Ufc 145 ***spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä minä sanoisin, että ilman ulottuvuusetua Jones ei olisi lähimainkaan noin menestynyt ottelija. Toki on selvää, ettei pelkällä ulottuvuudella pärjätä, vaan taitoa tarvitaan ja sitähän Jonesilla on. Jones on kuitenkin rakentanut esimerkiksi koko pystyottelunsa pääosin reachin varaan.

Ei se mitenkään kuitenkaan ole Jonesilta pois. Jonesin reachistä valittaminen on vähän sama kuin aikoinaan Lesnarin koosta valittaminen. Jotkuthan valittelivat, ettei Lesnar pärjäisi, jos ei olisi niin iso. Niin, mutta kun se on, joten turha jossitella. Tottakai taistelijat rakentavat oman tyylinsä omien luontaisten avujensa perusteella.

Veikkaan, et Hendo ite tiedostaa ihan hyvin, et saumat on aika pienet. Todennäköisesti pistää hullun tuulimyllyn päälle heti alusta ja toivoo, et H-Bomb osuu. Jos ei, niin kunnial loppuun asti.

Pelottaa kyl aikamoisesti Hendon puolesta.

Toki tuo Jonesin reachi on vahva ase sillä, mutta ei voi kyllä mitenkää tota matsii pistää pelkästään sen piikkii... Jones painosti koko ottelun ajan ja ei missään vaiheessa peruutellut.... Evansin kulmasta koko aika neuvottiin et sen pitäis painostaa ja mennä päälle mut toisin päin se meni koko ajan... Ja niinku Evans sano siinä heti matsin jälkeen haastattelussa että joutui koko aika olemaan ns. "varpaillaan" Jonesin kanssa... 2. erän jälkeen alko tuntuu lähinnä siltä et Evans halus vaan kestää täyden ajan... ihmettelin ettei se lähteny yrittää "kaikki tai ei mitään" taktiikkaa lopussa...

Kyllähän sen koko ottelutyyli perustuu tohon reachiin. Jonesilla puuttuu sellainen hyvä perusboksailu kokonaan ja kaveri keskittyy jakamaan potkuja, kyynärpäitä ja noita spinning hyökkäyksiä ilman vaaraa, koska on turvassa reachinsa ansiosta.

"kicking range! kicking range" Saa siinä Hendo yrittää iskeä takakädellä on Jonesin päähän on aina 2 metriä matkaa
1003.webp

Itse ainakin olen varma siitä että Hendo ei pasko housuunsa tai lähde ottelemaan selviytymisestä, kuten Rampage ja Evans.
Olen edelleenkin sitä mieltä että Hendolla on näistä Jonesin haastajista parhaat mahdollisuudet viedä vyö.

Tällaisen se Hendo tarvitsisi...
6.gif

Niin tarvitsisi, ainoa vaan et Rashad on moninkertaisesti nopeampi, ja Rashadilla on enemmän ulottuvuutta. Itse uskoin että se on Rashad jos joku, en näe Hendolla paljoa mahiksia tossa.

Itse ainakin olen varma siitä että Hendo ei pasko housuunsa tai lähde ottelemaan selviytymisestä, kuten Rampage ja Evans.
Olen edelleenkin sitä mieltä että Hendolla on näistä Jonesin haastajista parhaat mahdollisuudet viedä vyö.

Tämä! Jos pääsee sisään ja pommittamaan niin totta helvetissä mahikset on voittoon, Machida oli myös erittäin hyvä vastus Jonesille ennen
kuin tuli vastapalloon osuma.

Vituttaa noi jotka koolla ja ulottuvuudella voittaa matseja. Jos Jones kutistettaisiin Shogunin ja poikien kokoseksi, niin ei tolla räpellyspystyllä pärjäisi. Mutta minkäs teet.. turha jossitella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuskin herrojen matsia ihan heti nähdään. Onhan Rory vielä nuori kloppi, jolle tuskin on ongelma kasvaa parin matsin ajan ennen tittelihaaveita. Toki jos kaveri ottaa sen sanojensa mukaisen kolme matsia vuodessa, voivat vastustajat loppua aika pikaseen. Ehkä GSP menee kuin meneekin 185-paunaisiin.
Rory on matossa/GnP-hommissa tosi kova jätkä, mutta kyllähän kaveri varmaan itsekkin tajuaa että pystyssä ollaan vielä aika hemmetin paljon GSP:tä jäljessä eli jossei saisi GSP:tä maihin niin jotakuinkin yhtä yksipuolisesti tulisi kuokkaan kuin Shields tai Kössi sai. Ja jos TD/TDD osastoa katsellaan niin sielläkin antaisin suuremman todennäköisyyden että GSP vie maihin kuin tulee viedyksi. Just my few cents...

Musta on vähän näyttänyt, että Rory vs. GSP asetelmaa koitetaan snadisti välttää UFC:nkin toimestakin (antaa Roryn kasvaa rauhassa) ja Mills oli vähän tälläinen välipala mikä syötettiin Rorylle. Rorylle on kuitenkin aika lailla jätkää mitä voi laittaa vastaan ennenkuin puhutaan nro 1 contenderista, Condit rematch, Kössiä, Ellenbergeriä, Johnyä, Kampmannia tms. Nää 3 voittoa Condit:in jälkeen on olleet kuitenkin tyylillisesti Rorylle suht. kiitollisia vastustajia; esim. aika Diaz on säännönmukaisesti hävinnyt kaikille jotka osaa painia, samoin Pyle. 1-2 kovaa painijyrääkin kannattais Roryn kaataa ennenkuin lähtee vyöstä haaveilemaan; eiköhän olla lähempänä vuotta 2014 ennenkuin Rory on suht. kiistaton number 1 contender, jos voittoputki jatkuu. 1-2 matsia vielä ennenkuin noita Top-8 kavereita k

Joo, kyllä taidolla ja ulottuvuudella varustettu jones on ennakkosuosikki kaikkia lhw sarjalaisia vastaan. Se nähtiin nyt viimeistään kun leukakin kestää..

Hendo on mitään pelkäämätön ja yksi kaikien aikojen ottelijoista, mutta pahoin pelkään että nyt löytyi sellainen kaveri vastaan joka pesee Hendon aika selvästi. Toivottavasti olen väärässä ja H-bomb osuu tyyliin a´la Bisping , mutta mahikset siihen ovat kyllä pienet. Ennemmin näkisin Hendon Silvaa vastaan, ja sen jälkeen Silvan ja Jonesin vastaikkain, ja lopulta Jonesin hw sarjassa.

Mua on monesti ihmetyttäny et miten noi ottelijat ei a.uskalla tai b. älyä ottaa riskejä vikoissa erissä ku matsi on jo hävitty?Harvoin näkee mitään kamikazemaista tyrmäysyritystä.Niikun esim nyt, ehkä viimeset 10sek rashad yritti jotain mut muuten aika hissukseen oli.

Hendo on todellakin taistelija ja en usko et se lähtee ottelemaan ns "fiksusti" ja ottaa pisteillä turpaan 5 erää vaan antaa palaa ja painaa päin vaikka kyynerpäätä saataa naamariin.Mut silti en usko et on kyl juurikaan mahdollisuuksia voittoon.Olis kyl huikeeta jos hendo viel vanhoilla päivillään ottais LHW vyön.Mun mielestä vähä aliarvostettu jätkä eikä saa samanlaista legenda kohtelua ku esim Liddell,COuture etc vaikka imo on täysin samaa kaliiberia.

Mielestäni tuossa koon käyttämisessä ei ole mitään vikaa, päinvastoin, tyhmä olisi jos ei käyttäisi. Jos pystyy saamaan painoon asetettujen rajojen alle, ei pitäisi kenelläkään olla nokan koputtamista.

Jones on myös sanonut haluavansa tänä vuonna otella raskaassasarjassa, mutta Dana White ei pidä ajatuksesta. Eikä tietenkään pidä, sillä siellä Jonesilla olisi oikeasti todella suuria haastajia. UFC haluaa rakentaa Jonesista seuraavan p4p-kuninkaan ja tappiot hidastaisivat projektia. Jones kuitenkin itse tuntuu haluavan haasteita uralleen.

Ehkä eniten monia, ja osittain myös minua, häiritsee se Jonesin persoona. Hän luulee olevansa Jumalan valittu ottelija, koettaa väkisin olla persoonaltaan sellainen harkittu ja hiljainen Martial Artist, mutta läpi tulee kuitenkin kuvaa nuoresta polleasta kaverista.

Jos Jones olisi ylpeästi vain oma itsensä, ei koettaisi esittää sen kummempia, varmasti ihmisetkin lämpenisivät enemmän. Vaikka olisikin sitten vähän kusipään vikaa.

Niin tarvitsisi, ainoa vaan et Rashad on moninkertaisesti nopeampi, ja Rashadilla on enemmän ulottuvuutta. Itse uskoin että se on Rashad jos joku, en näe Hendolla paljoa mahiksia tossa.

Näin on. Vaikka koko sydämestäni toivon Hendon voittoa, niin en näe tähän juuri mahdollisuuksia :(

Ryan Bader
Maurício Rua
Quinton Jackson
Lyoto Machida
Rashad Evans

Huh huh mikä viiden putki...
Uralla myöskään ole käytännössä yhtäkään tappiota.
Eiköhän listalle tule seuraavaksi Dan Henderson ja Alexander Gustafsson sekä Phil Davis.
Sitten olisikin tittelinpuolustuksia jo 6kpl ja olisi rikottu nykyinen LHW ennätys eli Tito Ortizin 5 puolustusta.

Parasta tuossa Jonesin viimeisessä neljässä on, että siinä ovat kutakuinkin sijat 2-6 lhw:n tämän hetken tilanteesta (Hendon ollessa se puuttuva viides) ja jokainen on lhw:n kaikkien aikojen top kympissä heittämällä. Oikeastaan enää Hendo voisi haastaa Jonesin kaikkien aikojen parhaasta lhw:stä, kuitenkin listalla löytyvät voitot Shogunista, Fedorista, Franklinista ja Wanderleista. Siksi onkin hienoa, että seuraavankin titteliottelun haastaja on kovin mahdollinen.

En usko että Silva pärjää Jonesille. Tää koko ero on paljon pahempi ku mitä Silva vs gsp ois. Jones mahtuu just just lhw ja Silva pystyis tiputtamaan ww jos uskaltais(<- not troll! ). Joskin se vois olla vittumaista kuivattua sielä saunassa..

Suositut

Back
Ylös Bottom