Ufc 148 ****spoilers*****

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sonnen fanina oon aivan hajalla tästä matsista, eka erä lupas hyvää kun pelkäsin et Silvan tdd kestää eikä Sonnen
saa ollenkaan maihin. Saa nähä meneekö Sonnen grillaa Silvan luo :wtf:

Höh, pieni pettymys, että Sherdog ei edes hidastunut.

Nonii, Roganinkin mielestä GOAT, nyt ei tarvitse enää arpoa !

Dana varmaan tykkäisi, jos heittäisi Fedorin nimen esille tuossa tilanteessa. Joen mielipiteet eivät myöskään ole faktoja.

Jontte89:
Luuletko aidosti että Anderson on enään mestari silloin. Sehän ottaa kahden viikon päästä Sonnenia vastaan ja miltei 100 varmasti häviää sen. Viime matsiakin Sonnen hallitsi 4,5 erän ajan aivan suveneeristi niin pystyssä, painissa kuin matossakin. Sitten vain tpaahtui työtapaturma.

andersonface.gif

Aika järjetöntä, että Sonneni lähtee hakemaan jotain spinning backfistiä. Kannattais varmaan pysyä omilla vahvuuksillaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika järjetöntä, että Sonneni lähtee hakemaan jotain spinning backfistiä. Kannattais varmaan pysyä omilla vahvuuksillaan.

Joo, turha oli lähteä temppuilemaan tuolla tavalla. Eka erä kuitenkin näytti, että Sonnenilla oli kaikki mahdollisuudet voittaa matsi.

Silva meni tossa tokassa erässä taas siihen perinteiseen zoneensa, ja kädet alhaalla ennakoi jokasen liikkeen ja anto palaa. On toi kaunista.

En nyt näkisi kuitenkaan että matsi oli pettymys. Kertoo mun mielestä ton painoluokan tasosta että ketään ei ole antanu lähellekkään samanlaista vastusta Silvalla kuin Sonnen antoi. Kyllähän tollasen polven vetäminen noin tarkasti kuitenkin kertoo kuinka taitava Silva on. Moni ei olisi edes lähteny yrittämään vastaavaa.

Joo, turha oli lähteä temppuilemaan tuolla tavalla. Eka erä kuitenkin näytti, että Sonnenilla oli kaikki mahdollisuudet voittaa matsi.

Joo, mutta vain jos olis saanut makoiltua päällä 5 erää. Ei ollut mitään meininkiä hakea lopetusta. Silva sai tokassa yhden paikan ja näytti miten homma hoidetaan.

Edit. Samanlainen polvi kuin Rashad teki Titolle. Nättiä.

En nyt näkisi kuitenkaan että matsi oli pettymys. Kertoo mun mielestä ton painoluokan tasosta että ketään ei ole antanu lähellekkään samanlaista vastusta Silvalla kuin Sonnen antoi. Kyllähän tollasen polven vetäminen noin tarkasti kuitenkin kertoo kuinka taitava Silva on. Moni ei olisi edes lähteny yrittämään vastaavaa.

Jep. Polvissa tosta asennosta on riskinsä, mutta ovat kyllä äärimmäisen tehokkaita kuten tässä ja vaikka Rashad-Tito matsissa nähtiin.

Styles make matches, niin se vain on. Se että vain sonnenin tyyli antaa spiderille ongelmia ei tarkota sitä että koko muu divari on susipaska.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom