Rashadiin verrattuna Hendo on huonompi MMA-painija, hitaampi ja kestävyydeltään heikompi. Kovin vaisut on lähtökohdat.
Mut hullumpi....... : D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rashadiin verrattuna Hendo on huonompi MMA-painija, hitaampi ja kestävyydeltään heikompi. Kovin vaisut on lähtökohdat.
Toki tuo Jonesin reachi on vahva ase sillä, mutta ei voi kyllä mitenkää tota matsii pistää pelkästään sen piikkii... Jones painosti koko ottelun ajan ja ei missään vaiheessa peruutellut.... Evansin kulmasta koko aika neuvottiin et sen pitäis painostaa ja mennä päälle mut toisin päin se meni koko ajan... Ja niinku Evans sano siinä heti matsin jälkeen haastattelussa että joutui koko aika olemaan ns. "varpaillaan" Jonesin kanssa... 2. erän jälkeen alko tuntuu lähinnä siltä et Evans halus vaan kestää täyden ajan... ihmettelin ettei se lähteny yrittää "kaikki tai ei mitään" taktiikkaa lopussa...
Tällaisen se Hendo tarvitsisi...
Itse ainakin olen varma siitä että Hendo ei pasko housuunsa tai lähde ottelemaan selviytymisestä, kuten Rampage ja Evans.
Olen edelleenkin sitä mieltä että Hendolla on näistä Jonesin haastajista parhaat mahdollisuudet viedä vyö.
Rory on matossa/GnP-hommissa tosi kova jätkä, mutta kyllähän kaveri varmaan itsekkin tajuaa että pystyssä ollaan vielä aika hemmetin paljon GSP:tä jäljessä eli jossei saisi GSP:tä maihin niin jotakuinkin yhtä yksipuolisesti tulisi kuokkaan kuin Shields tai Kössi sai. Ja jos TD/TDD osastoa katsellaan niin sielläkin antaisin suuremman todennäköisyyden että GSP vie maihin kuin tulee viedyksi. Just my few cents...Tuskin herrojen matsia ihan heti nähdään. Onhan Rory vielä nuori kloppi, jolle tuskin on ongelma kasvaa parin matsin ajan ennen tittelihaaveita. Toki jos kaveri ottaa sen sanojensa mukaisen kolme matsia vuodessa, voivat vastustajat loppua aika pikaseen. Ehkä GSP menee kuin meneekin 185-paunaisiin.
Niin tarvitsisi, ainoa vaan et Rashad on moninkertaisesti nopeampi, ja Rashadilla on enemmän ulottuvuutta. Itse uskoin että se on Rashad jos joku, en näe Hendolla paljoa mahiksia tossa.
En usko että Silva pärjää Jonesille. Tää koko ero on paljon pahempi ku mitä Silva vs gsp ois. Jones mahtuu just just lhw ja Silva pystyis tiputtamaan ww jos uskaltais(<- not troll! ). Joskin se vois olla vittumaista kuivattua sielä saunassa..