Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on, kiitos siitä tuomareille. Oon sitä mieltä että mestaruusmatsit pitäisi käydä loppuun saakka eikä jättää jossitteluille sanansijaa.
Frankie hallitsi pystyssä ja vei mattoon käytännössä miten halusi, mutta siitä huolimatta tappio, ei vaadi paljoa viedä titteliä näköjään.
Matsihan oli tiukka totta helvetissä, mutta kyllä mestarilla pitäisi olla aina etu tämän kaltaisissa matseissa, otti kovia osumia, mutta selvisi niistä kuin soturi ilman mutinoita.
Eli siis mestarin pitäisi säilyttää vyönsä jos ottaa enemmän köniinsä vastustajaltaan? Kyllähän tämän nyt sai selvästi Hendersonille, Frankie-lasit pois päästä.
Kyllä diaz voittais oikeassa kamppailusssa... Väkisinmakaamis kisassa voi kyllä sit mennä toisin
Näin on, kiitos siitä tuomareille. Oon sitä mieltä että mestaruusmatsit pitäisi käydä loppuun saakka eikä jättää jossitteluille sanansijaa.
Frankie hallitsi pystyssä ja vei mattoon käytännössä miten halusi, mutta siitä huolimatta tappio, ei vaadi paljoa viedä titteliä näköjään.
Matsihan oli tiukka totta helvetissä, mutta kyllä mestarilla pitäisi olla aina etu tämän kaltaisissa matseissa, otti kovia osumia, mutta selvisi niistä kuin soturi ilman mutinoita.
Jos Henderson olis hävinny tuon niin olis kyllä ollu kaikkien aikojen ryöstö.
Olipahan matsit, veikkaukset meni ainakin ihan harakoille, mutta viihdettä senkin edestä.
Hendersson vs Edgar. En tiedä mitkä Frankie lasit mulla oli päässä, mutta aluks tuntui että Edgar olisi ryöstetty, mutta kun katsoin Fight metriciä niin siellähän Henderson oli selkeesti edellä osumissa, Edgarilla oli taas enemmän alasvientejä ja Hendersonilla subi yrityksiä. Ottelijoiden naamoista päätelellen voittaja oli tietysti Hendersson joka sai enemmän damagea aikaseks. Kokonaisuudessa ei tämä matsi mikää läpihuutojuttu ollut. Edgar hyökkäsi kokoajan ja Hendersson seisoi paikallaan, löi vastaan ja antoi alapotkuja mitkä Edgar otti kiinni. Hendersonin koko vei mehut Edgarista, ensimmäisen kerran Edgar näytti hieman väsyneeltä viimeisessä erässä. Mielestäni re-matchi olisi paikallaan jossain vaiheessa, ehkä Edgarin pitäisi vähän käydä kolkuttelemassa Jose Aldon ovea tässä välissä..
Välillä Edgar pökkäs Bendon menemään yllättävänkin helposti ja scramblas hyvin sekä kontras potkut paljon ja laitto persuksille bendon myös. Upkick vissiin silmää turvotti? Ei muuten ihme kunnossa naama ainakaan pressissä ollut.
Itse aina olen ollut vastaan noista alasvientipisteistä kun ei kunnolla päästä tekemään mitään ja ne on niin suuressa osassa mutta ei tälläkertaa
Dana haluaa vängällä Edgarin alempaan sarjaan ja nyt vielä anto voitto bonuksen naama punasena sille ja Japani oli hyvä paikka Bendolle ottaa vyö.