Ufc 146: Junior dos Santos vs. Frank Mir

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Musta toi porukaan b) kuuluva posse sietää hävetä.

Miksi? Mitä hyötyä siitä nyt sitten oli, että tää matsi peruuntu?

Mun maailmankuva perustuu siihen, että puhdasta huippu-urheilua ei ole. Toiset ehkä sit fuskaa enemmän ja toiset vähemmän, toiset paremmin ja toiset huonommin. Mun mielestä olis hienoa, jos kaikki pelais reilusti, mut en valitettavasti usko että se on mahdollista..

Väännetään nyt vielä rautalangasta:

Paria idioottia lukuunottamatta lähes kaikki on osannut päätellä, että Overeem on roinannut pitkään ja raskaasti.

a) Osa on toivonut, että jää kiinni
b) Osa on toivonut, että ei jää kiinni

Musta toi porukaan b) kuuluva posse sietää hävetä.

Tämä nyt on kenties turhaa, mutta itse ainakin olen pitänyt lähes varmana AO:n roinaamista, mutta en todellakaan toivonut miehen jäävän kiinni. Pitäisikö tässä nyt toivoa, että kaikki roinaajat jää taikaiskusta kiinni? Se ois todennäköistä, että iso osa ns. isoista nimistä putoais kartalta vähäksi aikaa. GSP, A.Silva, B. Henderson, J.Jones jne. onko noi kaikki puhtaita? Ei takuulla ole. Toivon perkeleesti ettei kukaan kärähdä.

OT. Täällä moni on sanonut että ei aleta syyttämään roinaamisesta ketään ennenkuin on todisteita. Minusta näin pitäisi ollakkin. Harmittaa että Overeem jäi kiinni, oli selvästi vuoden odotetuin matsi itselleni. Roina väännön voisi lopettaa ja alkaa vaikka pohtimaan kuka korvaajaksi. Itse en näe Mir:llä mahdollisuuksia, mutta lähes ainoa mies kenet sinne voidaan laittaa.

Henk.koht. olen sitä mieltä, että jos joku selkeästi huijaa, on oikein että jää kiinni. Ja kyllä minun silmissä aina arvostus tipahtaa kun selviää roinaus.

Kun säännöt on mitä on, sietää kaikki roinaajat kilpailukieltoon. Itkeköön fanipojat kuinka paljon tahansa.

IMO monissa lajeissa voisi olla "vapaa roinaus"-sarja, missä ei testattais mitään ja kaikki sais tehdä kropalleen mitä haluaa. Siten ainakin tämä turha urputus loppuisi. Myöntäisivät itsekin käyttävänsä.

Koska Overeem on pelkkä lihaksia doupannut keskinkertainen light heavyweight. Vähän niinku Mirikin on sanonut

Koska Mir on samanlainen trolli kuin sinäkin. Ja mitenkäs siinä Lesnar vs Overeem matsissa sitten kävikään. Lesnar oli niin paskajäykkänä ettei niistä kuuluisista alasvienneistä tullut mitään. Toivottavasti tuo rasvaletti matsaa joskus Overeemia vastaan, niin viimeistään siinä vaiheessa hän joutuu ottamaan sanojaan takaisin.:lol2:

Syytän Alistairia & kumppaneita ainoastaan siitä että ajoittivat roinakuurit päin vi¤tua.. En usko että mma-maailman huipulla on montakaan sellaista tyyppiä, joka ei ainakin joskus käyttäisi douppia johonkin tarkoitukseen. Sen verran rankka laji on kyseessä.

Mitenköhän puhtaasti Mir itse sai 15kg lihasta kun kuitenkin ei voinut varmasti keskittyä pelkkään punttitreeniin toisen Lesnar matsin jälkeen.

Eka kerta ku jäi NickTheFacen video puolitiehen. Ei sen takia, että olis ollu huono, vaan sen takia, että alko puolentoista minuutin jälkeen vituttaa sen verran ettei loppuun pystyny kattomaan. Perkeleen perkele.

Henk.koht. olen sitä mieltä, että jos joku selkeästi huijaa, on oikein että jää kiinni. Ja kyllä minun silmissä aina arvostus tipahtaa kun selviää roinaus.

Kun säännöt on mitä on, sietää kaikki roinaajat kilpailukieltoon. Itkeköön fanipojat kuinka paljon tahansa.

IMO monissa lajeissa voisi olla "vapaa roinaus"-sarja, missä ei testattais mitään ja kaikki sais tehdä kropalleen mitä haluaa. Siten ainakin tämä turha urputus loppuisi. Myöntäisivät itsekin käyttävänsä.

Lähdeppä tonne rapakon taakse reenailee ammattilaisten kanssa. Kattele hetki ympärilles ja mieti miten oot veivannu 10 vuotta lajia ja ympärillä semmosia härkiä mille et voi mitään. Herääköhän ajatus, että ollaanko tässä ihan samalla viivalla. Enkä nyt väitä, että olisin itse menoa vierestä seurannut.

On se nyt kuitenkin ihan selvä juttu lajissa kuin lajissa, että terävimmälle huipulle ei päästä, jos annetaan kavereilla mitään tasoitusta. Jos hetkeksi oikeasti pysähtyy miettimään tätä mmaskeneä esimerkiksi niin ei siinä huippuottelijalla ole paljoa varaa lähteä tekemään parastaan pelkän kaurapuuron turvin.

En väittänyt että siellä huipulla ei roinata. Sanoin vain että minun mielestä nykyisten sääntöjen sisällä kaikki roinaajat saa jäädä kiinni.
Siksi ehdotinkin että muutettaisiin sääntöjä, jotta tämä tekopyhä "en roinaa ellen jää kiinni"-huttu loppuisi. Sitten voisi olla roinaton-sarja, jossa tarkastuksia olisi niin paljon ettei varmasti pystyisi huijaamaan. (tätä sarjaa katsoisi tuskin kukaan).

Minä ainakin olen 100 % varma että esim. Fedor ei ole koskaan mitään kiellettyä käyttänyt. Silti on kiistatta kaikkien aikojen paras vapaa-ottelija eli kyllä sinne huipulle voi päästä kovalla työllä ja lahjakkuudella ja tietenkin uskolla. Monet kovasti haukkuu uskovaisia tyyppejä, mutta oisko siinä kuitenkin yksi ratkaiseva tekijä (Jones, JDS, Fedor, Vitor Belforti...jne). Onhan nuo kaikki myöskin ihmisinä hienoja roolimalleja jotka näyttävät positiivisuudellaan ja muiden ihmisten kunnioittamisella hyvää esimerkkiä nuorille. Hieman toista kuin joku Sonnen tai Rampage, kummatkin täysin vajaita tyyppejä joilla harvemmin on mitään positiivista sanottavaa ainakaan muista kuin itsestään.

Vielä tuosta Overeemin "kärystä" sen verran että uskon Reemin olevan todellakin Drug Free kuten itse sanoo. Voihan nuo hormoonitasot hieman heilahdella ja varsinkin jos syö jotain hormoonituotettua lihaa todella paljon (mitä suurin osa nykypäivänä on). Overeemilla on myös älyttömät geenit joten ei se mitenkään outoa ole jos nuo lihakset olisivat puhtain keinoin tulleet, mies on kuitenkin ammattiurheilija joka treenaa työkseen. Ravintopuoli ja lisäaineet ovat varmasti parasta mitä löytyy. Odotetaan nyt mitä Overeem itse sanoo, eiköhän tähän joku järkevä selitys löydy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Twitterissä fanit ajaa kovasti Hunttia Reemin korvaajaksi. Se olisi kyllä kieltämättä melkoinen tuhkimotarina, jos näin kävisi ja Hunt vielä voittaisi =)

"Guns don't kill people, Mark Hunt kills people"

Kortti vois näyttää suunnilleen tältä:
o9jt5e.jpg

Eiköhän siellä suurin osa roinaa, mutta Overeemin kohdalla tulokset ovat ehkä kaikkein eniten nähtävillä. Lisäksi haastattelut ja olemus on vahvasti antanut viitteitä pääkopan pissapitoisuuden rajusta noususta, joten olen suunnattoman tyytyväinen kärähtämisestä. Tosin vielä nautittavampaa olisi ollut kunnon turpasauna Reemille ja sen jälkeinen kärähtäminen.

Huntilla voisi olla parempi sauma kuin Mirillä. Mirillä on vaikea nähdä hyviä mahdollisuuksia. Pystytaidot tuskin riittää ja tonttiin ei saa JDS:ää. Toki Mirkin lyö kovaa ja osuessaan voi tiputtaa JDS:n, samalla tavalla kuin teki Kongolle. JDS:n silti näkisin vievän matsin pitämällä pystyssä ja tyrmäämällä tai ulos boksaamalla. Hunt vs. JDS sen sijaan olisi mielenkiintoinen pystymatsi. Hunt lyö kylmäksi kenet tahansa pystyssä eikä tipahdakaan ihan pienestä.

Vielä tuosta Overeemin "kärystä" sen verran että uskon Reemin olevan todellakin Drug Free kuten itse sanoo. Voihan nuo hormoonitasot hieman heilahdella ja varsinkin jos syö jotain hormoonituotettua lihaa todella paljon (mitä suurin osa nykypäivänä on). Overeemilla on myös älyttömät geenit joten ei se mitenkään outoa ole jos nuo lihakset olisivat puhtain keinoin tulleet, mies on kuitenkin ammattiurheilija joka treenaa työkseen. Ravintopuoli ja lisäaineet ovat varmasti parasta mitä löytyy. Odotetaan nyt mitä Overeem itse sanoo, eiköhän tähän joku järkevä selitys löydy.

Meneekö mulla nyt sarkasmi ihan täysin ohi, onhan tämän pakko olla läppä? :hyper:

. Monet kovasti haukkuu uskovaisia tyyppejä, ...

Vielä tuosta Overeemin "kärystä" sen verran että uskon Reemin olevan todellakin Drug Free kuten itse sanoo.

No minä haukun uskovaisia idiooteiksi, koska uskovaiset ovat sitä mieltä, että tiede ei todista mitään. Jos saadaan roinatestissä positiivinen tulos, niin se on tieteellinen fakta, ei mielipidekysymys. Sä olet selvästikin sitä mieltä, että kusipäinen luonne todistaa roinaamisen paremmin kuin laboratorio. Toi on myöskin liikuttava toi sun uskosi sille, että Overeemin selitys on "totuus" asiasta.

Jos ei usko tieteellistä faktaa, niin on joko idiootti, uskovainen tai sitten molempia. Mä veikkaan, että sä olet molempia.

Minulla on niin rappeutunut moraali, että omien suosikkien käryt harmittaa ja inhokkien käryille naureskelen ja taputan käsiä yhteen. Mitä sitä selvää asiaa kieltämään.

Laskeehan se UFC:n arvostusta/markkina-arvoa jos ulkopuolinen ottelija (Overeem) tulee ja niputtaa kaikki parhaat, koko Danan top3 HW:n saman tien, ensin Lesnar, sitten JDS ja Cain. Voisiko muualta tulla muitakin yhtä hyviä?? Cormier? Fedor? Danahan aina muistaa hehkuttaa kuinka kaikki parhaat ovat UFC:ssä, Overeemkään ei ollut Danan listoilla varmaan edes top10:ssä. Kaikki muistaa varmaan Danan reaktion kun Overeem tuhosi Brockin. Olisi tosiaan ollut enemmän kuin todennäköistä että Overeem olisi tuhonnut myös JDS:n. Vaikka kuinka pidänkin JDS:stä niin eipä hänellä olisi ollut paljon sanomista AO:ta vastaan.

Kyllähän tämän "käryn" takana on valkoinen kalju mies ja musta dollarisalkku. Jos Dana ei halua jonkun käryävän niin sitä ei tapahdu piste. Esim. Brock ( ei ole muuten uskovainen) on saanut vetää aineita koko ufc uran ajan täysin rauhassa. Nyt sitten Overeem on ollut pari kk ufc:n leivissä ja käryää vaikka tuskin edes käyttää mitään, uskomatonta sanon minä. Kaikki puhuu kuinka Overeem varmasti käyttää, katsokaa vaikka sitä!! Danalla on enemmän kuin helppo paikka pelata Overeem ulos kuvioista, kukaan ei epäile hetkeään testien aitoutta. bye bye Overeem. Dana myhäilee taas tyytyväisenä.

Tuskin sitä kusiputkiloa kovin moni ihminen samaan aikaan tutkii, joten voihan sitä ihan helposti manipuloida. Ikäväähän tämä on mutta minkäs teet, peli on likaista kuten ovat pelaajatkin.

Laskeehan se UFC:n arvostusta/markkina-arvoa jos ulkopuolinen ottelija (Overeem) tulee ja niputtaa kaikki parhaat, koko Danan top3 HW:n saman tien, ensin Lesnar, sitten JDS ja Cain. Voisiko muualta tulla muitakin yhtä hyviä?? Cormier? Fedor? Danahan aina muistaa hehkuttaa kuinka kaikki parhaat ovat UFC:ssä, Overeemkään ei ollut Danan listoilla varmaan edes top10:ssä. Kaikki muistaa varmaan Danan reaktion kun Overeem tuhosi Brockin. Olisi tosiaan ollut enemmän kuin todennäköistä että Overeem olisi tuhonnut myös JDS:n. Vaikka kuinka pidänkin JDS:stä niin eipä hänellä olisi ollut paljon sanomista AO:ta vastaan.

Kyllähän tämän "käryn" takana on valkoinen kalju mies ja musta dollarisalkku. Jos Dana ei halua jonkun käryävän niin sitä ei tapahdu piste. Esim. Brock ( ei ole muuten uskovainen) on saanut vetää aineita koko ufc uran ajan täysin rauhassa. Nyt sitten Overeem on ollut pari kk ufc:n leivissä ja käryää vaikka tuskin edes käyttää mitään, uskomatonta sanon minä. Kaikki puhuu kuinka Overeem varmasti käyttää, katsokaa vaikka sitä!! Danalla on enemmän kuin helppo paikka pelata Overeem ulos kuvioista, kukaan ei epäile hetkeään testien aitoutta. bye bye Overeem. Dana myhäilee taas tyytyväisenä.

Tuskin sitä kusiputkiloa kovin moni ihminen samaan aikaan tutkii, joten voihan sitä ihan helposti manipuloida. Ikäväähän tämä on mutta minkäs teet, peli on likaista kuten ovat pelaajatkin.

Foliohatut päähän eiks nii? Millä perusteella sä väität, että Lessu on vetänyt aineita koko UFC-uransa ajan ja miksi vitussa Dana haluaisi Overeemin pois kuvioista? Overeemista voisi potentiaalisesti tulla UFC:n isoimpia vetonauloja.

Suositut

Back
Ylös Bottom