Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaako joku sen kickboxing-äijän äijän nimeä, jonka kanssa Nick treenaa tähän matsiin. Primetime kakkosessa oli puhetta, että olis jonkun liiton maailmanmestari.
Tällä forumilla on ihan varmasti paljon minua asiantuntevampaa porukkaa, mutta en kyllä omassa päässäni saa millään tehtyä Diazista ennakkosuosikkia tähän. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös täälläkin suurin osa ole ollut sitä mieltä että JDS vs. Reem matsissa Reem on selkeä suosikki pelkästään k-1 meriittien perusteella? Mielestäni vähän vastaava tilanne tässä, älkääkä nyt hyvät ihmiset antako semmosta "Reemin kickbox on kyl eri tasolla kun Conditin" paskaa, koska väittäisin että JDS:n nyrkkeily on myöskin vähän eri tasolla kun Diazin. Mutta lähinnä haluaisin ihan oikeesti tietää mikä teidän mielestänne on syynä siihen, että Diazia pidetään niin selkeänä suosikkina tässä ottelussa. Condit on ollut melko vakuuttava, Diazin viimeinen oli vähän semmoinen "voitimpa kun oli parempi kunto kun kaverilla" tyylinen voitto, eli ei kertonut oikein mitään
Tällä forumilla on ihan varmasti paljon minua asiantuntevampaa porukkaa, mutta en kyllä omassa päässäni saa millään tehtyä Diazista ennakkosuosikkia tähän. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös täälläkin suurin osa ole ollut sitä mieltä että JDS vs. Reem matsissa Reem on selkeä suosikki pelkästään k-1 meriittien perusteella?
Kirjoitat, että suurin osa olisi tuota mieltä, mutta omaan silmään ei ainakaan ole osunut ketään, joka väittäisi noin.. Eiköhän niiden mielestä, jotka näkee Roidin suosikkina vaikuta aika paljon myös viime aikojen näytöt vapaaottelussa.
Mielestäni BJ on ollut kuin varjo entisestään otellessaan viimeisimpiä otteluitaan. Eipä ole kyllä omasta mielestäni tarpeeksi kova mittari.Nyt tipahdin kyllä totaalisesti pulkasta ton Reem/JDS vertauksen kanssa... Anyway tiukka matsi tulossa ja molemmilla hyvät mahkut voittoon. Tohon sun kysymykseen vastaten vois antaa sellasen argumentin, että kun katsoo ketä BJ Penn on pyöritellyt kehässä viime vuosina ja kuinka varmoin ottein Diaz käveli BJ:n yli voi Diazin taidoista tehdä jonkinlaisen johtopäätöksen. Condit on kova äijä, mutta ei mitenkään voittamattoman kova esim. Rory McDonald dominoi Condittia aika rajusti ennen kuin itse kaasutti pahasti ja ottelu kääntyi..
Eipäs kun BJ tulee alunperin lähes samasta BJJ tiimistä missä Diazit treenaa (Ryan Gracie - Cesar Gracie) ja Diaz ajattelee että olisivat voineet olla kavereita, mut nyt ei kun joutuivat otteleen...Juu ihmettelin kans et kuinka hyvin toi nick on käyttäytyny.BJ oli entinen treenikaveri ja vissiinki jonkinäkönen frendi mut silti punnituksissa alko tökkimään otsalla sitä.
Ei toi kiltin pojan rooli sovi yhtään nickille :D