UFC 139: Velasquez vs. Dos Santos 19.11.2011

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa käydä kuten Bones vs Shogun matsissa, eli ennustetaan tiukkaa matsia, mutta tulee selvä dominointi (JDS) kannalta. Menee varmaan samalla rytmillä mitä Carwin matsi, eli JDS naputtaa jabia ettei Cain pääse tekemään alasvientejä ja jossain välissä sitten JDS TKO Cainin.

Sen verran kova thrilleri tulossa, ettei uskalla veikata. Hieman harmittaa tuo Cainin leikkaus, koska jos mies tämän mittelön häviäisi, spekulaation määrä kuinka Cain oikeasti olisi voittanut jne olisi huimaa. Tästä huolimatta uskon Cainin olevan elämänsä kunnossa, samoin JDS. Kummallekkaan en häviötä soisi, hienoja urheilijoita molemmat. Ninjitsu Kung Leen ottelua odotan enemmän kuin innolla. Upea pysty (potkut) on kuin katsoisi teiniajan lempi mätkimis elokuvia :) Hieno kortti tulossa! Ps. Jos joku ollut paikanpäällä jenkeissä katsomassa mittelöitä, laita reilusti privaa ja kerro kokemuksia reissusta.

Järjetön tuo fan made promo ekassa viestissä. Hoho! WAR!

Cain all the way! Toivottavasti olkapää on 100% kunnossa, muuten ei tule hommasta mitään. JDS on pelottava iskijä, mutta Cainin tyyli on juniorille myrkkyä.

Cain on hewareiden GSP, molemmat pystyvät yhdistelemään pystyä ja painia niin saumattomasti ettei siinä pysy muut mukana.

Kaikki dissaa Cainia siitä että Kongo tiputti, mitä, kolme kertaa? Mun mielestä se kertoo Cainista vaan positiivista. Kongon lyönneistä ei yleensä nousta, Cain tipahti mutta ei jäätynyt tai panikoinut vaan haki heti alasvientiä jne. Kertoo paljon ottelijasta kun näkee sen tuollaisessa tilanteessa.

Miten Santos reagoi kun homma meneekin todella hankalaksi? En tiedä, mutta tiedän että Cain ei panikoi. Kyllä mä sanoisin että Cain on hiuksenhieno ennakkosuosikki, mutta tästä matsista en lähtisi vetoja lyömään...

Mun veikkaus on että,
Cain taitaa ajaa kaasu pohjassa uskon pois JDS:ltä ja vie matsin pystyssä tai matossa, ihan miten vaan.

Huhhuh mikä matsi. Ei malta millään odottaa! Olen 90% varma että ottelu ei mene pisteille. Ei vaan voi mennä! :rock:

Itse pidän todella paljon kummastakin ottelijasta mutta ehkä vaaka kallistuu aavistuksen Dos Santosille.
En tosin jää murjottemaan vaikka Cain tämän veisikin:)

Itselleni tää on The HW matsi sitten Crocop vs Fedorin. Ei vaan tiedä mitä tapahtuu, molemmat ovat pelinsä huipulla tällä hetkellä niin sanotusti.

Helposti yksi vuoden odotetuimmista matseista. Selvästi kovaluokkaisin raskaansarjan ottelu UFC:ssä tähän astisista. Cain on kyllä ihme terrieri, mutta eipä tuota JDS:a ole taidettu kertaakaan viedä mattoon UFC-urallaan? Cainilla on lähes fedormainen ilme ennen matsia ja matsin aikana. Semmonen kivipää. Vyön voitettuaan ja hymyiltyään tuli mieleen se Don Rosan tarinassa ollut merikapteeni :)

JDS:n voittoa toivotaan, mutta eipä tuo nyt haitanne jos Cain veisikin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
FAILERIN ennukset pääotteluun

Kyllähän Cain JDS:n tonttiin vie ja siellä onkin sitten vittumainen JDS:n olla. Uskon että Cain vie ekassa erässä mattoon JDS:n mutta ei saa siellä mitään erikoista aikaiseksi, mutta toisessa sitten TKO:lla Cainin käpälä nostetaan ylös.

Toki jos Santos pystyy pitämään ottelun ylhäällä tai onkin mainettaan paljon parempi mattomies niin yllätyksiä voi olla luvassa.

-failer

Cainin tuore haastattelu, jossa puhuu valmistautumisesta tulevaan matsiin ja esim. mahdollisesta kohtaamisesta Overeemin kanssa.

[video]http://www.cainvelasquez-fans.com/#ooid=R1dTdyMjrc2AdtOB1FQreJYsmKR4Vb-l,NzdTdyMjqi6u-0mnyYn6nk0tmMeTsgBP[/video]

Cainin pysty on ihan samalla tasolla kun JDS:n, pitää muistaa että Cain halitsee aika terävät alapotkut kun taas JDS ei niillä ole koskaan loistanut, Cain voi pian käyttää niitä hyvinkin JDS.ää vastaan.
Carwinia vastaan JDS ei mun mielestä vakuuttanut vaikka vei selvästi, sellasta varmistelu tyyliä ja se ei kyllä toimi Cainia vastaan.

Laitan edun Cainille 60/40. Pirun hyvä matsi varmaan tulossa, enkä ihmettele vaikka JDS voittais mutta luulen että Cain tulis kohta takas kahinoihin, onhan sillä loukkaantuminen all joten ei tiedä on se hyvä vai huono, tosin on siihen kuntoutukseen ilmeisesti otettu aikaa ja koitettu hätäilemättä hyvin.

Oon kyllä nykyajan vaparista ulkona ku lumiukko, mutta käsittääkseni tässä on tän hetken parhaiden hw-tyyppien kohtaaminen? Odotan innolla ja kannatan vaikka sitä Velasquezia.

Tää on, niin Win Win ottelu kyl........... Voittaja tulee pitkään hallitseman, näin uskon. Kaksi parasta ja nuorinta Top HW ukkoa kyseessä kuitenkin. Tyylillisestikin loistava pari, best takedown vs. best TDD.

Voittaja tulee pitkään hallitseman, näin uskon.
Ainakin niin pitkään kunnes se toinen saa uuden title shotin ja nähdään Velasquez vs. Dos Santos II :D

Santos ei ole ikinä kohdannut yhtä kovaa painijaa kun Cain, eikä Cain ole ikinä kohdannut yhtä kovaa pystymiestä kun Santos.

Santos ei ole ikinä kohdannut yhtä kovaa painijaa kun Cain, eikä Cain ole ikinä kohdannut yhtä kovaa pystymiestä kun Santos.

Kyl Kongon pystytaidot on varmaan verratatvissa Dos Santoksen vastaaviin. Kongolla arsenaali vielä monipuolisempi, kun Dos Santos käyttää käytännössä vain käsiään.

Lienee turha kiistellä kumpi on kovempi, mutta pointti on se että Cainilla on kokemusta siitä kun omassa päässä kolisee kovaa. Cain sanoikin jossain haastattelussa että Kongo matsi oli hyvä testi ja opettavainen kokemus siitä millä tasolla omat pystytaidot on.

Dos Santosilla sanotaan olevan hyvä groundgame, mutta eihän sitä ole koskaan nähty. Dos Santos on käyttänyt Chuckin luomaa sprawn & brawl tyyliä mestyksellä. Chuck ei tykännyt kun joutui selälleen ja luulempa että Dos Santoskin matsin tulee häviämään jos selälleen joutuu.

Mun mielestä Kongon pysty ei ole ikinä ollut läheskään yhtä tehokasta kun Santoksen. Varmaan alasvientien pelko rajoittaa, ei se Kongokaan nyt paljoa potki.

e. Mutta joo, samaa mieltä noista pointeista.

En tiedä onko Kongon pysty parempaa kuin JDS:n, tuskin. Mutta se nähtiin Barrya vastaan, että Kongon iskuissa on vakavaa voimaa, mikä taas kertoo hyvää Cainin leuasta ja palautumiskyvystä.

Tämä oli viime vuonna omiaan nostattamaan hypeä 121:tä varten.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom