UFC 137 in Las Vegas: Georges St Pierre Vs Nick Diaz 29.10.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kartZa81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, BJ:hän on treenanut jonkin verran Nickin ja Naten kanssa. Toivottavasti nyt mikään ei tule tän matsin väliin, ei pitäs Diazilla olla liikaa media juttujakaan, otteluviikolla vähän mumisee parissa lehdistötilaisuudessa ja vittuilee helwanibryantoliveille.

Mikäli syy Diazin perseilyyn on siinä, että ei pää kestä lehdistötilaisuuksia, niin vois ottaa mallia Buckethead nimellä kulkevasta muusikosta, joka esiintyy aina sankko ja naamari päässä, koska ei ujoutensa takia kestä olla yleisön edessä :)

Mikäli syy Diazin perseilyyn on siinä, että ei pää kestä lehdistötilaisuuksia, niin vois ottaa mallia Buckethead nimellä kulkevasta muusikosta, joka esiintyy aina sankko ja naamari päässä, koska ei ujoutensa takia kestä olla yleisön edessä :)

Diaz voisi myös antaa haastattelut käsinuken kautta Bucketheadin tapaan :)

Pakko myöntää, että mielummin olisin nähnyt Diazin pääottelussa GSP:tä vastaan. Mulla oli sellainen tunne, että nyt jos koskaan niin jompi kumpi makaa levynä octagonissa. Conditia vastaan GSP neppailee taas tutun turvallisella tyylillä. prkl!

Sanokaa mun sanoneen niin BJ voittaa Diazin, ja sit on edessä GSP vs BJ vol 179 ja kaikkia kiinnostaa :(

Mä uskon että Diaz olisi antanut GSP:lle hyvän vastuksen. Kuka muu voi haastaa GSP:n matossa selältään? Pystyssä GSP ei olisi halunnut otella, sellainen varma jabin heittely ei vaan toimisi.

Diaz avaa jälleen sanaisen arkkunsa:

http://mmajunkie.com/news/25223/diaz-shocked-st-pierre-didnt-try-to-keep-ufc-137-fight-has-choice-words-for-champ.mma

"I really don't appreciate this mother[expletive] sitting there at that press conference and laughing at me," Diaz said. "That's some real bitch [expletive]. He's sitting there laughing like it's funny or something. If I saw Georges on the street and called him a bitch, I bet you he wouldn't do [expletive]. I bet you if I walked up and gave him a slap, I wouldn't be surprised if he didn't do [expletive]. But you can't do that to me. That's not how it works for me. That's something to fight about.

:rolleyes:

Hieno homma että ainakin Diaz vetäis lättyy heti jos joku vittuilee. Awesome!

Haha, voi Diaz, olisi vaan hiljaa! :D Hulvaton kaveri. Diazista tulee mieleen joku Rockstarin videopelien hahmo, käyttäytyy yhtä loogisesti.

e. Toisaalta, ymmärrän kyllä mitä Diaz tuossa yrittää selittää. Jengi vaan tarttuu siihen miten kaveri tuo asian esille. Lukekaa nyt edes koko haastis, Diazin haastatteluista on niin helppo napata lainauksia...

ee. Suurin Diazin ongelma on, että mies ei osaa ilmaista itseään ja ottaa heti sellaisen "me against the world" asenteen ja haistattaa kaikille paskan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Diazista tulee mieleen joku Rockstarin videopelien hahmo, käyttäytyy yhtä loogisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=MqOxqK4_F2o

Pisti kyllä toi haastattelu hymyilemään. No, se on meidän Nick. Persoona ei ymmärrettävästi kaikkia miellytä, mutta meikä tykkää. Toivottavasti ei kuitenkaan viikottain rupea antamaan näitä haastatteluja.

Niin hyvä toi video. :D

Joo, kyllä mä pidän Diazista. Toisaalta ymmärrän että moni ei pidä, mutta sellaista se on.

Kyllä minäkin tietyllä tavalla herrasta pidän, mutta silti pidän sitä urpona ihmisenä. :)

Asenne itse tekemiseen on hyvä, mutta henkilönä se on jäänyt teinigangstan tasolle. Toki tuo toimii monelle fanille jotka jakaa saman ikuisen uhmaiän, ja varmasti syy suosioon.

Tosin esittämistäkin tuo voi olla, kun usein matsin jälkeen asenteet muuttuu täysin kunnes on taas uusi matsi kiikarissa. Ei siitä kyllä helposti selvää saa. :)

Saas nähdä millainen countdown on tulossa, Nick oli omassa osuudessaan vain todella kunnioittava BJ:tä kohtaan, ja toimittajat oikein väkisin koittivat saada Pennin sanomaan edes jotain pahaa Nickistä. "Sano nyt jotain, sano edes sen nimi ja että voitat."

Vittu kun vituttaa tuo showpainimeininki. Kyse ei edes ole main eventistä enää, eikö lajilegenda ja kohta sellaiseksi tuleva edes voi kunnioittaa toisiaan?

[video]http://www.mmamania.com/2011/9/14/2424607/bj-penn-the-ufc-forced-me-to-say-things-about-nick-diaz[/video]

Lähde: Mmamania ja Bjpenn.com.

Kyllä minäkin tietyllä tavalla herrasta pidän, mutta silti pidän sitä urpona ihmisenä. :)

Asenne itse tekemiseen on hyvä, mutta henkilönä se on jäänyt teinigangstan tasolle. Toki tuo toimii monelle fanille jotka jakaa saman ikuisen uhmaiän, ja varmasti syy suosioon.

Tässä nyt on varmaan useita koulukuntia. En mä diggaa noista katupuheista, mun mielestä joku katutappelu ja se mentaliteetti on nolointa paskaa ikinä. Diaz on vaan niin gangsta että se on viihdyttävää, jatkuvat tuimat katseet jne. Vähän kun Seagalin leffat on hauskoja.

Mutta ainakin mies on aito, eikä teeskentele yhtään. Diaz ei hypetä matseja, Diaz on vaan Diaz.

Ja se tärkein syy miksi mä Diazista pidän on sitten ne matsit, jotka on ihan vitun hyviä. Harva ottelija tuo sitä paskanpuhumismentaliteettiaan oikeasti sinne häkkiin, Diaz sen sijaan ottelee just niinkuin elää ja puhuu. Diaz on mitä on, mutta ainakin tyyppi on oma itsensä, aina.

Diaz on ihan törkeen siisti, jos sitä ajattelee jonain x-menien pahana "gangsta-man" vastustajana. Sit jos sitä ajattelee oman tyttären poikaystävänä, niin alkaa ahdistamaan ihan hirveästi.

Diaz on kyllä helppo uhri toimittajille. Kaveri ei osaa ilmaista itseään ja aina kun se sanoo jotain, tulee mukana kauheasti ylimääräistä paskaa josta on sitten kiva napsia lainauksia.

e. GSP:tä vastaan varmaan Diazista olisi tehty pahis Primetimessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom