UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Mitäs jos Lesnar onkin viimein terve ja paremmassa kunnossa kun ikinä? Kai sekin on mahdollista. Kondis on se jolla matsin voi voittaa, Reemi ei kuitenkaan ole vaparissa otellut pitkiä matseja pitkään aikaan, poikkeuksena Werdumia vastaan ja siinä kondis ei näyttänyt kauhean hyvältä.

Yhä mä Reemiä veikkaan, mutta aika 50/50 alkaa kohta olla prosentit. Melkeen voisi pistää Lesnarille vedon jos saisi hyvät kertoimet...

En mä oikein näe että Lesnar tätä voisi viedä. Molempien miesten taustalla on aivan älytön hypejuna, mutta onhan se fakta että kun katsoo Lesnarin muutamia matseja, tulee vähän sellanen fiilis että tääkö on raskaan sarjan taso maailman huipulla? Se oli aivan vastaantulija Cain matsissa, Carwin matsissa se eka erä oli ihan hirveetä katsottavaa ja tokaa erää ei paljoa ehditty näkemään. Miriä vastaan se on näyttänyt kyllä aina hyvältä, styles make fights?

Sitten kun vielä ottaa huomioon kaksi pitkää sairastumista ja päälle yli vuoden ottelutauon, niin en mä kyllä näe että mikään amatööripainitausta kompensoi noita puutteita enää tolla tasolla. Kyllä mä uskon että Reem tämän vie, jonka jälkeen nähdään vielä Brock vs Mir rubber match.

Nyt jos huvikseen mennään hieman asioiden edelle, Reem vs JDS olisi kyllä älyttömän hieno match up. Kerrankin Reem saisi otella ilman pelkoa alasviennistä vaparihäkissä, sillä JDS:hän on sanonut että hänen taktiikkansa on aina sama. "I try to knock you out" ;)

^ Veikkaanpa että jompikumpi hakisi tuossa viimeistään toisessa erässä alasvientiä ja takoisi siinä TKO keskeytyksen. Mikäli pystyssä menisi koko ajan niin veikkaisin että Reem vie.

Fiilistelläänpä vähän muitakin matseja iltamassa. Itse ainakin kovasti odottelen Gussen ottelua. Jos voittaa Matyushenkon niin voisi varmaan otella jo aika kovaa vastustajaa vastaan mahdollisessa Ruotsin eventissä keväällä. Hamillia vastaan Gustafsson esti alasviennit hyvällä etäisyyden hallinnalla ja liikkeellä. Rehellisyyden nimissä Hamillin yritykset olivat kuitenkin aika ponnettomia. Matyushenko on varsin kova painija, ja mittaa Gussea taas uudella tavalla. Uskon kuitenkin että svenski hoitaa homman, tko rd 2.

Tässä vähän pätkää kaverista: http://www.youtube.com/watch?v=Pt-sx5-UB7s&feature=player_embedded#!

Jotenkin tulee Vänttinen aika vahvastikin minulla mieleen Maulerista. Pitkänhuiskea, rauhallinen kaveri.

Jos Gustafsson voittaa Matyushenkon niin sitten voisi olla vastassa vaikka Lyoto Machida tai Maurico Rua. Niillä on kuitenkin tappiot alla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[video=youtube_share;hvFN5UkxC4o]http://youtu.be/hvFN5UkxC4o[/video]

[video=youtube_share;ej9DQ9-TZqA]http://youtu.be/ej9DQ9-TZqA[/video]

Jotenki tuo Reemin cardio taas hieman epäilyttää, tuossa open work outissa vaikuttas puuskuttavan hieman jo muutaman lyönnin jälkeen.
Jos kunto on oikeasti tuota tasoa ja Reem päätyy mattoon niin voisin kuvitella että ukko on hapoilla minuutissa tai kahdessa...

Liikkuminen ei myöskään saanut aikaan hurraa huutoja, varsin hitaan puoleista tekemistä, no toivotaan että matsissa palaset loksahtaa.

Ja lopuksi vielä video joka saa Alistair fanejen pöksyt tummumaan

mitä luulet,onkohan se treenannut iskujen vastaanottamista vai vieläkö nähdään kilppari?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Älkääs nyt tytöt tapelko täällä. Missä saa parhaan kertoimen Horsereemille? Laitan siihen puolieläkettä. ez money. $$$.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom