UFC 135: Jones vs. Rampage 24.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kun jones otti ensimmäisiä matseja UFC:ssa ja dominoi ylivoimasesti niin täällä yleinen mielipide oli että mahtava ottelija, lupaava nuorukainen ja tuleva mestari. nyt kun kundi on mestari niin kukaan ei enää tykkää siitä ollenkaan?

Minä tykkään todella paljon. En usko että melkein kukaan hänelle pärjää. Jopa Titolle heittäisin 50% mahikset vain.

Minä tykkään todella paljon. En usko että melkein kukaan hänelle pärjää. Jopa Titolle heittäisin 50% mahikset vain.

Eli Rashadin mahdollisuudet on sitten väkisin yli 50%. 70? 80? Luulen veikkausfirmojen olevan hitusen eri mieltä.

Eli Rashadin mahdollisuudet on sitten väkisin yli 50%. 70? 80? Luulen veikkausfirmojen olevan hitusen eri mieltä.

Rashad ei kyllä Jonesia voita enkä usko että voittaisi titoakaan rematchissa.

Rashad ei kyllä Jonesia voita enkä usko että voittaisi titoakaan rematchissa.

En näe logiikkaa tässä, kun rashad tyrmäsi titon niin titolla olisi 50% mahdollisuudet jonesia vastaan, mutta rashadilla ei toivookaan. On hyvä että fanitetaan, mutta ei tarvi silti tyhmää esittää.

Huh-huh. Oi Rampage mitä menit tekemään kun otit matsin vastaan, joo aina on se yllätysmomentti jos voittaisikin ja se povaisi pitkää jatkoa miehelle... mutta Jones tulee kyllä antamaan pahan selkäsaunan.

Itse en enää pidä Bonesista, ukko on muuttunu kyllä vyön ja voittojen myötä. Ei siinä että se mikään favorite oli ikinä, mutta ei nyt ainakaan. Hienoa vain se, että miehen matsit on viihdyttävää katseltavaa.

Rampage tosin rassaa vähintään yhtä paljon henkilönä, menee tuo "heko heko hyvää läppää" rooli yli ja pahasti. Ihan hauskojakin letkautuksia, mutta liika on liikaa ja lähinnä myötähäpeää aiheuttaa.

Rampagelle voiton silti soisi, mutta tuskinpa. :)

Jep, Rampage pärjää kyllä hienosti tommosia paini/boxing comboja vastaan (lukuunottamatta Evansin halailua), mutta noi Muya Thai spesialistit tuntuu olevan myrkkyä. Polvia ei osata varoa ja alapotkut kolisee lähes aina. Diggailen kyl Rampagesta paljon, mutta nyt taitaa tulla noutaja.

kun jones otti ensimmäisiä matseja UFC:ssa ja dominoi ylivoimasesti niin täällä yleinen mielipide oli että mahtava ottelija, lupaava nuorukainen ja tuleva mestari. nyt kun kundi on mestari niin kukaan ei enää tykkää siitä ollenkaan?

Miten niin kukaan ei tykkää?

Tää on kyl mystinen juttu kuinka Jonesista, siitä hyväkäytöksisestä nöyrästä nuoresta lupauksesta, josta kaikki tykkäsivät on yhtäkkiä tullut ylimielinen jeesustelija josta yhä harvempi tykkää.

Tuntuu että ihmiset vaan rakastaa tällaisia tuhkimotarinoita ja niiden kehittymisen seuraamista. Mun mielestä Jonesin käytös ei ole muuttunut radikaalisti. Ehkä pientä leijumista on havaittavissa, mutta se nyt kuuluu asiaan, onhan mies sentään UFC-mestari.

Rampage saa todella onnistua gameplanissään jos aikoo Jonesin lyödä. Olettaen että Jones ottelee samalla tasolla kuin Shogunia vastaan.

Mä lopetin Jonesin diggaamisen siinä vaiheessa kun media kiinnostui miehestä ja kaveri sai äänensä kuuluviin.

Itseäni Jonesissa vieroksutti jo alusta asti se jesseily joka matsin jälkeen ja nykyään alkanut vain vaikuttamaan ylimieliseltä ja feikiltä. Jos haluaa vetää ylimielistä roolia kuten Sonnen niin ei siinä mitään, koska se on viellä suht viihdyttävää, mutta Jones yrittää olla samaan aikaan nöyrä ja ylimielinen eikä se vain toimi. Veikkaan että Jonesin valtakausi on samanlainen kuten Machidalla ja nyt kun porukka tietää Jonesin vahvuudet ja reachin vaarallisuuden niin huiput alkavat treenata sitä silmällä pitäen. Jossain vaiheessa sieltä tulee joku joka ratkaisee palapelin kuten Shogun Machidan kohdalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin sanottu Santiago. Välillä Jones on jeesusta rakastava koulupoika ja välillä ylimielinen suunsoittaja. Olisi nyt rehellisesti mulkku tai hyvä tyyppi, tuolla tyylillä se on vaan niin feikki.

Eihän nyt kukaan ole kokoajan 100% mulkku tai 100% pyhäkoulupoika. Ei se nyt kovin pahasti ole leijunut, ja mitä sitten jos vähän leijuukin, kundi on kuitenkin mestari. Hieno ottelija, tulee todennäköisesti voittamaan Rampagen näytöstyyliin. Sitten saadaankin hyvä matsi Rashad vs. Jones, jonka Jones myös vienee.

Jones vs Evans, joku hypevideo missä Ortiz olisi haastattelijana. Universumi räjähtäis.

Mä en ole kyllä havainnut tuollaista ylimielisyyttä vielä. Jos sitä tarkoitatte kun Jones välillä heittää pilkesilmäkulmassa lohkaisuja "I will destroy Rampage" tmsp. Ne on mun tulkinnan mukaan Jonesin yrityksiä olla hauska ja hauskuuttaa yleisöä. "Vihanpito" Rashadin kanssa on taas niin lapsellista ja surkeasti tekaistua paskaa että sille voi kun nauraa.

Jesseily on vähän turhaa, mutta mitäs vitun väliä. Jos se on kakarasta saakka kasvatettu kiittämään jesseä kaikesta ni antaa miehen kiitellä. Pohjimmiltaan Jones on nöyrä jäbä ja hyvä esikuva. Kehässäkin koko mma-maailman viihdyttävintä katseltavaa.

Jokaiselle löytyy jossain vaiheessa kengittäjä sehän on saletti, mutta tällähetkellä Jones vaikuttaa olevan pari pykälää muita LHW-ukkoja edellä.

Itseäni Jonesissa vieroksutti jo alusta asti se jesseily joka matsin jälkeen .

Mä seuraan varmaan jotain ihan eri UFC:tä kuin sinä ja muut "vitun jeesustelija" tyypit. Mun mielestä 90 prosenttia näistä jenkeistä ja 100 prossaa lattareista kiittää jeesusta matsin jälkeen. Fanitan jätkää, ja mun mielestä käytös ei juurikaan eroa muiden UFC jamppojen käytöksestä. Paitsi, että jätkä on 24 vuotiaana LHW champ ja on dominoinut täysin - siis todella täysin - jokaista vastustajaansa. Mua ärsyttää huomattavan paljon enemmän Rampagen jäätävät "kiusaamisläpät" ("titties" jne), jotka on 33 vuotiaalta aikamieheltä todella myötähäpeätä tuottavia.

Näin eri asiat meitä ärsyttää.

"He's so cocky. He's so cocky, like, you think I'm cocky, he's for real cocky. Like I'm on camera joking around cocky, he's like go to sleep praising himself cocky. That's how cocky he is."
- Rashad

Bonnar matsikin oli vissiin täydellistä dominointia, vaikka kahden tuomarin silmissä ei voittanut jokaista erää? Kyllä tässä nyt odottaa vielä Jonesilta voittoja Rampagesta ja Rashadista ennen kuin alkaa julistamaan Jeesuksen toiseksi tulemiseksi.

Off-topic. Ootko muuten Mika laittanut mitään kuvia USA:n reissusta vielä jakoon? Muistelin että jotain lupailit..

Mä seuraan varmaan jotain ihan eri UFC:tä kuin sinä ja muut "vitun jeesustelija" tyypit. Mun mielestä 90 prosenttia näistä jenkeistä ja 100 prossaa lattareista kiittää jeesusta matsin jälkeen. Fanitan jätkää, ja mun mielestä käytös ei juurikaan eroa muiden UFC jamppojen käytöksestä. Paitsi, että jätkä on 24 vuotiaana LHW champ ja on dominoinut täysin - siis todella täysin - jokaista vastustajaansa. Mua ärsyttää huomattavan paljon enemmän Rampagen jäätävät "kiusaamisläpät" ("titties" jne), jotka on 33 vuotiaalta aikamieheltä todella myötähäpeätä tuottavia.

Näin eri asiat meitä ärsyttää.

Olenko sanonut, että pidän niistä muista jeesustelijoista? :rolleyes: Eikä siellä todellakaan kaikki kiittele Jesseä varsinkaan samalla tavalla kuin Jones joka aina Roganin haastattelussa heittää ensimmäisenä "First of all I want to thank Jesus...". Mielestäni jokainen saa uskoa mihin haluaa varsinkin, jos se johtaa parempiin suorituksiin, mutta ei se Jesse sitä kaveria voittanut vaan ottelija itse. Lisäksi miettikää mikä paskamyrsky siitä syntyisi jenkeissä, jos joku muslimi kiitäisi kehässä Muhammadia ottelun tuloksesta. Lisäksi jos olisit lukenut tuon viestini kunnolla niin huomaisit, että se ei ole merkittävin syy miksi en pidä Jonesista.

En kyllä tiedä millä helvetin kikalla Rampage vois mahdollisesti voittaa Jonesin. Eikös Jones oli reippaasti pidempi ja sen ulottuvuus on aika hurja. Shogunia vastaan olis nyt kaiken järjen mukaan pitänyt olla tiukempaa, mut näytti, että ihan vasurilla veteli koko matsin.

Suositut

Back
Ylös Bottom