon saakka itse pidin, mutta varsin paljon kaatoa Timpalla on lyönneissään.

Lombardia vastaan sillä ei ole mitään saumaa kyllä sen voin sanoa jo nyt.

Barao kurittaa Faberia kunnolla ja ottaa luovutusvoiton.

Rasittaa lukea työtapaturmista ja tuuriosumista, kun kaveri selvästi löi toista ihan tahallaan naamaan saaden TKO:n.

Boetch kyllä oikeasti teki vakuuttavan nousun 3 erässä kun kulmamies sanoi sille jotain, että nyt olis aika aloittaa otteleminen.
Säkkinä tuohon saakka itse pidin, mutta varsin paljon kaatoa Timpalla on lyönneissään.

Lombardia vastaan sillä ei ole mitään saumaa kyllä sen voin sanoa jo nyt.

Barao kurittaa Faberia kunnolla ja ottaa luovutusvoiton.

Itse taas olen sitä mieltä että Lombardilla ei ole paljoakaan mahiksia tuossa ja Faber vie vähintään pisteillä voiton Baraso:sta.

Otetaanko kympin (10€) veto, että minä sanon Hectorin ja Baraon voittavan ja sinä päinvastoin?
Vain toisen ottelun oikea tulos mitätöi vedon.
Deal?

Aina huvittaa nämä forum vedonlyöjät, jotka valitsevat isot ennakkosuosikit ja tarjoavat 1:1 oddseja. :D

No miksi ihmeessä jollain foorumilla löisi vetoa vaikka kuinka uskoisi. Kyllä netissä on niin hyviä vedonlyönti paikkoja sueita että niissä kannattaa. On kaikenlaisia bonuksia jne.

MMAManian ennakko Kuivanen vs Clarke:
"155 lbs.: Mitch Clarke vs. Anton Kuivanen

Another Canadian fighting in his home country, Mitch Clarke (9-1) has historically found success with his submission game, which has earned him six tapouts. In his UFC debut against John Cholish, however, he found himself completely outgunned in that department, getting back mounted, flattened out and stopped via strikes in the second round. Clarke has never fought outside of Canada and has only competed outside Alberta twice.

Anton Kuivanen (16-5), from Finland, entered the UFC on the heels of a nine-fight win streak to face American prospect Justin Salas. Over the course of three entertaining rounds, Kuivanen found himself unable to handle his foe’s wrestling prowess, dropping a unanimous decision. He is 12-2 over his last fourteen fights after starting his career 4-3 and trains out of American Top Team. Twelve of his wins have come by stoppage, eight of them submissions.

Honestly, despite the loss, I was quite impressed with Kuivanen in his debut. Despite Salas’ wrestling abilities, Kuivanen consistently found his way to his feet and showcased some nasty kicks while there. I have no doubt that his work at American Top Team will make him even better at staying out of bad positions.

Clarke, on the other hand, was completely outgunned against Cholish in pretty much every department and slowed down considerably in the second round. Kuivanen doesn’t have big power, but he is a very skilled striker with a solid ground game. Clarke is probably the better on the ground, true, but his wrestling pales in comparison to Salas’, and the latter had all kinds of trouble keeping down Kuivanen.

With the jitters out of the way, I expect we see a better Kuivanen, one whose sprawl should be more than sufficient to turn it into a striking affair, one he has a major advantage in. Kuivanen lights him up on the feet over the course of three painful rounds.

Prediction: Kuivanen via unanimous decision"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lombard on jäätävä lihamöykky, millä on räjähtävyyttä vaikka kuinka paljon, päälle vielä BJJ ja Judo musta vyöt, sekä silitysraudat nyrkkeinä. Todella hieno nähdä Lombard kunnon vastusta vastaan UFC:ssä. Jos menee heittämällä läpi niin potenttiaalia titteli matsiin.

Mulla ei ois pokeria väittää Kuivasen ja Salasin matsia viihdyttäväksi. Onko porukka muuten nähnyt miten vakuuttava Salas oli sen toisessa UFC-ottelussa? ;)

- - - Updated - - -

Mikäs tämä juttu kun kaikki hehkuttaa että Anton on treenannut ATT:llä matsia vatren? Tietääkseni Anton oli siellä viimeksi joulukuussa treenaamassa..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huuh, onneksi enää muutama päivä ja odotus loppuu.

Kuivasen matsi, Lombardin ja Jordanin debyytit kiinnostaa mua ainakin. :)
Tärkeintä on, että Anton tuo voiton kotiin ja, että Faber häviää se on saanut tarpeeksi tittelimatseja nyt on muiden vuoro.

Kyllä tuo Boetch vs. Lombard alkoi kiinnostamaan entistä enemmän kun Countdownin katsoi. :rock:

Kunnon juntti toi Boetsch :D. Toivottavasti pistää Kusipää-Lombardin paskaks.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom