UFC 132: Cruz vs Faber ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuosta Siveristä tuli nyt kyllä yks mun suosikeista, ja vedotkin saattas mennä oikein jos Cruzi veis. Sormet ja silmät ristissä ;)

Tosin tämäkin tulos oli nähtävissä näin vain typerien pisteytys sääntöjen takia, tuomareiden mahdollisuus pisteyttää erät 10,9,8,7,6 on ihan turha kun kerran vuodessa joku saa kasin. Mun mielestä kakkos erä olisi voinut olla 10-8 suuren damagen aiheuttamisesta. Mutta nykysäännöillä kyllä tää ihan oikein meni.

Facebook prelejä lukuunottamatta on kyllä ollut loistava ilta ja vielä kaksi ennakkoon viihdyttävintä matsia jäljellä!

Tosin tämäkin tulos oli nähtävissä näin vain typerien pisteytys sääntöjen takia, tuomareiden mahdollisuus pisteyttää erät 10,9,8,7,6 on ihan turha kun kerran vuodessa joku saa kasin. Mun mielestä kakkos erä olisi voinut olla 10-8 suuren damagen aiheuttamisesta. Mutta nykysäännöillä kyllä tää ihan oikein meni.

Oon kyllä ite eri mieltä tosta 10-8 erästä tossa tapauksessa. Ensinnäkin se damage ei mitään niin suurta ollu vaan se sai otsaansa yhen pienen vekin joka hoidettiin kuntoon erätauolla. Eikä Siver näyttänyt kuitenkaan siltä että se olis ollut luovuttamassa/tuomari olis ollut lopettamassa sitä. Se sai kuitenkin monet niistä kyynerpäistä torjuttuakin. Ihan hyvä 10-9 erä jossa toinen hallitsi hiukan enemmän.

Ja Darudet soimaan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Btw, tiiän muuten Wanderlein seuraavan matsin mikäli Wanderlei voittaa.. Moottoriturpa Sonnenia vastaan. Peli on avattu jo mediassa aikaa sitten, ja Chaelilla on kohta taas lupa otella.

Voi vittu.....

Back
Ylös Bottom