UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Joo se on ihan totta, että antaa aihetta puheelle. Hyvä vetonaula herättää tunteita, oli se suuntaan taikka toiseen ja tästä hyvänä esimerkkinä Lesnar. Tässä Diazin ja Cerronen matsissa olen kyllä ihan perkeleen pettynyt, jos Cowboy ei tätä vie. Itsellä tuo punkääsghettokovistelu aiheuttaa ihan älyttömän myötähäpeän/inhon ja tästä syystä en voi Diazin veljeksiä fanittaa, olivat ne miten hyviä tai viihdyttäviä tahansa.

Brockin ja Alistairin matsin suhteen ei voittajalla sinänsä ole väliä. Toivon, että tulee kunnon sota ja selkeä voittaja. Lisäksi, jos vielä myöhäistä joululahjaa saa toivoa niin häviävä osapuoli menestyy matsissa kuitenkin siten, että osakkeet nousee ja voidaan hänetkin nähdä kärkikahinoissa. Kaksi valovoimaista tähteä raskaassa eikä kumpaakaan raski menettää.

edit: lisätään nyt vielä muutama skenaario jotka tässä jättiläisten kohtaamisessa pelottaa:

1. Brock ottaa osuman, juoksee karkuun, kuperkeikkaa ja tanssia ennen tyrmäystä. Sitten vielä itkee kuin vauva. Ei olisi kivaa.

2. Alistair pakittelee koko matsin ja kumpikaan ei uskalla tehdä mitään. Brock lopussa halailee itselleen UD:n

3. Ukot kaasuttaa ekan erän rynnistyksen jälkeen ja menee vikaan erään, vähän sama mitä toka vaihtoehto.

4. Alistair kärähtää jotenkin vielä jostain.

En itsekään arvosta tippakaan kumpaakaan veljestä. Noh onneksi tämä aina lämmittää sydäntä :D

10001828.gif

En itsekään arvosta tippakaan kumpaakaan veljestä.

Et edes ottelijoina? Onko se ottelijan persoona niin vaikuttava tekijä? Älä nyt ota tätä minään vinoiluna, itsellänikin on omat inhokit mutta kyllä mä silti aina ottelijoina arvostan näitä tyyppejä, vaikka esim. Jonesia jota en voi sietää muuten. :)

Tämän eventin jälkeen muuten tulee olemaan hauskaa keskustelupalstoilla. Voitti kumpi tahansa, paskaa tulee lentämään. :D Jos Lesnar voittaa, niin nyt viimeisten matsien jälkeen laantunut hehkutus varmaan taas lähtee käyntiin. Ja kaikki on sitten "tiesinhän mä että Lesnar vie". :D

Samoilla fiiliksillä mennään Spideyn kanssa tuosta iltaman päämatsista. Toivottavasti saadaan ihan kunnon FoTN kamppailu käyntiin, jotta uuden vuoden vieton voi aloittaa hyvillä mielin. Kummatkin on omalla tavallaa erittäin mielenkiintoisia ottelijoita, joten siinä mielessä en toivo kummankaan kaverin menettävän matsissa kasvojaan. Sopiva pituus ottelulle olisi varmaan erä tai pari, koska pelkään pahoin, että kolmannessa erässä ollaan jo liian väsyneellä jalalla liikenteessä. Liputan kuitenkin vienosti Overeemin suunnalle, koska mies on vaan niin sympaattisen ja lahjakkaan oloinen sälli. Lisäksi haluaisin nähdä miehen kovasti Junioria vastaan. Siitä olisi odotettavissa todella kova pystysota, jota UFC:n olisi helppo lähteä hypettämään.

Tämän eventin jälkeen muuten tulee olemaan hauskaa keskustelupalstoilla. Voitti kumpi tahansa, paskaa tulee lentämään. :D Jos Lesnar voittaa, niin nyt viimeisten matsien jälkeen laantunut hehkutus varmaan taas lähtee käyntiin. Ja kaikki on sitten "tiesinhän mä että Lesnar vie". :D

Jep, itekään en malta odottaa millainen sota tästä puhkee eventin jälkeen, päättyi matsi kummalle tahansa. :hyper:

Ei noi kyl kumpikaa osaa hoitaa pressi hommia(diazin veljeksistä).Iha helvetin vaivaantuneita, ei kato silmiin tai kameraan ja heiluu ja kattelee minne sattuu hermostuneena.Ei sinänsä olis outoa jos olis eurooppalaisia mut jenkeissä tollanen sosiaalisuus jne tulee äidinmaidossa.

Ja toi tönäsy nyt on lähinnä naurettava :D Tönäsee ja hyppää 5 metrii taaksepäin.Nate vaikuttaa sellaselta kaverilta kelle se isoveli on jumala ja toiminnassaan haluu olla tismalleen samanlainen.Ne sen uhoomiset jo tuffissa oli niin naurettavan näkösiä ja se ku alko riehumaan ku joku kirjotti jotain "blue team sucks" tai jotain tollasta.

Mut silti tykkään kyl kummastakin veljeksistä niinkun aiemmin jo sanoin.Pidän kyl Nickiä kovempana ottelijana mut kyl Natekin on ihan varteenotettava

BabyJay: En mä muista että Nate riehui TUF:issa? Tai ainut oli kun Karo rupesi lääppimään, sitten meinasi tulla matsi. :D

e. Mut joo, toi tönäisy oli aika laimee. Selkeesti mietitty ja harkittu juttu, ei mikään todellinen tunteenpurkaus.

Päämatsissa on sekin huomioon otettava seikka, että häviäjän leirillä tulee olemaan iso liuta selityksiä tappion varalle ja niitä on sitten rasittava lukea. Ottelijoista veikkaisin, että Brockin hävitessä kadotaan maan alle eikä kommentoida vähään aikaan mitään. Overeemilta odotettavissa videoblogia itkuvirsien kera. Jostain syystä itellä on semmonen kutina, että matsi tulee päättymään jotenkin todella kiistanalaisesti. Kaikista pahin olisi tuomarin selkeä virhe/ hätäinen pysäytys.

Saa olla aika värikkäät aurinkolasit päässä, jos kuvittelee nuiden lapsellisten pelleilyjen vaikuttavan vastustajaan tuolla tasolla enää mitenkään. Vaikka fanina onkin mukava tuudittautua siihen uskoon, että nuo pelleilyt on tarkoin harkittua markkinointia ja psyykkaamista niin voiko esim. isoveikan poissaoloja presseistä pitää minään muuna kuin typeryytenä. Aiemmassa postissani tosiaan toin esille ettei tuo Diaz muuta kuin yritä ärsyttää kuten ala-asteen kovis joka luikkii karkuun isompien selän taakse. Miksi moista pitää ylipäätään harrastaa niin ei sovi mun kupoliin, hermostuneet yksilöt jotka ottaa nokkaansa useimmiten tuota tekee.

Vähän ristiriitainen kommentti miehestä, joka on vapaaotellut ammattilaisena 21 kertaa ja 14 voitosta 13 tullut lopetuksella.

Eniten mua ärsyttää se, että ainakin jos Overeem häviää niin alkaa ihan älytön "OVEREEM IS OVERRATED" huuto. :D

Tietty eniten huumoria irtoaisi siitä, jos häviävän osapuolen fanit rupeaisivat syyttämään voittajaa roinaamisesta. Se olisi jo absurdia tässä otteluparissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Spideyn kommentteja kyllä värittää vahvasti toi Diaz-inho. ;) Ei noiden veljesten kovisteluja kannata ottaa niin tosissaan, ne on varmasti laskelmoitua käytöstä mikä luo kavereiden ympärille mielenkiintoa. Diazit on pelkästään mukava poikkeus niin monien mauttomien&hajuttomien persoonien joukossa. Diazit on kuitenkin ottelun jälkeen vastustajaa kohtaan poikkeuksetta nöyriä ja kunnioittavia mikä on tärkeämpää kuin se että ennen ottelua vähän nostatetaan tunteita. Diazien ulosanti on mitä on ja kaverit ei pysty myymään otteluitaan Sonnen tyyppisellä showlla. Tää on niiden tapa ja kyllä se ainakin tuntuu ihmissä herättävän tunteita.

Tota punnituksissa/presseissä tönimistä esiintyy ihan jatkuvasti eikä suotta. Se lisää yleisön mielenkiintoa eli hypeä juuri sopivasti. Vaparin ja nyrkkeilyn historia on täynnä esimerkkejä kun ottelijat onnistuvat uimaan toisen liiveihin ja sekoittamaan pasmat pre-fight tempauksilla.

Eniten mua ärsyttää se, että ainakin jos Overeem häviää niin alkaa ihan älytön "OVEREEM IS OVERRATED" huuto. :D

Jaa no eiköhön monesta kuten minustakin Overeem ole ihan jo nyt aivan ylilyödyn yliarvostettu. Eihän niin yliarvostettua ottelijaa taida tällä hetkellä ollakkaan.
Overeemin edelliset vastustajat on olleet melkoisia säkkejä joten joten katsotaampa kun mies joutuu pari kertaa tositoimiin että miten käy. Sitä ennen on tuntunut niin naurettavalta tuo Overeemin arvostus ja hypetys mutta hyvin tuntuu uppoavan. Veikkaan että tuleee karu pudotus Overeem faneille viimeistään seuraavana vuonna.

Eniten mua jännittää, että tämä sais painajaismaisen lopun. Jossa lesnar huitasee jonkun hätäpommin suoraan reemin koteloon, jos reem lähtee vähän turhan retostellen hyökkäämään ala hominick. Ja et matsi on sit siinä. Reemia on kuitenkin horjutettu isommillakin hanskoilla.

Et edes ottelijoina? Onko se ottelijan persoona niin vaikuttava tekijä? Älä nyt ota tätä minään vinoiluna, itsellänikin on omat inhokit mutta kyllä mä silti aina ottelijoina arvostan näitä tyyppejä, vaikka esim. Jonesia jota en voi sietää muuten. :)

Siis ihmisenä* Hyviä ottelijoita ovat molemmat vaikka painijoita vastaan eivät kovin erikoiselta näytäkään.

Jaa no eiköhön monesta kuten minustakin Overeem ole ihan jo nyt aivan ylilyödyn yliarvostettu. Eihän niin yliarvostettua ottelijaa taida tällä hetkellä ollakkaan.
Overeemin edelliset vastustajat on olleet melkoisia säkkejä joten joten katsotaampa kun mies joutuu pari kertaa tositoimiin että miten käy. Sitä ennen on tuntunut niin naurettavalta tuo Overeemin arvostus ja hypetys mutta hyvin tuntuu uppoavan. Veikkaan että tuleee karu pudotus Overeem faneille viimeistään seuraavana vuonna.

Samaa mieltä, eihän Overeem nyt HW puolella ole vaparissa tehnyt älyttömästi. Paljon on kysymysmerkkejä vielä. No, ehkä niihin saadaan vastaus... jo lauantaina! :D Hullua, en osaa kuvitella että nämä kaksi jääkaappipakastimen kokoista mörköä oikeasti astelee kohta häkkiin.

Eniten mua jännittää, että tämä sais painajaismaisen lopun. Jossa lesnar huitasee jonkun hätäpommin suoraan reemin koteloon, jos reem lähtee vähän turhan retostellen hyökkäämään ala hominick. Ja et matsi on sit siinä. Reemia on kuitenkin horjutettu isommillakin hanskoilla.

Tää olisi ihan loistavaa. Sitten Sherdog täyttyisi "K-1 Lesnar!" ketjuilla ja MMA matematiikka lähtisi ihan käsistä!

En mä muista että Nate riehui TUF:issa?

Nojoo ei se nyt perjaattees riehunu, jotai uhos ja haasto sitä yhtä tappeluun.Repi muistaakseni paidan pois ja pullisteli niit siimojaan.Oisko joku tyylii 3 tai 4 jakso.

Paljon puhutaan siitä miten Overeem on vähän yliarvostettu vapaaottelijana potkunyrkkeilymeriittien takia, mutta eikö myöskin Lesnar ole aika yliarvostettu WWE-suosion ja UFC:n hypekoneiston ansiosta? Kärjistämällä miehen kovat voitotkin (Couture, Mir ja Carwin) voidaan saada näyttämään ei-niin-hyviltä esityksiltä.

Paljon puhutaan siitä miten Overeem on vähän yliarvostettu vapaaottelijana potkunyrkkeilymeriittien takia, mutta eikö myöskin Lesnar ole aika yliarvostettu WWE-suosion ja UFC:n hypekoneiston ansiosta? Kärjistämällä miehen kovat voitotkin (Couture, Mir ja Carwin) voidaan saada näyttämään ei-niin-hyviltä esityksiltä.

Tottahan tuo on. Itse matsista sen verran, että mulle on ihan sama kumpi voittaa kunhan tulisi vaan hyvä ottelu, eikä loppuisi ekan 30s aikana. Itseäni ei nyt Lesnarissa haittaa mikään, mutta vähän huvitti se miehen ylistäminen mestaruuden jälkeen. Innokkaimmat olivat antaneet jo tällöin miehelle HW goat tittelin ja sen lisäksi se älytön hypettäminen miehen painista oli ehkä itselle vähän liikaa. Onhan mies todella hyvä painija, mutta kyllä jo 45v Couturen ja viimeistään Cainia vastaan näkyi se, että ei mies todellakaan ole niin ylivoimainen mitä ehkä joidenkin ihannoima ulkonäkö antaa ymmärtää.. Monet siis tuntuivat vaan katsovan miehen rintalihaksia ja miettivän että pakkohan tuon näkösen kaverin on oltava paras painissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom