Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomasiko kukaan pientä epäkohtaa JDS-Mir matsin erätauolla.
NSAC:n toimitsija kävi kysymässä Miriltä, missä ollaan ja Mir vastasi Mandalay Bayssa.
Eikö kinkerit kuitenkin järjestetty MGM Grand Arenalla?
Las Vegasissahan molemmat areenat sijaitsee, mutta kai sen nyt luulisi toimitsijalle särähtävän jos täällä joku vastaisi olevansa stadihallissa, vaikka istuisi oikeasti Hartwall areenan jakkaralla.
Oliko Mir pihalla, vai minä?
Struve vs Johnson. Johnson on melkonen jyrä, mutta jos ei osaa mattoa ollenkaan niin ei loppuun asti kanna MMA:ssa. Struven matto on todella tehokasta, pitkillä raajoilla kaivaa Subeja helposti. Struve olisi hieno nähdä hyvää top 10 ukkoja vastaan. Esim Nogueiraa, Barnettia tai Bigfootti.
Oon ihan samaa mieltä. Mua vituttaa tossa danassa noi ihan järkyttävän tyhmät kommentit. Tuntuu siltä, että ihan sama mistä puhutaan niin tunnen myötähäpeää danaa kohtaan. Esim se futis kommentti ja älyttömien potkujen antaminen joillekkin ottelijoille etc.Pressitilaisuuden mielenkiintoisin anti oli aivan lopussa, kun toimittaja kysyi Danalta miksei Cormierista puhuta ollenkaan ja eikö DC:n viimeisen matsin strikeforcessa voisi perua ja pistää mies suoraan ufc:n tittelimatsiin seuraavaksi. Danalle periaatteessa tuntui sopivan, että Cormier ottaa matsia suoraan vyöstä sitten kun ufc:hen rantautuu, mutta vähän särähti korvaan se, että Dana toistamiseen sanoi (puhui samaa Helwanin haastattelussa), että haluaisi nähdä DC:n mielummin lhw:ssa, koska DC on niin pieni kokoinen. Ufc:ssa kun on niin "isoja ukkoja ja siellä on niin eri luokan karkelot kuin Strikeforcessa". LOL mikä kommentti.
.
Jonesi kaipaa uusia haastajia, sehän tossa varmaan on taustalla että Dana haluaa Cormierin sinne. Ja DC eikä Cain ole kovin halukkaita kohtaamaan toisiaan.
JDS-Cain, Barnett-Mir, Cormier-AO(Cormierilla käsi paskana, AOlla vielä kilpailukieltoo) Bigfoot-Nelson.. vois käydä järkeen