UFC 136: Edgar vs. Maynard III *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MiroHa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pettis vei. Ei nyt ihan semmoista tykitystä ollu mitä odotin, mutta ihan hyvä matsi.

En mä tota mitenkään millään laseilla katsottuna saa Stephensille 29-28.
Toinen erä meni selkeästi Showtimelle, mutta eka ja kolmas oli aika kolikon heittoa. Ei musta mikään mahdottomuus saada tota noihin lukemiin. Harmillisesti kaksi raudanlujaa pystyottelijaa muuttui painijoiksi :(

Toinen erä meni selkeästi Showtimelle, mutta eka ja kolmas oli aika kolikon heittoa. Ei musta mikään mahdottomuus saada tota noihin lukemiin. Harmillisesti kaksi raudanlujaa pystyottelijaa muuttui painijoiksi :(

Mää en nyt vaan nää mitä Stephens teki kolmannessa erässä että se olis siitä voiton ansainnut ?
Eka erä oli sellanen että olis voinut mennä Stephensille noilla parilla alasviennillä joissa silti otti enemmän osumaa kun pettis.

Kyllä mun mielestä Pettis vei tuon viimeisen erän aika selvästi jo pelkillä alasvienneillä ja kontrollilla. Eka oli aika tasainen.

Mutta nyt päästetään K1 Maia tulille! :)

Mää en nyt vaan nää mitä Stephens teki kolmannessa erässä että se olis siitä voiton ansainnut ?
Eka erä oli sellanen että olis voinut mennä Stephensille noilla parilla alasviennillä joissa silti otti enemmän osumaa kun pettis.
Ihan oikea tuomio oli, mutta yritin vaan kertoa miten joku tuomari tuon olisi voinut noihin lukemiin saada.

Nyt vois Maia pitkästäaikaa näyttää meille jonkun nätin lukon vai mitä:)

Kohan se ei rupea kuvittelemaan nykyään itseään Mike Tysoniksi ja keskity pelkästään siihen pystyyn
Vaikka mulla onkin ko of the night eurolla vetämässä Maian puolesta, kerroin 29

K1 Maia testaa Santiagon leukaa, KO ajassa 0:28.

Ei olla vielä nähty yhtään lopetusta.

Ei ole vielä tullut yhtään lopetusta ja tuskin tulee tässäkään. Paineita maincardille... toisaalta siellä odottaa Maynard ja Sonnen, eli ojasta allikkoon.

Minkä takia jujitsu miehet käyttää sitä pelkästään position hakemiseen että saa tehtyä jonkinlaista GNP:tä voittaakseen decisionin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nykyään liian kova lukkopuolustus ja lukon yrittäminen riskeeraa position menettämisen.

En ole itse mikään jujitsu ekspertti mutta luulisi että Maia (hiukan eri tasolla) voisi ainakin erien tai vähintään ottelun loppuhetkillä kokeilla edes jotain. Palhares olisi repinyt Santiagon jalat irti!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom