Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan laittamassa rahaa eventtiin kiinni ja taistelee samojen ongelmien kanssa kuin minä. Kaikki matsit vaikuttaa melko tasaisilta eikä oo mistään mitään varmoja fiiliksiä. Cruz, Silva, Bader, Condit, Njokuani on tällä hetkellä sellaset mihin vois laittaa TODELLA vähän rahaa kiinni.
Onko kukaan laittamassa rahaa eventtiin kiinni ja taistelee samojen ongelmien kanssa kuin minä. Kaikki matsit vaikuttaa melko tasaisilta eikä oo mistään mitään varmoja fiiliksiä. Cruz, Silva, Bader, Condit, Njokuani on tällä hetkellä sellaset mihin vois laittaa TODELLA vähän rahaa kiinni.
Noilla menisin itse tosin ehkä tuo Njokuani pois tuosta. Winner ei kuitenkaan ole mikään säkki ja se voi mattoon viedä missä Njoku on aseeton.
Itse laitoin Siver - Leben vedon.. Uskon, että kummallakin on ylisuuret vedonlyöntikertoimet.. Itse uskon todella vahvasti Siverin voittoon enkä ylläty myöskään jos Leben voittaa, joskin pidän Silvaa hienoisena ennakkosuosikkina..
No eipä taida Winner yhtään sen parempi matossa olla. Siver pyöritteli Winneriä matossa miten tahtoi ja voitti RNC:llä.
Voitti kun löi ensin pään aivan sekaisin sitä ennen ei mattoa lähellä edes käynyt matsi.
unibet