UFC 132: Cruz vs. Faber 2 02.07.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse laitoin Siver - Leben vedon.. Uskon, että kummallakin on ylisuuret vedonlyöntikertoimet.. Itse uskon todella vahvasti Siverin voittoon enkä ylläty myöskään jos Leben voittaa, joskin pidän Silvaa hienoisena ennakkosuosikkina..

Onko kukaan laittamassa rahaa eventtiin kiinni ja taistelee samojen ongelmien kanssa kuin minä. Kaikki matsit vaikuttaa melko tasaisilta eikä oo mistään mitään varmoja fiiliksiä. Cruz, Silva, Bader, Condit, Njokuani on tällä hetkellä sellaset mihin vois laittaa TODELLA vähän rahaa kiinni.

Mä pistin Winner, Stun gun ja Cruz.

Onko kukaan laittamassa rahaa eventtiin kiinni ja taistelee samojen ongelmien kanssa kuin minä. Kaikki matsit vaikuttaa melko tasaisilta eikä oo mistään mitään varmoja fiiliksiä. Cruz, Silva, Bader, Condit, Njokuani on tällä hetkellä sellaset mihin vois laittaa TODELLA vähän rahaa kiinni.

Noilla menisin itse tosin ehkä tuo Njokuani pois tuosta. Winner ei kuitenkaan ole mikään säkki ja se voi mattoon viedä missä Njoku on aseeton.

Taas saa nähdä Wanderlei Silvan matsaavan! Jännittää ja odotan ottelua innolla, mutta takaraivossa on sellainen epävarma tunne, että Leben tyrmää Silvan ja taas täällä päässä ruutua itkeskellään kuten Crocop-Gonzaga, Fedor-Werdum matsien jälkeen.

Noilla menisin itse tosin ehkä tuo Njokuani pois tuosta. Winner ei kuitenkaan ole mikään säkki ja se voi mattoon viedä missä Njoku on aseeton.

No eipä taida Winner yhtään sen parempi matossa olla. Siver pyöritteli Winneriä matossa miten tahtoi ja voitti RNC:llä.

Njokuani, Wanderlei, Siver kolmikolla voisi lähteä hakemaan rahaa. Tuohon päälle varmaan jotain singlejä kuten Faber ja Dos Anjos.

Itse laitoin Siver - Leben vedon.. Uskon, että kummallakin on ylisuuret vedonlyöntikertoimet.. Itse uskon todella vahvasti Siverin voittoon enkä ylläty myöskään jos Leben voittaa, joskin pidän Silvaa hienoisena ennakkosuosikkina..

Wandya vastaan ei vaan voi pelata, vähän sama fiilis jos löis suomi VS ruotsi jäkis matsissa ruotsin puolesta vetoa. Näin henkilökohtaisella tasolla.
Siverin matsikin voi olla ihan mitä tahansa niin en ite osaa kyllä tällä hetkellä päättää kumpi vie...

Voitti kun löi ensin pään aivan sekaisin sitä ennen ei mattoa lähellä edes käynyt matsi.

Ei se kuitenkaan tarkoita että Winner olisi hyvä matossa. Varmaankin voidaan pieni etu BJJ:ssä antaa Andrelle, mutta ei hän kuitenkaan ole mitään Bendon, Cerronen tai Rollerin tasoa jotka ovat Njokuanin lukottaneet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Njokuani vaan saattaa tuottaa pettymyksen taas kun sitä vähiten tarvittaisi.
Huomaat varmasti ettei matto ole Njokulle mieluinen paikka ja tämän Winner 100% varmasti tietää.
Sininen vyö wikin mukaan Andrella joten ei mustiin vertailla jookos.

Kun noita punnituksia kattoo, nii illan teema taitaa olla sixpack? Ei oo varmaa koskaa ollu kaikki ottelijat noin timmissä kunnossa. Tiedä sitte minkälaisessa kunnossa muuten, mutta ainakaa ylimääräistä rasvaa ei näy :D Ja kyllä tulee mielenkiintoisia matseja oikein urakalla! Ei oo kovin monessa matsissa selvää ennakkosuosikkia, vaan moni matsi voi päättyä ihan miten vaan! :hyvä:

Wanderlei on suht kireänä.

Ite vaan diggaan kun tuolla sportingbetissä on hiukan enemmän vaihtoehtoja muihinkin matseihin kuin pääotteluun. 4 "pääotteluun" on kuitenkin kaikenlaisia vaihtoehtoja. Sitten voi lyödä vetoa noista fight of the nighteista, ko ja sub of the nighteista.

Sportingbet vaikuttaa hyvältä. Onkin tullut etsittyä paikkaa jossa voi laittaa myös tavan jolla voitto tulee. Bader by decision on jo ihan pelattava 2.30 kertoimellaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom