En mitenkään usko, että huikeita painonleikkauksia ennenkin tehnyt AJ olisi nyt alkanut jostain syystä feikkailemaan huonoa kondistaan. Ei se kuitenkaan ole mikään TUF:ista tuttu painonvedon vasta-alkaja.Ensinnäkin heitin tuon kommentin vain koska tuollaisia AJ:n kaltaisia nössöjä on kamppailuscenet täynnä. Kun vähän lähtee nesteitä niin ne voi muka niin huonosti. Jos voi niin huonosti niin ei tarvitse tehdä sitä! Ottelee vain ylemmässä sarjassa.
Toiseksi lääkärille on helppo feikata huonoa oloa. Jos se huono olo johtuu nestehukasta niin varmasti lääkäri pystyy näkemään siitä merkkejä, mutta missään ei sanottu, että näin olisi AJ:n kohdalla. Kukaan lääkäri ei ole antanut mitään lausuntoa asian suhteen. On vain ilmoitettu, että AJ:llä oli "huono olo". Itse tuomitsen tuollaiset nössöt täysin. Nyt on kyseessä kuitenkin ammattiurheilua maailman suurimmassa MMA organisaatiossa. Tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta AJ:lla, mutta toivon, että potkut tulee.
Olin jo kannattamassa Rumblea, mutta monien muiden tavoin nyt liputan Vitorin puolesta. Mies on ollut UFC-urallaan yhteensä 24.5 paunaa yli painon. Se jos mikä on helvetin iso pyllistys vastustajaa kohtaan.
Tuli muuten mieleen, että minkä takia jenkkien "USA! USA!" huudot ärsyttävät ihan helvetin monia, mutta Brassien "KUOLE! KUOLE!"-huudot ei aiheuta juurikaan mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Ite oon sitä mieltä, että mitä suurempi möly katsomossa on, sitä hienompi tunnelma. Tosin USA:n tapahtumissa tuntuu tuo buuaaminen lähtevän toisinaan ärsyttävän helposti käsistä.