Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun viimeinen viesti näistä tämän matsin pisteistä. Minusta Shogun teki kolmannessa erässä riittävästi duunia välttääkseen 8-10 erän Hendolle. Se heelhook yritys yhdistettynä lopun erän hallintaan ja kaatoon teki minusta erästä 9-10 erän Hendolle.Oishan tuo 5. erä pitänyt olla 10-8, mutta toisaalta oisin voinut laittaa myös kolmannen (vai oliko se toinen) erän Hendolle 10-8, vaikkakaan ei ihan yhtä selvästi. Lähempänä lopetusta siinä oltiin kuitenkin kuin viimeisessä erässä, vaikka Shogun ei samalla tapaa vastaantulija ollutkaan kuin Hendo viimeisessä.
Ja sillähän nyt ei ole mitään väliä vaikka koko ottelun osumat meni Shogunille, kun homma kerran pisteytetään erä kerrallaan.
vituttaa vieläkin toi shogunin ryöstö,ei hendo tota matsii voittanu
Ei siitä nyt ryöstöä saa mitenkään, niin tasainen.
Joo, 10-8 eriä ei helpolla vaparissa saa. Mun mielestä koko pistetys pitäisi miettiä ihan uudestaan, lajia varten sopivaksi.
Mä tykkäsin pridestä enemmän, vaikka siellä oli niitä kotiinpäin vetoja. Kuitenkin arvostettiin enemmän lopetushakuisuutta. Tietty tähän matsiin ei vaikuttanut, kumpikaan ei varmistellut.
Mä haluan ainakin tietää kaiken mahdollisen mitä on ollu taustalla. Jos ei kiinnosta, niin jättäkää lukematta.Vittu mitä paskaa ja pelleilyä, pitäisivät turpansa kiinni.