Ufc 148 ****spoilers*****

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei jumalauta sä japi kyllä ole uskomattomin netti-ninja minkä maa päällään kantaa:pano:
mut muistappa se tosta silvasta että jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä, niinkuin fedorillekkin, ja sen jälkeen ei kukaan muista vuosien dominointia vaan viimeisimpää häviötä hehkutetaan...

Näinhän se menee ja Silvalla kuitenkin löytyy tappioita jo tililtään mman ja nyrkkeilyn osalta.

Mistä tuon Silvan nyrkkeilymatsin tko tappion näkisi ?

Did You Know: In his post-fight speech after defeating Chael Sonnen at UFC 148, Anderson Silva said, in his native tongue of Portuguese: “Se você quiser fazer um churrasco lá em casa eu te convido, minha mulher faz para a gente.” Ed Soares correctly translated part of the message for the American crowd (“I invite [Chael] to a barbecue at my house”) but left out the second part of the message, which translates as, “my wife will cook for us.”

(it was a reply to sonnen about the steak)

Mikä siellä prefightpressissä hiertää, mun käsityksen mukaan kumpikin käyttäytyi epäkunnioittavasti prefight ja kunnioittavasti postfight, mistä tulee se ero nyt sitten käytöksen välille, toinen saa mutta toinen ei saa käyttäytyä prefightissa epäkunnioittavasti, kun post fightissa ei sellaista muiden mielestä nyt ollut. Ja joo, tuli selkeästi epäilyksiä on ei faktaa.

En yritä olla myöskään nokkela, enkä ajattele tätä keskustelua että kuka on vahvoilla kuka ei, halusin korostaa että asiat joita esität ovat mielipiteitäsi eivätkä perustu mihinkään faktoihin koska ne eivät ole saatavilla. Voit osoittaa missä vääristelin sanomisiasi, emmekä voi jatkaa koko yötä koska joudun heräämään seitsämältä, vastaan toki aamulla mikäli olet jotain järkevää saanut aikaiseksi.. Jos jatkat samalla linjalla "luulen että," "uskoisin että Silva olisi hävitesssään," ; niin en näe järkeväksi jatkaa koska ei se johda mihinkään.

Kyllä sinä tiedät mistä minä Silvaa kritisoin, käsittelin sitä vaikka kuinka monessa viestissä. Eli Silva käyttäytyi mielestäni epäkunnioittavasti toimittajia kohtaan. Se ei ole minulle sama asia kuin Sonnenin matsin promoamiseen perustuva epäkunnioittava käytös Silvaa kohtaan. Minusta tämän eron pitäisi nyt olla aika selvä enkä näe paljoa mahdollisuutta sinun ymmärtää minua väärin.

Ja toistetaan vielä tämäkin: Minulla oli ennen matsia ja matsin jälkeen epäilyksiä sitä kohtaan miten Silva käyttäytyisi jos häviää/olisi hävinnyt. Ja nyt kun Silva ei hävinnyt, niin ei saada tietää miten olisi käynyt. Ei siis ole sen enempää faktaa epäilyni puolesta kuin sitä vastaankaan.

Älä huoli, ei minulla ole mitään sinua vastaan eikä aikomusta alkaa vääntämään jollei toinen välttämättä halua. Tykkään provosoivasta tyylistäsi kirjoittaa, koska se elävöittää tätä forumia. Olen vain tarkka siitä mitä kirjoitan ja että minua ei ymmärretä tai lainata väärin.

Yrität nyt turhaan olla nokkela ja saada minut näyttämään katkeralta tms., koska Silva voitti. Olen huomannut sinun yrittävän usein samaa tyyliä muidenkin kirjoittajien kanssa keskusteluissa tilanteissa missä et ole kovin vahvoilla. Ei kannata minun kanssa. Yritähän pysyä asiassa ja olla vääristelemättä sanomisiani haluamiesi mielikuvien luomiseksi, koska huomaan ja korjaan ne kyllä aina tarvittaessa. Voidaan kyllä väitellä asiasta vaikka koko yö jos haluat tulla levelöidyksi ja nöyryytetyksi.

Näin ulkopuolisen silmin, se olet kyllä ollut sinä joka on ollut koko ajan hiukan alakynnessä. Jatkakaa.

Onneks Silvan matsi on nyt ohi ja seuraavaan on aikaa, eikä Fedorikaan ottele enää ainakaan hetkeen, niin loppuu taas tää vitun nillitys.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mikäs siinä nyt oli laitonta? Vartaloon osui ja eikös vain päähän kohdistetut potkut ole kiellettyjä jos käsi on maassa.

Potku oli ilmeisesti aiheuttanut tikkien tarvetta Sonnenin nenässä. Olisiko sittenkin osunut osittain päähän?

Paha sanoa, ei ainakaan siltä näytä.

method%3Dget%26s%3Dsilva-knee-gif.gif

Hyvä vaan, jos saisi uusinnan aikaseks, harmittaa tosissaan että matsi päättyi Sonnenin kaatumiseen.

Toivottavasti ei. Menisi kyllä vähän maku Sonneniin. Voitot 0-2 Silvalle ja jälkimmäisen ratkaisu oli Sonneninkin sanojen mukaan ihan normaali ottelutilanne. Mielestäni ei mitään syytä enää revansseihin tai selittelyihin vaikka se polvi nyt olisi vähän nenää hipaissutkin. Sonnen vaikutti muutenkin jo vähän hyytyneeltä sen jälkeen, kun Silva oli osunut siihen kunnolla toisen erän alussa. Silva olisi varmaan kaivanut siitä tilanteesta lopetuksen vaikka se polvi olisi osunut alemmaksikin.

silva-sonnen-knee.gif

Tosta giffistä näkee aika hyvin että Sonnen ehtii kääntää nenänsä turvaan ennen kuin Silvan polvi osuu mihinkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom