UFC 131: Carwin vs. dos Santos June 11, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan huippuja noi tragikoomiset Carwinin one-linerit :D

Kaipa se on JDS:a veikattava. Boksailu ja liike näyttää sen verran sulavalta, etten usko Carwinin pommien tavoittavan nuorukaista. Millaiset kertoimet matsissa mahtaa olla?

Ihan huippuja noi tragikoomiset Carwinin one-linerit :D

Kaipa se on JDS:a veikattava. Boksailu ja liike näyttää sen verran sulavalta, etten usko Carwinin pommien tavoittavan nuorukaista. Millaiset kertoimet matsissa mahtaa olla?

Unibet:
Dos Santos, J - Carwin, S
1,55 2,35

Oli miten oli, onhan tää nyt yksi parhaita HW matseja todella pitkään aikaan. Cant wait! Oikeestaan ihan sama kumpi voittaa, diggailen molemmista. Toisaalta olis siisti että JDS pääsisi viimein tittelimatsiin, kyllähän mies sen ansaitsee.

Oli miten oli, onhan tää nyt yksi parhaita HW matseja todella pitkään aikaan. Cant wait! Oikeestaan ihan sama kumpi voittaa, diggailen molemmista. Toisaalta olis siisti että JDS pääsisi viimein tittelimatsiin, kyllähän mies sen ansaitsee.
Ylihuomenna nähdään ansaitseeko, tavallaan ihan sama kumpi voittaa kunhan saadaan nopeaan Cainia vastaan sit, ideaali olis et jompikumpi on katollaan ekasta lyönnistä niin ei tarvita pitkiä taukoja.

Dos Santos voittaa. Carwin on helposti yliarvostetuin HW. Porukka valittaa jostain Fedorin rekordista mutta kertokaapa minulle niitä Carwinin kovia voittoja?

Dos Santos voittaa. Carwin on helposti yliarvostetuin HW. Porukka valittaa jostain Fedorin rekordista mutta kertokaapa minulle niitä Carwinin kovia voittoja?

Carwinia ei todellakaan ole hehkutettu edes tarpeeksi.
Saa tosiaan nähdä nyt kumpi voittaa. Niin tai näin niin se kumpi voittaa ansaitsee kyllä kiistatta finaalipaikkansa.

kertokaapa minulle niitä Carwinin kovia voittoja?

Olen samaa mieltä. Ei siinä, kyllähän Carwin on ollut vakuuttava, mutta jos kovimmat voitot ovat Frank Miristä ja Gabriel Gonzagasta, niin ei vielä kovin paljoa olla nähty. Eihän Dos Santosillakaan ole vielä yhtään voittoa mistään top 5 ukosta (mun mielestä). Tämän matsin jälkeen tiedämme varmasti paljon enemmän.

Yliarvostetuin?

Carwinin voittoja: Gonzaga ja Mir. Mir on mielestäni varteenotettava saavutus. Muuten tosiaan aika hiljaista, mutta hetkonen mietitäänpäs Dos Santosin voittoja: Gonzaga, Yvel, CroCop, Struve, Werdum Nelsson. Ei ainauttakaan "edes" Mirin tasoista vastustajaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän molemmat ole titteliottelunsa ansainneet. Raskas sarja nyt tuuppaa olemaan vähän sellainen, ettei ottelijoiden tarvitse kyntää kovinkaan monen vastuksen läpi päästäkseen huipulla, kuten kevyemmissä sarjoissa.

Ja vaikuttaahan nyt asiaan se, miten Carwinin voitot ovat tulleet. Ensimmäisen erän keskeytyksiä kaikki ja kyllä se nyt Brockia vastaan näytti että tittelimatseihin kuuluu.

Yliarvostetuin?

Carwinin voittoja: Gonzaga ja Mir. Mir on mielestäni varteenotettava saavutus. Muuten tosiaan aika hiljaista, mutta hetkonen mietitäänpäs Dos Santosin voittoja: Gonzaga, Yvel, CroCop, Struve, Werdum Nelsson. Ei ainauttakaan "edes" Mirin tasoista vastustajaa...

Werdum on minusta Miriä kovempi. Minusta molemmilla on aika kova listä ja tämä on ehdottomasti yksi vuoden kiinnostavimpia HW-matseja.

Molemmilla kova lista ja täytyy tosiaan muistaa juuri tuo miten voitot ovat tulleet. JDS on 6-0 UFC:ssä eikä ole hävinnyt erääkään tai ollut kertaakaan vaarassa.

JDS - Champion 2011.

Mulle kanssa aivan sama kuka voittaa, mutta luulen, että JDS vie. Haluan kanssa nähdä Cainin taas kehässä, aivan jäätävän kova ukko on

Ihan sama kumpi voittaa, kunhan nähdään mahdollisimman nopeaan Cain takaisin häkissä, mies on kyllä uskomaton ukko.
Hyvin sanottu siellä takarivissä. Ihan sama, että kumpaa vastaan ottelee.

Carwin, Munoz ja Stout laitettu 30 euron panoksella. Yhteiskerroin oli about seitsemän, eli 180€ olisi voiton osuus. Uskoisin, että tuo Stoutin matsi on kohtuullisen "varma" ja Munoz ottelee fiksusti ja ottaa varman UD:n. Tuo Carwinin matsi nyt jännittää ehkä eniten, mutta yli kakkosen kerroin houkutteli Unibetillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom