UFC 144: Edgar vs. Henderson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Risbe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rampage taas haaveilee tyrmäämisestä, sama juttu joka kerta. Rampage viimeks tyrmänny tappiokierteessä kieriskelevän Silvan -08 eli vois miettiä hieman gameplania uusiks..

Oisko parempi sanoa " Jos satun voittamaan niin pisteillä luultavasti tuun voittamaan, tyrmäystä te fanit tuskin tuutte näkemään oon tyrmännyt vastuksen viimeksi -08 ja lukottanut jonkun viimeksi -01 niin jos voitan niin turha odotella tyrmäystä tai lukkoa. "
Tossa ois varsinaisen jumalaista markkinointia ja fanit odottais matsia innolla. :)
Mut tosiaan itse veikkaan, että Bader voittaa pisteillä, ties vaikka laittais Rampagen eläkkeelle.
SOTA RYAN BADER!!!

Mukava nähdä että KUNHAN Rampage vie, niin kertoileeko ottelun päätteeksi Roganille samoja näkemyksiä kuinka voitto tuli ilman alapotkuja jne.

Toivon kans että Hunto-san KO. Vähän tosin huolettaa että saako Kongon pihalle ennen kun väsyy...

Itse en ole niin huolissani väsymisestä, enemmänkin polvista munille ja sitä seuraavista alasvienneistä..

Miehen vanhana fanina on ollut hienoa nähdä, että kaveri on saanut jonkinlaisen joutsenlaulun uralleen. Vaikka olinkin jo valmis heittämään kirveen kaivoon McCorklen jälkeen.

Moneltä tää nyt sit tulee suomen aikaa?Tossa kuukaus pari sitten oli täällä tai toisella foorumilla jotai huhuja et tulis tyyliin sunnuntai aamuna suomen aikaa?Siis tyyliin klo 10 aamulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rupeeko jottain muutakin ärsyttävää nuo jatkuvat aikataulujen kyselyt? Joka ketjussa aina sama ralli.

or it is just me?

Vaikea kyllä olla mainin osalta kummankaan puolella. Mini-Hendo toisi vähän uutta champpi taisteluihin. Mutta Edgar on osoittanut olevan helevetinmoinen taistelija. Ei voi ku tykätä. Tää matsi ratkeaa siihen että jos Edgar saa koneen käyntiin ja saa otella omalla vahvuus alueella niin hoitaa homman kotia. Jännää!

Veikkaan, että Henderson isompana ja fyysisesti vahvempana myllyttää Edgaria ainakin ekassa erässä, mutta kamppailu tasoittuu sen jälkeen. Henderson/Guida -matsissa nähtiin, että Hendersonin cardio riittää ainakin suht kevyesti nopeatahtiseen kolme-eräiseen matsiin joten hän tuskin väsähtää loppua kohden samalla tavalla kuin Maynard. Henderson via UD.

Henderson - Edgar:

Molemmat miehet on meikäläisen suosikkeja ja ehdottoman viihdyttäviä myllyttäjiä. Molemmilta löytyy sydäntä vaikka muille jakaa ja kuntopuoli on usein hiottu sen verran huippuunsa, että on vaikea erottaa temmon perusteella mennäänkö ensimmäistä vai viidettä erää. Bendo on valmiiksi aika iso LW ja lupasi tähän matsiin ottaa vielä lisää painoa, jolloin voisi kuvitella, että kokoero on aika mahtava kun miehet astelevat häkkiin. En kuitenkaan usko, että suurempi koko on se ase, jolla Pikku-Frankielle saadaan tappio recordiin.

Ottelu tulee kulkemaan melko varmasti Edgarin haluamalla tavalla, sillä mies on äärimmäisen nopea jaloistaan ja todella hyvä painija. Uskoisin, että Edgar kokee pystyotteluedun olevan itsellään, joten valtaosa 25-minuuttisesta vietetään seisovassa asennossa. Bendo ei ole kaikkein räjähtävin ottelija, eikä tyrmäysvoimakaan ole ihan terävintä kärkeä, joten alasvientejä ja klintsi-tilanteita pitää hakea ahkerasti. Edgar taas liikkuu todella näppärästi alta pois, puolustaa hyvin alasvientejä ja lyö hyvin vastaan kun kaveri koittaa iholle. Ei siis mikään helpoin kaveri sidottavaksi. Pystyssä Edgar napsii pisteitä nopeutensa turvin. En mitenkään jaksa uskoa, että Bendo löisi Frankien ulos, joten ainoa tyrmäysuhka, jonka Bendo tuo pystypeliin on monipuoliset potkut.

Mikäli niin ihmeellisesti kävisi, että Bendo saisi matsin toistuvasti mattoon ja onnistuisi siellä päällä pysymään, niin Edgar saattaisi joutua aika pahoihin ongelmiin. Henderson lyö päältä helvetin kiukkusesti ja mies on liki mahdoton lukotettava.

Mielenkiinnolla myös odotan kuinka helposti Bensoni lyö 155 vaakaan jos massaa on otettu "reilulla kädellä" lisää.

Frankie Edgar UD

Mä en usko että toi koko on se millä tämä taputellaan, onhan Maynard myös iso ja sen piti viedä näissä kahdessa ekassa matsissa kuin märkää rätti(teki joo ekat erät), mutta Edgar oli se joka vei alas ja osoitti parempaa painia ja pystyä myös näissä kahdessa viimeisessä. Tosin ekat erät meni molemmissa melkein kokononaan tajuttomaa Frankiellä, mutta se vaan kertoo siitä että Bendon on syytä laittaa totaali levyksi Edgar jos mielii voittaa. Edgar UD.

Henderson saisi varmaan Maynardia paremmin jonkun subin kiinni, jos Edgar taas vetää tajunnan rajamailla jossain vaiheessa, mutta on kyllä harvinaisen vaikea valita voittajaa tästä matsista.

Mä aina kelaan että Edgar häviää, se kun on niin pieni ja lepposan näköinen. Mutta sitten se kuitenkin pistelee kaikkia pataan, joten ehkä tällä kertaa veikkaankin Edgaria!

Pro analyysi, voisin alkaa pitää blogia.

Voisin olla sun lukija :)

Jes!

Tää mun veikkaus menee kyllä periaatettani vastaan, että aina lyö vetoa mustemman painijan puolesta.

Mä aina kelaan että Edgar häviää, se kun on niin pieni ja lepposan näköinen. Mutta sitten se kuitenkin pistelee kaikkia pataan, joten ehkä tällä kertaa veikkaankin Edgaria!

Pro analyysi, voisin alkaa pitää blogia.

Jep, ulkonäkö voi pettää. Täytyy myös muistaa että matsi alkaa yleensä vatsa siinä vaiheessa kun Edgar on tiputettu pari kertaa. Sen jälkeen ei hyvä heilu :)

Edgar vie.

Suositut

Back
Ylös Bottom