UFC 140: Jones vs. Machida

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Potkujen arvoisen vitsin?

Varmaan linjanveto Danalta että ottelijoiden pitää olla nyt salonkikelpoisia kun on FOX diili. Eiköhän joku Diazkin lennä pihalle, se on vaan ajan kysymys kun se taas nyrkkeilee sairaalassa jonkun kanssa. :D

Varmaan linjanveto Danalta että ottelijoiden pitää olla nyt salonkikelpoisia kun on FOX diili. Eiköhän joku Diazkin lennä pihalle, se on vaan ajan kysymys kun se taas nyrkkeilee sairaalassa jonkun kanssa. :D
Kyllähän sen ymmärtäisi jos linja olisi selvä ja yksiselitteinen vaan kummasti Forrest ja Rashad saavat heittää raiskausläppää ilman sen suurempia seuraamuksia, mutta Torres lentää pihalle yhden Twitter-läpän jälkeen. Onhan tuo nyt aivan naurettavaa miltä tahansa kantilta katsottaessa.

Forrest ainakin sai noottia tuosta tapauksesta ja sen sävy oli muutenkin erilainen. Mutta joo, samaa mieltä olen kyllä tavallaan. Mutta olen myös sitä mieltä, että Torres on ihan vitun daiju kun heittää tuollaista, pitäisi se nyt ymmärtää että seuraamuksia saattaa tulla. "Mutta kun muutkin sanoi" ei ole sinänsä mikään selitys.

Torresia olisi pitänyt sakottaa eikä antaa potkuja. Epäilen, että UFC halusi eroon Torresista. Torres oli WEC:ssä P4P kovimpia jannuja ja suosittu ottelija, mutta parin tappion jälkeen muuttui tylsäksi ja juuttui prelimeihin. Torresin soppari on kahden edellisen matsin perusteella 30k + 30k voitosta ja se on aika paljon kaverille joka ottelee facebook prelimeissä. Kuitenkin Torresin tilalla voisi otella joku uusi ottelija jollain 5k+5k sopparilla.

Muutenkin nykyään UFC:llä riittää noita ottelijoita joka jakoon varsinkin preleihin, eli jos joku törttöilee niin ei ole kynnys pistää ukkoa pihalle nopeasti.

Kysymyksessä on kuitenkin TWITTERI! Siis twitteri... Muutenkin Torreshan quottasi erästä tv-sarjaa joka jenkkilässä tällähetkellä pyörii. Voi huoh mitä spedeilyä. Dana vielä kannustaa tappelijoita twiittailemaan mahdollisimman paljon. Chael on taparikollinen joka twiittaa aivan järjettömiä juttuja välillä.

Raiskauksesta ei saa vitsailla vai? Paitsi jos on Rashad...tai Forrest. Rashad vieläpä möläytti isomman yleisön edessä ja Danakin naurahti. Mutta kuolemalla saa sitten vaikka uhkailla (Mir) tai muuten vaan tapella (Diaz, Bispingin syljeskelyt ja laittomat polvet) ja kaikki on kondiksessa? Wtf?

Kysymyksessä on kuitenkin TWITTERI! Siis twitteri... Muutenkin Torreshan quottasi erästä tv-sarjaa joka jenkkilässä tällähetkellä pyörii. Voi huoh mitä spedeilyä. Dana vielä kannustaa tappelijoita twiittailemaan mahdollisimman paljon. Chael on taparikollinen joka twiittaa aivan järjettömiä juttuja välillä.

Raiskauksesta ei saa vitsailla vai? Paitsi jos on Rashad...tai Forrest. Rashad vieläpä möläytti isomman yleisön edessä ja Danakin naurahti. Mutta kuolemalla saa sitten vaikka uhkailla (Mir) tai muuten vaan tapella (Diaz, Bispingin syljeskelyt ja laittomat polvet) ja kaikki on kondiksessa? Wtf?

Lainaan Ilari Sahamiestä, vetäessään turnissa kaverin ohi ja ryöstettyään näin puolen miljoonan potti:

Justice.

Onko se joku lieventävä asianhaara että kyseessä on twitteri? Mun mielestä tämä oli ylilyönti, mutta samahan se millä kanavalla tuo juttunsa julki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkaa 23:00.

Hyvä homma, että tuleepi tuohon aikaan. Täytynee hakea muutamat oluset vielä tosta lähiputiikista ja alkaa odottelemaan.

Machidalle pidän peukkuja päämatsissa, mutta todella kova savotta on edessä, jos meinaa homman voitoksi kääntää. Tyylillisesti saattaa kuitenkin olla vaarallisempi kaveri kuin mitä Rampage oli, kuten monet muutkin pakkislaiset ovat arvelleet.

Kirjoitellaanpa kevyt analyysi iltamasta. Voittajat olen boldannut.

Jon Jones (c) vs. Lyoto Machida

Tämä valinta ei taida yllättää ketään. Kaikesta huolimatta pirun vaikea arvioida miten tämä kaksikko häkissä toimii. Jones on kyllä painajaismainen vastustaja tyylillisesti Machidalle. Uskallan jopa epäillä, että Jones tekee sen mitä Machida tekee parhaiten, mutta vielä paremmin. Ulottuvuus etu on selkeä ja kun vertaa mm. miten miehet pärjäsivät pystyssä Rampagea ja Shogunia vastaan niin Jonesille on etu annettava. Uskonkin, että tässä matsissa noudatellaan hieman samaa käsikirjoitusta kuin Jonesin edellisessä, eli pystyssä osoitetaan paremmuus ja vihun menetettyä uskonsa haetaan matossa lopetus. Menee kolmanteen tai jopa neljänteen erään. Machida pakittelee sinne asti. Odotettavissa on eeppinen Machidan henkinen hajoaminen jossa lopulta etsitään helppo tie pois.

Antônio Rodrigo Nogueira vs. Frank Mir

Nyt paremmassa kunnossa kuin ekassa kohtaamisessa vanha sotaratsu nousee vielä kertaalleen lähes tittelikahinoihin. Minotauro nyrkkeilee asteen verran paremmin ja pysyy useammin kasan päälimmäisenä kun mattoon mennään. Kuitenkin, jos joku tässä ottelussa lopetuksen kaivaa niin Mir se valitettavasti on. Minotauron leuka ei ole entisensä, mutta usko on kova, että se kopeista selviää ja ottaa taisteluvoiton.

Antônio Rogério Nogueira vs. Tito Ortiz

Pikku nogi on omasta mielestäni ollut aika heikko koko ufc uransa ajan. Tito on kokenut kaveri joka tulee viemään tätä matsia kirkkaasti paremmalla painilla eikä jää lukkoihin. Tässä matsissa Titolla on erinomaiset asetelmat tuoda esiin vahvuuksiaan ja pitää työpaikkansa suhteellisen kovaa nimeä vastaan. Tito UD.

Brian Ebersole vs. Claude Patrick

Ebersole on kirkkaasti kovin testi mitä Patrcik on kohdannut ja se tulee myös näkymään. Ebersole juonnittelee tiensä toisen erän kärrynpyöräpotkulla tyrmäykseen :D

Dennis Hallman vs. John Makdessi

Vähän oudompia kavereita mulle, mutta eiköhän speedogeijo tyrmätä kolmannessa erässä :)

Jonesin soisi kyllä voittavan, nuorimies tulee varmasti olemaan iso nimi tulevaisuudessa.... ottelutyyli jotain uskomatonta ja sellasia iskuja mitä kukaan ei tajua odottaa, nerokasta :D

Tito kans vois vetää homman kotiin.

Jonesin soisi kyllä voittavan, nuorimies tulee varmasti olemaan iso nimi tulevaisuudessa.... ottelutyyli jotain uskomatonta ja sellasia iskuja mitä kukaan ei tajua odottaa, nerokasta :D

iso nimi tulevaisuudessa? ok :D
kyllä se on jo ihan tällä hetkellä kaikkein kovin nimi

Mä en tiedä mikä siinä on, että vaikka mä pidän Jonesista ja sen ottelutyylistä, niin silti olen viime matseissa toivonut sen häviävän. Tämä matsi ei ole poikkeus. Sanoisin kuitenkin että Jones voittaa noin 78% todennäköisyydellä :)

Mä olen ollut koko ajan siinä luulossa, ettei Titon työpaikasta tarvitse tässä matsissa puhua. Ensinnäkin se voitti Baderin vakuuttavasti, ei ole kitissyt mistään ja teki firmalle ison palveluksen otellessaan Rashadia vastaan. Jälkimmäinen ottelu ei edes ollut mikään blowout, kukaan ei hävennyt Titon puolesta siinä matsissa. Tähän päälle se, että sopparissa on lisäksi vain yksi matsi jäljellä ja Tito aprikoi itsekin lopettavansa sen jälkeen. Eiköhän se saa otella ihan rauhassa.

Pääottelusta voi tulla hyvinkin mielenkiintoinen pistenekkailu, mikäli Machida saa pidettyä matsin pystyssä. Jones on kuitenkin suursuosikki, ja Lyoton pitää olla keksinyt jotain uutta voittaakseen. Toivon kuitenkin Jonesin häviävän, jotenkin se tuntuun niin ällöttävän ylimieliseltä sen dollarihymynsä kanssa, hyi saatana.

Mir ja Minotauro voi olla hieno matsi, kunhan ei aleta nyhjäämään häkkiä vasten. Pystyssä Frankin potkunyrkkeily ja yhdistelmät ovat kivoja, niitä vaan näkee valitettavan harvoin. Saas nähdä pystyykö Antonio lyömään alapotkuihin hyvin vastaan. Maton puolesta kolme erää on varmaan liian lyhyt aika, että mitään ihmeellistä tapahtuisi, ja aika patti voi olla. Vaikea kuvitella kummankaan jäävän giljotiiniin.

Hieno iltama tulossa

Suositut

Back
Ylös Bottom