Ufc 146: Junior dos Santos vs. Frank Mir

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
26:n kuukauden 5. päivä 2012

Ei hitto, kyllä Mir nukahtaa ja nopeasti. En vaan näe miten Mir saisi matsin mattoon ja pystyssä on vähän eri tason ukko vastassa kun vanha pakitteleva Crocop tai puuskuttava läski-Nelson. Santos tulee päälle jatkuvasti ja jokaisessa lyönnissä on ruutia ja niitä lyöntejä tulee joka kulmasta. Santoksen itseluottamus on myös katossa kun ura on ollut yhtä tyrmäystä.

Tulee melkein itku puseroon kun lemppariottelija kannetaan paareilla 2 minuutin jälkeen pois häkistä.

Siis JDS tottakai kneebarin jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paskaaa... Tullut kortti kyllä ryminällä alas.

joskus joku keksi sanonnan odotus palkintaa..... Ei päde ainakan vapaaottelussa toi. eka overeem jää "salaliittoteorialla" roinasta kiini ja sitten hunt ei ottele ...

Mark Hunt forced out at UFC 146, Stefan Struve now meets Lavar Johnson

http://mmajunkie.com/news/28754/mar...146-stefan-struve-now-meets-lavar-johnson.mma

Voe vittu.

oh-god-why.jpg

Voi perse Hunto the man ei matsaa. :/

Jontte89 on kyllä aika liki MikaT2 kopio.
Molemmilla on kristallipallot ja veikkaavat, että Cormier tai Barnett voittaa ja tulee sitten sanomaan "mä tiesin, että se voittaa" ym.

Molemmilla on kristallipallot ja veikkaavat, että Cormier tai Barnett voittaa ja tulee sitten sanomaan "mä tiesin, että se voittaa" ym.

Eikös se kristallipallo ole sulla kun puhut että mä tulen sanomaan että tiesin että voitti?
Ja mielestäni kumpikin tosiaan voi matsin viedä ja veikkaan että aika moni muukin.

Kyllä itse ainakin odotan enemmän näkeväni Lavar Johnson kehässä kuin Mark Hunttia. Lavar Johnson on perkuleen kova.
Onhan se ihan seittans kova, wrestling- ja BJJ-ässä Pat Barrykin piti sitä sidemountissa mukavan pitkän pätkän.

Onhan se ihan seittans kova, wrestling- ja BJJ-ässä Pat Barrykin piti sitä sidemountissa mukavan pitkän pätkän.

Jaa'a, en Lavaria erikoisena pidä, mutta mun mielestä ihan sama miten voittaa. Vähän sama kuin Crespo futiksessa, maali tuli aina, ihan sama kuinka paskasti pelasi. Lavar kuitenkin voitti matsin 1. erässä tyrmäyksellä, eli ei se niin paskasti mennyt. Vaikka jokainen ottelija raiskaisi Lavaria 3. erää, kunnes Lavar tyrmää, niin UFC-champ kuka tahansa on, kun tarpeeksi voittaa matseja.

Tässä matsissa kyllä tulee turpaan tuulimyllymieheltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom