UFC 136 - Edgar vs. Maynard 3 (Aldo vs KenFlo)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep tuo main event on tosiaan aika vaikea veikata. Maynardilla on minunkin mielestäni mahdollisuudet tyrmäysvoittoon ekassa erässä, mutta pitkällä tähtäimellä Edgarin nopea pisteboksaus johtaa voittoon. Itse en liiemmin välitä kummastakaan ottelijasta, mutta en pidä Edgarista samasta syystä kuin Dominick Cruzistakaan. Arvostan kyllä molempien kovaa työskentelyä kehässä, mutta molempien ottelutyyli johtaa tuomaripäätöksiin, koska liikettä on paljon, mutta iskuissa ei juuri yhtään voimaa.

Milloin Maynardista tuli tyrmäyskone?

Milloin Maynardista tuli tyrmäyskone?

Oletko nähnyt Edgar vs. Maynard II? Maynard pudotti Edgarin useaan kertaan ja melkein lopetti matsin ensimmäisessä erässä. Uskon, että matsi käydään taas pääosin pystyssä, koska molempien paini on niin hyvää, että ne nollaavat toisensa.

Maynard: 12 matsia (Lopetusprosentti 16.6%)
8 decision voittoa (2 split decisionia)
2 KO/TKO

1 NC (kummatkin tyrmättiin)
1 tasuri

Frankie Edgar: 15 matsia (Lopetusprosentti 33.3%)
8 decision voittoa
2 TKO
3 Submission

1 tappio (decision)
1 tasuri

Turha ruveta väittämään että kumpikaan näistä on mikään hemmetinmoinen lopetuskone. Mutta Edgarilla on silti parempi lopetusprosentti

Oletko nähnyt Edgar vs. Maynard II? Maynard pudotti Edgarin useaan kertaan ja melkein lopetti matsin ensimmäisessä erässä. Uskon, että matsi käydään taas pääosin pystyssä, koska molempien paini on niin hyvää, että ne nollaavat toisensa.

Olen nähnyt ja itse uskon samaa, mutta tarkoittaako tuo viime kertainen, että Maynardilla olisi jotenkin hyvä mahdollisuus tyrmäykseen? Eiköhän kaikilla tuolla ole.

Ja se mitä viime matsissa tapahtui, ei todellakaan tarkoita, että sama tapahtuu uudestaan.

Enkä kyllä usko Maynardin tyrmäävän, kun ei sitä viime kerralla tapahtunut, vaikka paikat oli. Kaikki kuitenkin mahdollista.

Eiköhän nuo jälkimmäiset pudotukset olleet sen ensimmäisen ansiota. Jos Maynardilla olisi todellista tyrmäysvoimaa, olisi Edgar nukahtanut viime matsissa.

Maynard: 12 matsia (Lopetusprosentti 16.6%)
8 decision voittoa (2 split decisionia)
2 KO/TKO

1 NC (kummatkin tyrmättiin)
1 tasuri

Frankie Edgar: 15 matsia (Lopetusprosentti 33.3%)
8 decision voittoa
2 TKO
3 Submission

1 tappio (decision)
1 tasuri

Turha ruveta väittämään että kumpikaan näistä on mikään hemmetinmoinen lopetuskone. Mutta Edgarilla on silti parempi lopetusprosentti

Enhän minä miksikään tyrmäyskoneeksi ole Maynardia sanonutkaan, sanoin vain Maynardilla olevan siihen TKO-voittoon mahdollisuudet, jos mietitään miten viime matsi meni.

Kannattaa muutenkin ehkä mieluummin vertailla lopetusprosentteja UFC-uralta, kun vastassa on ollut kovatasoisempia kavereita. Silloin Edgarin on 25,0 % ja Maynardin 12,5 %. Pointtinahan tuossa on lähinnä se, että vaikka Edgarin lopetusprosentti on kovempi en pidä häntä sen parempana viimeistelijänä kuin Maynardia, koska UFC-uralla Maynardilla on yksi ja Edgarilla kaksi ennen täyttä aikaa päättynyttä matsia.

Olen nähnyt ja itse uskon samaa, mutta tarkoittaako tuo viime kertainen, että Maynardilla olisi jotenkin hyvä mahdollisuus tyrmäykseen? Eiköhän kaikilla tuolla ole.

Ja se mitä viime matsissa tapahtui, ei todellakaan tarkoita, että sama tapahtuu uudestaan.

Enkä kyllä usko Maynardin tyrmäävän, kun ei sitä viime kerralla tapahtunut, vaikka paikat oli. Kaikki kuitenkin mahdollista.

Eiköhän nuo jälkimmäiset pudotukset olleet sen ensimmäisen ansiota. Jos Maynardilla olisi todellista tyrmäysvoimaa, olisi Edgar nukahtanut viime matsissa.

Samaa mieltä kaikesta, mutta jos noita arvioita ei voi perustella edellisellä kohtaamisella niin millä sitten?

Tietääkö joku, onko näitä Spike-prelejä mahdollista nähdä UFC TV:n kautta? Maksaako tuo jotakin? Vai pitääkö striimata jostakin katkeilevasta ja pätkivästä linkistä?

Edgar vs. BJ I Ottelu hyvin tasainen , mutta Edgar vei niukasti.
Edgar vs. BJ II Edgar vei BJ:tä ihan 6-0

Edgar vs. Maynard I. Maynard vei ekan matsin 6-0.
Edgar vs. Maynard II Toinen matsi hyvin tasainen vääntö, jossa Edgar kuitenkin hallitsi ottelun neljää viimeistä erää.

Näistä jo näkee jatkumon että Edgar parantaa otteitaan uusintaotteluissa. Tämän perusteella vois veikata Edgarille hyvää lopputulosta. Edgarin suuri vahvuus on se että mies kehittyy silminnähden matseista toiseen. Maynard taas ei ole urallaan erityisemmin osoittanut kehittymistä tyylillisesti. Maynard on hallinnut matseja ylivoimasen painin avulla ja välillä väläytellyt iskuvoimaa. Veikkaankin että Edgar vie tällä kertaa selvästi pisteillä.

Demian näytti olevan punnituksissa vähän löysässä kunnossa. Toivottavasti mies on kuitenkin iskussa ottelussa.

Tietääkö joku, onko näitä Spike-prelejä mahdollista nähdä UFC TV:n kautta? Maksaako tuo jotakin? Vai pitääkö striimata jostakin katkeilevasta ja pätkivästä linkistä?

Spike-prelit eivät tuohon varmaan kuulu, mutta eikös prelit tule yleensä facebookista ilmaiseksi?

Spike-prelit nimenomaan näkyy UFC TV:n kautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä olisi mahdollista katsoa prelit siis muualta kuin facebook ja minne sivulle voisi niiden jälkeen voisi siirtyä katsomaan maincard streamia?

Pitääkö sieltä valita mikä alue? Suomea siellä kun ei ole eikä mitään muutakaan Pohjois-
maata? Esim. UK? Näkyvätkö veloituksetta?
Joo UK ja veloituksetta. Ainakin ennen on näkyny, täytyy vaan rekisteröityä.

Joo samaa kysyisin, koska FB prelit alkaa. Oon paskan kännykän varassa kaverilla niin ei pysty oikeen tarkistamaan.

Helvetin hieno homma! tuleeko noissa suorissa lähetyksissä mainoskatkoja paljon? Joskus katselin Versuksen korttia ja mainoskatkoja tuli 5min välein.

Harvinaisen mielenkiintoinen kortti. Prelimeissäkin on tuo Miocic vs Beltran matsi. Beltranin matsithan ovat aina viihdyttäviä ja Beltran vaikuttaa muutenkin hauskalta kaverilta. Sitten taas Miocicilla on paljon hypeä takana, koska äijällä on kova painitausta ja on lisäksi vielä golden gloves champion. Kuuluisi mun mielestä main cardille Phan vs Garcian sijasta. Pettis vs Stephens tulee staredownin perusteella ansaitsemaan KOTN/FOTN boonuksen, tosta ei vaan voi tulla tylsää matsia! K1 Maia tulee mitä todennäköisimmin voittamaan Santiagon helposti. Ihmettelen, ettei Maia ole suurempi suosikki tässä matsissa. En vaan nää mitään tapaa, jolla Santiago tuon matsin veisi. Maia on parempi joka alueella. Guillard toivon mukaan voittaa taas ja ottelee sen jälkeen joko suoraan tittelistä, tai sitten Melendeziä/Guida vs. Bendo voittajaa vastaan. Sonnen vs Stann matsista mulla on jotenkin sellanen fiilis, että Stann ottaa yllätysvoiton. Stannilla on viihdyttävä, raivokas, päättäväinen ottelutyyli, eikä myöskään äijän sotilastausta ja siitä puhuminen ainakaan meikäläistä harmita. Siitä puhuminenhan on oikeastaan itsestäänselvyys.

Voishan tässä hieman heittää rahaa Simpson + Maia + Pettis kombinaatiolle (+ vielä mahdollisesti Sonnen by decision + Aldo + Guillard)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom