UFC 128: Shogun vs. Jones

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No katotaa kuka on vajukki. Nauran pitkää partaani kun Mauricioa Rua on hävinnyt Jon Jones:lle

Viikon päästä ehä sinäkin tajuat :D

Kuten aiemmin kirjoitin: Tätä matsia ei todellakaan ole taputeltu valmiiksi. Mitään tajuamista ei siis ole, oli lopputulos mikä hyvänsä. Jonesin nään ennakkosuosikkina, mutta pitää myös muistaa että Bader on ainoa todellinen kovis joka on ollut vastassa ennen Shogunia.

Mul on vähän ristiriitaset ajatukset tästä matsista. Oon fanittanu Jonesia Hamill matsista alkaen ja pidän häntä ehkä yhtenä kovimmista ottelijoista. Shogunista en ihmeemmin tykkää, tai hänen matsit ei juurikaan kiinnosta.

Kuitenkin Jonesin jesseily vituttaa.

Mul on vähän ristiriitaset ajatukset tästä matsista. Oon fanittanu Jonesia Hamill matsista alkaen ja pidän häntä ehkä yhtenä kovimmista ottelijoista. Shogunista en ihmeemmin tykkää, tai hänen matsit ei juurikaan kiinnosta.

Kuitenkin Jonesin jesseily vituttaa.

tuo jesseily on ikävän yleistä.sama kumpaa fanit kannattaa,aivan mieletön matsi tulossa:hyper:

En kyllä ymmärrä mitä ihmettä jengi huutelee, että matsi ois jo taputeltu ja että Bones veisi tämän matsin ezy.
Fakta on se, että Bones ei ole ikinä kohdannut ketään niin kovaa ja periksiantamatonta soturia, kun Shogunin.
Bonesin kovin voitto uralla on Baderistä, joka ei nyt mun kirjoissa ole mikään maailman suurin saavutus.
Samaa jos vertaillaan Shogunista niin löytyy tyrmäystä Overeemistä ja Aronasta samalta illalta, Liddell, Mini-Nog, Rampage, Overeem toisen kerran, Machida jne.
Vaikka Bones on niin sanotusti tuhonnut kaikki vastustajansa, on Shogun aivan eri maata, kun kaikki ketä herra on kohdannut.
Valitettavasti tää matsi ei oo taputeltu ennakkoon sanoisitte nyt iha mitä tahansa.
Odotettavissa on aivan helvetin kova matsi: pystyä, Bonesin viihdyttäviä mooveja, mattoa, painia jne.
Odotan vuoden parasta matsia kyseisiltä herroilta. Peace.

Kyllä mäkin sanoisin että ei kyllä kovin paljon MMA:sta tiedä jos pitää Shogunia suosikkina, ainahan on mahdollisuus, mutta Shogunilla se on erittäin pieni. Kyllä Shogunilla loppuu keinot kesken Jonesin kanssa, pystyssä tulee pataan, maassa ei mitään saumaa, saa ihmeitä tapahtua jos Shogunin käsi matsin jälkeen nostetaan. Jones on vaan yksinkertaisesti vitusti parempi, paras LHW maailmassa, ylivoimaisesti.

Jones by whatever he likes :rock:

Joo Shogunin pystyhän on tunnetusti paskaa ja näin ollen pataan tulee sielläkin varmasti.

Pysty on nimenomaan se osa-alue, jossa todennäköisimmin pataan tulee Jonesille. Jonesin pysty on näyttänyt parhaimmillaan kohtalaiselta, joskin yleisvaikutelmaa saattaa parantaa hassut pyörähtelyt ja hyppelyt. En ymmärrä miten tätä voi pitää varmana nakkina Jonesille, eihän Jonesista ole edes nähty miten mies reagoi kun saa kunnolla koppia. Jones voi toki dominoida täysin ja olla ylivoimainen mutta on kuitenkin oikeasti monessa suhteessa vielä täysi arvoitus.

Yks mielenkiintoisimmista matseista monessakin mielessä pitkään aikaan. Yksi mielenkiintoinen juttu on se, että jos Jones dominoisi täysin matsin nimiinsä en paljoa yllättyisi ja toisaalt jos Shogun dominoisi ottelun, en yllättyisi siitäkään, sen verran jännistä asetelmista lähdetään matsiin. Toinen mielenkiintoinen seikka on, että molemmat ovat teknisesti erittäin lahjakkaita ja matsit ovat yleensä aina viihdyttäviä. En osaa yhtään sanoa kumpi vie ja kumpi vikisee, toivon tasaista titaanien taistelua. Bones tuli suosikikseni heti ekan UFCn matsin jälkeen ja Shogun tullut tutuksi vasta Priden jälkeen joten ehkä hieman olen Jonesin puolella, mutta toisaalta toivoisin, että Bones häviäisi tämän matsin, ettei kaikki kävisi liian helposti ja "vanha" veteraani näyttäisi vielä kaapin paikan ja kaikki Jones hypettäjätkin sais vähäksi aikaa hiljaiseksi. Tulee kyllä olemaan hieno ilta osaan kuvitella jo fiilikset kun ensi sekunnit on käynnissä huh huh...

Kunnon MMA tietäjiä taas vauhdissa. En ymmärrä miten hemmetissä jok uvoi luulla että Jon Jones häviäsi Mauricio Rua:alle

Kuka täällä on taas vauhdissa :D
Et oo tainnu paljon Shogunin matseja katella. Kannattais katsoa vaikka miten se tuhosi Rampagen pridessa (okei siitä on vuosia aikaa, mutta siitä saa käsityksen kuinka räjähtävä kaveri on kyseessä). Jones on todella kova ja uskon että hänellä on hyvät mahdollisuudet voittaa, mutta kyllä mä antaisin edun Shogunille.

Kuka täällä on taas vauhdissa :D
Et oo tainnu paljon Shogunin matseja katella. Kannattais katsoa vaikka miten se tuhosi Rampagen pridessa (okei siitä on vuosia aikaa, mutta siitä saa käsityksen kuinka räjähtävä kaveri on kyseessä). Jones on todella kova ja uskon että hänellä on hyvät mahdollisuudet voittaa, mutta kyllä mä antaisin edun Shogunille.

Olen katsonut kaikki UFC, Strikeforce, WEC ja Pride matsit + satunnaisia muiden organisaatioiden matseja joten olen nähnyt aika monta Mauricio Rua:n ottelua. En kyllä näe miten ihmeessä Mauricio Rua voisi muka Jon Jones:ia voittaa muuta kuin säkällä.

Olen katsonut kaikki UFC, Strikeforce, WEC ja Pride matsit + satunnaisia muiden organisaatioiden matseja joten olen nähnyt aika monta Mauricio Rua:n ottelua. En kyllä näe miten ihmeessä Mauricio Rua voisi muka Jon Jones:ia voittaa muuta kuin säkällä.

kerro ihmeessä miten tässä lajissa voi voittaa säkällä? osumatta kertaakaan ja jones kaatuu omiin jalkoihinsa ja lyö päänsä lattiaan ja ko shogunille? en keksi muuta tapaa voittaa säkällä mma ottelua

kerro ihmeessä miten tässä lajissa voi voittaa säkällä? osumatta kertaakaan ja jones kaatuu omiin jalkoihinsa ja lyö päänsä lattiaan ja ko shogunille? en keksi muuta tapaa voittaa säkällä mma ottelua

No esim. itse olen voittanut sparrimatsin säkällä lyömällä vähän sinne päin ja kaveri sattuikin juuri syöksymään leuka eellä nyrkkiin ja tippui.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No esim. itse olen voittanut sparrimatsin säkällä lyömällä vähän sinne päin ja kaveri sattuikin juuri syöksymään leuka eellä nyrkkiin ja tippui.

Anna mä arvaan! Vastustaja löi päänsä jakkaraan?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

No ens viikonloppuna nähdään onko Jon Jones niin kova kuin monet uskoo. Toivottavasti Shogun tulee samassa kunnossa kuin edelliseen matsiin Machidaa vastaan.

No ens viikonloppuna nähdään onko Jon Jones niin kova kuin monet uskoo. Toivottavasti Shogun tulee samassa kunnossa kuin edelliseen matsiin Machidaa vastaan.

Haha ja kun Jones voittaa niin Mauricio Rua fanit sanoo että "Mauricio Rua ei ollut kunnossa".

Shogunin puolustukseksi, kyllähän miehen otteista huomaa täysin onko täydessä kunnossa. Vertaa Machida matseja Coleman ja Griffin matseihin esim.

Haha ja kun Jones voittaa niin Mauricio Rua fanit sanoo että "Mauricio Rua ei ollut kunnossa".

Fanitan kyllä myös Jonesia, mutta jos toinen pitää valita niin tässä matsissa olen Ruan puolella vaikka vaan siitä syystä, että hän tuntuu olevan yleisen mielipiteen perusteella altavastaaja.

Shogunin puolustukseksi, kyllähän miehen otteista huomaa täysin onko täydessä kunnossa. Vertaa Machida matseja Coleman ja Griffin matseihin esim.

Ihan totta. Toivotaan että mies on 100% kunnossa niin ei jää turhille selittelyille sijaa matsin jälkeen.

Itelle aika sama kumpi vie kuhan matsi on täyttä sotaa ja kuhan ei mennä tuomareille. Ei jää mitään jossiteltavaa silloin.

En kyllä näe miten ihmeessä Mauricio Rua voisi muka Jon Jones:ia voittaa muuta kuin säkällä.

Mika mites ne sun viime UFC:n veikkaukset meni?

Itse en osaa tämän matsin lopputuloksesta sanoa kyllä yhtään mitään. Ruan kondis ja takedown defense on avainasemassa, jos hän saa pidettyä ottelun pystyssä, niin ei pitäisi olla hädänpäivää. Jones vaan on riepotellut kovia painijoita kuin rättejä, joten täysin mahdotonta sanoa etukäteen yhtään mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom