Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan huippuja noi tragikoomiset Carwinin one-linerit :D
Kaipa se on JDS:a veikattava. Boksailu ja liike näyttää sen verran sulavalta, etten usko Carwinin pommien tavoittavan nuorukaista. Millaiset kertoimet matsissa mahtaa olla?
Ylihuomenna nähdään ansaitseeko, tavallaan ihan sama kumpi voittaa kunhan saadaan nopeaan Cainia vastaan sit, ideaali olis et jompikumpi on katollaan ekasta lyönnistä niin ei tarvita pitkiä taukoja.Oli miten oli, onhan tää nyt yksi parhaita HW matseja todella pitkään aikaan. Cant wait! Oikeestaan ihan sama kumpi voittaa, diggailen molemmista. Toisaalta olis siisti että JDS pääsisi viimein tittelimatsiin, kyllähän mies sen ansaitsee.
Dos Santos voittaa. Carwin on helposti yliarvostetuin HW. Porukka valittaa jostain Fedorin rekordista mutta kertokaapa minulle niitä Carwinin kovia voittoja?
kertokaapa minulle niitä Carwinin kovia voittoja?
Yliarvostetuin?Dos Santos voittaa. Carwin on helposti yliarvostetuin HW. Porukka valittaa jostain Fedorin rekordista mutta kertokaapa minulle niitä Carwinin kovia voittoja?
Yliarvostetuin?
Carwinin voittoja: Gonzaga ja Mir. Mir on mielestäni varteenotettava saavutus. Muuten tosiaan aika hiljaista, mutta hetkonen mietitäänpäs Dos Santosin voittoja: Gonzaga, Yvel, CroCop, Struve, Werdum Nelsson. Ei ainauttakaan "edes" Mirin tasoista vastustajaa...
Hyvin sanottu siellä takarivissä. Ihan sama, että kumpaa vastaan ottelee.Ihan sama kumpi voittaa, kunhan nähdään mahdollisimman nopeaan Cain takaisin häkissä, mies on kyllä uskomaton ukko.