Viimeks napsahti Unibetiltä 20 eurolla 148 euroa rivillä Belcher, Koch, McGee & Ellenberger. Jos taas koittas kasvattaa pelitilin varoja.
Jones - Rampage: Jones hallitsee pystyssä ulottuvuudella ja ninjailulla ja matossa Rampage on hätää kärsimässä. En usko Rampagen tyrmäysmahdollisuuksiin tai sanotaan, että näen niiden toteutumismahdollisuuden häviävän pienenä. Jones voittaa tokassa erässä TKO.
Hughes - Koscheck: Luulen et Josh viä Hughesia joka alueella. Hughes vanha ukkeli, aikansa huippu mut ei enää pärjää. Koscheck voittaa ekassa erässä tyrmäyksellä.
Brown - Broughton: Brown ollut sen verran vakuuttava että luulis voittavan tän. Broughtonist en paljookaa tiedä, mut ei vakuuta mua. Brown kolmas erä TKO.
Diaz - Gomi: Uskon parhaan Gomin jääneen Prideen. Ei vakuuta mua. Diazilla ollut ylä ja alamäkeä, mut nyt ois sopiva paikka näyttää omaa osaamistaan. Diaz pitää tätä matsia matossa ja lukottaa Gomin. Diaz vie tokassa erässä RNC.
Rothwell - Hunt: Rothwell taitaa makailla voiton tästä. Anteeksi vaan kaikille, mut ei kuulu koko Hunt mielestäni vaparikehiin. Olkoot vaikka kuinka kickboxaaja mut aika luokatonta ollu lähiaikoina.
Ja sit vielä Ferguson voittaa tuomariäänin Rileyn. Fergusonilla ollu hyvät otteet ja Riley nyt lähinnä syötetään alkupalana Fergusonille et saadaa herralle vähä lämpöä päälle sit kovempii ukkoi vastaan.
Koko kortti on mielestäni vähä hauskahko. Tasoerot matseissa melkosia ja en usko oikeen mihinkään yllätyksiin. Eli ennakkosuosikeilla mennään. Päämatsi kiinnostaa, vaikkakin en usko siinäkään tapahtuvan mitään sen erikoisempaa, kuin että Jones heittelee Rampagea ympäri kehää. Pääkortilla nimiä kuten Broughton, Hunt, Gomi? Ei ne sinne kuulu... Ja Hughes ei nyt vaan oo ihan sillä tasolla et sen vois heittää kehään Joshin kanssa. Eventin nimi vois olla UFC 135 "Mass murder of B-class MMA-fighters".
Toki vaparissa voi sattua mitä vaan ja yks hyvä pommi voi muuttaa täysin ottelun kulu missä tahansa matsissa, mut lähden ainakin itse hakee 40 panostuksel näitä matseja(jos toi Ferguson ja Rothwell tonne Unibetil ilmestyy)