UFC 143: Condit vs Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuskinpa niiden gameplaniin kuuluu viedä mattoon.Eiköhän se pyri jakamaan polvia ja pitämään pystyssä.Toki jos saa helvetisti pystyssä neppariin ni voi vaihtaa gameplania.Mutta vaikeehan noita Jacksonin kuvioita on arvailla, aina se jaksaa yllättää

WAR DIAZ!

Mulle henk.koht. tää on paras matchuppi ikinä. Fanitan Diazia ihan hulluna, mutta Condit on kyllä sellainen tappaja että kaikki on mahdollista (tsekatkaa noita Conditin lopetus prosentteja). Condit on ottelija joka ei vaan suostu häviämään ja Diaz ei ikinä murru joten tästä tulee jotain ihan eeppistä.

Mulle henk.koht. tää on paras matchuppi ikinä. Fanitan Diazia ihan hulluna, mutta Condit on kyllä sellainen tappaja että kaikki on mahdollista (tsekatkaa noita Conditin lopetus prosentteja). Condit on ottelija joka ei vaan suostu häviämään ja Diaz ei ikinä murru joten tästä tulee jotain ihan eeppistä.

Samaa mieltä joka sanasta. Ai että kun oli hienosti tehty primetime, sata kertaa kiinnostavampi kuin esim. Yrjöstä tehdyt aikanaan. Vaikea sanoa Nickin fanina puolueetonta mielipidettä, mutta kuvittelisi jengin alkavan näkemään ulkokuorta syvemmälle.

Kyllä kai Carloksen suurin valtti on kova ja monipuolinen thaikku. Mutta olisi sitä mattopainiakin niin hienoa nähdä, sen verran velhoja taitavat olla kummatkin.

Jotenkin tuntuu, että Condit ei välttämättä halua mennä mattoon Diazin kanssa, joka on kuitenkin kovimpia mattotekijöitä WW:ssa.

Noinkohan on että Condit heräilee keskellä yötä itkevää nappulaa paapomaan, vaikuttas olevan miehellä meneillään kaikennäköstä elämässä, primetimen perusteella etu ehdottomasti Diazin puolella.

Mulle tuli mieleen että primetimessa ois koitettu antaa Diazista jotenkin vähä-älystä kuvaa kun puheli siitä ala-asteen palohälytin jutusta..

Tuo nyt on varmaan parasta mitä Diazista irti saadaan. Yllättävänkin vapautunut oli paikoitellen. Tottahan se on, että lähes jokaisen koulukiusaajan taustalta löytyy ongelmia suhteessa vanhempiin, omaa kiusaustaustaa, hyväksikäyttöä you name it. Olkoot syynä vaikka vain vähälahjaisuus kielellisesti ja siitä syntyvä turhautuminen. Kiusaajia ne on siitä huolimatta ja Diaz on käyttäytynyt vuosien varrella niin älyvapaasti, että ei sitä voi yhden primetimen myötä kelkkaa kääntää 180 astetta. Pikkusen tuo nyt sai silti sympatiseeraamaan, kun oli niin pikkupoikamainen kaveri pätkässä.

En mä kyllä ole ikinä nähnyt Diazia minään koulukiusaaja tyyppinä.

No se on vähän miten sen ottaa. Tuommonen kovajätkä imago, aina valmis tappeleen, keskarit pystyssä jne jne. aika yksyhteen se meikäläisen kirjoissa menee.

Mulle tuli mieleen että primetimessa ois koitettu antaa Diazista jotenkin vähä-älystä kuvaa kun puheli siitä ala-asteen palohälytin jutusta..

Ei diazin poika tarvi tehdä vähä-älyisen oloista noihin, kyllähän se kulkee mukana jo valmiiksi ittessään.
Ihan ok primetime, ei nyt mitään ihmeempiä tunteita herättänyt mutta ihan mielenkiintoista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tollanen hiljanen, katsekontaktia vieroksuva ja huonot sosiaaliset taidot omaava persoona on kyllä lähes aina kiusatun roolissa.. Kaippa siitä on tullu puolustusmekanismi toi turpaan veto.. Jos huomaa että sillä sais vaikka estettyä kiusaajien toimet.

9409657.jpg

PRRRRRRRÄÄÄÄÄÄ

Tästä on kyllä odotettavissa Shogun vs Hendon veroinen spektaakkeli. Miesten ottelutyylit on kummallakin sieltä aivan viihdyttävimmästä päästä. Kumpikaan ei anna periksi tippaakaan. Eikä kumpikaan ole mikään kaappihomo painija ala ne tyypit joita on joka divari nykyään täynnä kyllästymiseen asti.

Mitä itse matsiin tulee niin uskosin et conditin pitää saada diaz tyrmättyä voittaakseen. Koska jos 5 eräsessä pisteille mennään, uskosin diazin tempon ja lyöntien volyymipitoisuuden riittävän voittoon. Conditin luulisi käyttävän potkujaan ja polviaan korostetun paljon. Reachi taitaa olla miehillä sama. Jos sieltä hyvä pommi osuu niin, matossa pitää poundata voitto nopeesti. Condit lyö kovaa ja diaz on pudonnut ennenkin mattoon, kuten Daleyta vastaan nyt aivan viimeisempänä. Diazia oon veikannu mutta pidän molemmista ottelijoista sen verran et ei haittaa kumpi tän vie. Pääasia että tän matsin saa nähdä.

Joo, kyllä Condit voi ottaa TKO voiton, pystyssä pommi ja matossa TKO keskeytys ennen kun Diaz ehtii toipua. Toivottavasti Diaz ottelisi fiksusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom