UFC 137: Penn vs. Diaz **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo kiinnostaa itteä kanssa. Pystyssähän se on ihan ässä. Sitten joku Edgar vastaan, niin voi olla haasteita.

Siellä on mestaria ennen Guidaa, Hendoa, Maynardia niin kuka tahansa niistä voi tehdä elämän vaikeaksi.
Barboza/Pettis olis mielenkiintoisia pystymatseja

Siellä on mestaria ennen Guidaa, Hendoa, Maynardia niin kuka tahansa niistä voi tehdä elämän vaikeaksi.
Barboza/Pettis olis mielenkiintoisia pystymatseja
Kyllä kyllä. Kuin myös Nate Diaz. Siinä vois olla mielenkiintoinen ottelu.

Guillard ja Lauzon kanssa kovia. Onhan siellä nimimiehiä :)
Pettis voi olla seuraavaksi Lauzonia vastaan, miehet ovat ainakin keskenään asiasta sopinut (tosin ilman Joe Silvaa). Guillard taas tappio alla tuskin pääsee Cowboytä vastaan, jolla kova voittoputki. Barboza tai Maynard olisi mun vaihtoehdot.

Pettis voi olla seuraavaksi Lauzonia vastaan, miehet ovat ainakin keskenään asiasta sopinut (tosin ilman Joe Silvaa). Guillard taas tappio alla tuskin pääsee Cowboytä vastaan, jolla kova voittoputki. Barboza tai Maynard olisi mun vaihtoehdot.

Joo en mäkään Guillardia pistäis Cerronea vastaan, kuhan vaan ilmaisin että hyviä ukkojahan siellä 155 sarjassa riittää. Jos haluttais hieno matsi niin Barboza, jos haluttais oikeesti testata Cowboyn taitoja niin Maynard. Mutta kandeeko sitä hypeä Maynardiin pysäyttää :)

Cerrone itse uhkasi ennen matsia että tiputtaa väliaikaisesti painoluokkaa koska haluaa ojentaa Nam Phania, kun tämä oli mollannut Cowboyn kamun Leonard Garcian treenimethodeja. En usko että tulee tapahtumaan.

Nyt mennään!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cerrone itse uhkasi ennen matsia että tiputtaa väliaikaisesti painoluokkaa koska haluaa ojentaa Nam Phania, kun tämä oli mollannut Cowboyn kamun Leonard Garcian treenimethodeja. En usko että tulee tapahtumaan.

Nyt mennään!

Jos joku puhuu totta sun treeni parista niin ei sitä pitäis noin vakvasti ottaa. Muutenkin Cerrone 145 sarjassa tulis olemaan HELVETINmoinen temppu. Kokoero Siveriinkin oli niin järkyttävä, jos joku sinne vois tiputtaa niin Siver.
Tällä voittoputkella ei oo kuitenkaan sinne menossa, kunhan sai vähän nimeä esille ennen omaa matsiaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom