UFC 130: Rampage vs Hamill 28.5.2011

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ihmettele jos Nelsoni vie Miriä tai jopa ottaa TKO/KO.
Mir ei todellakaan ole pystyssä lähellekään mitä JDS on ja Nelson kumminki otti pommeja 3 erää JDS:ltä. + MIR on pystys pirun hidas ja laskeva tähti nyt muutenkin.
Nelson on aina näyttänyt että vauhtia ja yritystä löytyy ja ei pelkää mitään.

Ruma Nelsoni on kun perkele mutta taidan silti veikata sitä. :)

Laitoin joo myös Rampage, Nelson, Alves combon kiinni. Sitten vielä singlekohde Hamilli;lle kun oli niin kova kerroin, jos sattuu viemään, niin saa ainakin omansa takas.

Mun mielestä Mir oli löysä tässä punnituksessa, lihaa lähtenyt ja nesteet oli vetämättä niin päästiin tohon 260 just.

Joo näytti todella lihattomalta ja nesteiseltä! Armoton nestekynäniska, joten häviää sonninlihat omaavalle Nelsonille ekan erän ensimmäisella tai toisella sekunnilla takaa alastomalla kuristuksella.

Joo näytti todella lihattomalta ja nesteiseltä! Armoton nestekynäniska, joten häviää sonninlihat omaavalle Nelsonille ekan erän ensimmäisella tai toisella sekunnilla takaa alastomalla kuristuksella.

En verrannut Nelsoniin vaan Mirriin itseensä viime matseissa..

attachment.php

Nelson on mun sankari. Haluan samanlaisen mahan.

e. Ja takatukan!

Laitoin joo myös Rampage, Nelson, Alves combon kiinni. Sitten vielä singlekohde Hamilli;lle kun oli niin kova kerroin, jos sattuu viemään, niin saa ainakin omansa takas.
Ihan mielenkiintosia vetoja, mutta jos haluaa ottaa rahat pois, niin laita Boetsch ja Torres singleinä. Helvetin pelattavat kertoimet molemmilla.

Edit:
Oon laittanu tänne nyt niin monta vetovihjettä, että salettiin kusee kaikki. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan mielenkiintosia vetoja, mutta jos haluaa ottaa rahat pois, niin laita Boetsch ja Torres singleinä. Helvetin pelattavat kertoimet molemmilla.

Edit:
Oon laittanu tänne nyt niin monta vetovihjettä, että salettiin kusee kaikki. :D

Boetschista samaa mieltä, mutta kyllähän Mighty Mouse hoitelee Torresin. Kertoimet melkein tasoissa, joten itse heitän kyllä rahat kaksikolle Boetsch-Johnson. Barao, Tibau ja McDonald taitavat olla varmimmat voittajat, mutta eipä noilla isoihin kertoimiin käsiksi päästä.

01.00 taitaa pyörähtää käyntiin Facebook prelit. Tästä tulee hieno ilta/yö.

01.00 taitaa pyörähtää käyntiin Facebook prelit. Tästä tulee hieno ilta/yö.

Mun mielestä alkaa kahelta.. Kolmelta spike-prelit ja neljältä PPV. Vai onko tauko välissä?

Mun mielestä Mir oli löysä tässä punnituksessa, lihaa lähtenyt ja nesteet oli vetämättä niin päästiin tohon 260 just.

Ei tuo nyt pahasti näytä pienentyneen. Selkä näyttää ainakin kasvaneen aiemmasta. Tuohon 107:n muistaakseni Mir bulkkasi itseään oikein kunnolla sen jälkeen, kun oli ottanut Lesnarilta turpaan.

130
frank-mir.JPG

119
UFC121_Weigh_Ins_40.jpg

111
frank-mir.jpg

107
frank-mir.jpg

Kyllähän Frank näyttää todella isolta, mutta toivottavasti on hankkinut lihakset painimalla+funktionaalisesti, eikä ojentajapunnerruksella taljassa. Viime matseissa on ollut paha sanoa fysiikan käyttökelpoisuudesta niin paljon, kun Mirkoa vastaan nuhjasi häkkiä vasten, ja muut matsit ovat olleet minuutissa ohi.

Tai oikeastaan toivon kyllä Royn voittoa sen hyvännäköisen vaimon vuoksi, joten toivottavasti Frank on bodannut massansa :D

Rick Story
-Helvetin hyvä painija vie Alvesia jos alasviennit on hallussa ja veikkaan, että tällä kertaa näin saattaa olla. Alves pelkää liikaa alasvientejä ja sen vuoksi pystyssäkään ei uskalla ottaa ihan täysillä. Rick Story UD. Kerroin toki vaikutti myös tämän pelaamiseen.
Storyn paini ei ole kyllä lähelläkään GSP:n, Kos:in tai Fitchin tasoa, joten veikkaan, että Alves vie tän kyllä. Muistathan kuitenkin Alvesin matsin Koscheckiä vastaan ja voidaan vielä tehdä argumentti, että Alves on huomattavasti paremmassa kunnossa kuin Kosia vastaan. Mutta mikäänhän ei ole varmaa. Saattaa olla, että Story riepottelee Alvesin mattoon jatkuvasti. Alves tuomariäänin.

Briann Stann - Jorge Santiago
-Uuden kevään löytäneestä Stannista on kuoriutumassa aikamoisen kovakin hanskanheiluttaja. Santiago on rankattu melko korkealle monilla listoilla, mutta itse en ole vielä vakuuttunut ennen kuin kohtaa jonkun kovan UFC-nimen. Stann ottaa tämän joko TKO:lla tai päätöksillä.
Stann on pahasti yliarvostettu, koska voitti sairaan Lebenin. Stannin pystyottelu on hyvin konemaista, eikä se teknisestikään ole Santiagon tasolla. Ja BJJ taidoista on turha puhuakaan. Jorge tuomariäänin.

Stann on pahasti yliarvostettu, koska voitti sairaan Lebenin. Stannin pystyottelu on hyvin konemaista, eikä se teknisestikään ole Santiagon tasolla. Ja BJJ taidoista on turha puhuakaan. Jorge tuomariäänin.

Santiago antaa kuitenkin tasoitusta sillä, että miehellä on suht lasinen leuka. Misaki pudotti miehen heidän kahdessa matsissaan monesti, Khalidov lopetti matsin käytännössä selältään jne jne. ja Stann lyö kuitenkin hieman kovempaa. Teknisesti toki Santiago on joka osa-alueella parempi, mutta mutta...

Santiago antaa kuitenkin tasoitusta sillä, että miehellä on suht lasinen leuka. Misaki pudotti miehen heidän kahdessa matsissaan monesti, Khalidov lopetti matsin käytännössä selältään jne jne. ja Stann lyö kuitenkin hieman kovempaa. Teknisesti toki Santiago on joka osa-alueella parempi, mutta mutta...
Näinhän se ikävä kyllä on. Mutta omat rahat on Santiagon varassa, tietenkin yritän argumentoida hänen voittonsa puolesta... =D

Tuo kuva ei anna oikeutusta sen vaimon lolloille. Hyvät on. Countdowneilla tuo vilahtelee aina välillä, varsinkin TUF 10:n finaalihypetyksessä mimmiä näkyi enemmänkin.

Mun mielestä muutenkin tosi nätti, mutta tietysti netissä nyt kaikki teilataan:

http://www.sherdog.net/forums/f7/roy-nelsons-wife-1108661/

Wow. She looks like a bunch of failed coding.
I'd hit it, but wouldn't show her off to friends.
wtf are you guys talking about,she is fucking terrible looking
she looks like the ugly chick in the bar that you pick out if all else fails
deff kinda ugly, close to a 4

Niinhän se aina menee hehe.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom