UFC 128: Shogun vs. Jones

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä luulen, että Benavidezia pidetään nyt hieman piilossa lähinnä sen takia, että UFC haluaa tuoda Faberin täysillä esille suuremmalle yleisölle. Uskoisin Benavidezin saavan myöhemmin paremmin arvostusta myös UFC:ltä

Niinhän se vinelandiki tokas countdownissa, että UFC tuo tällä matsilla faberia isomman yleisön tietouteen.

Itse laitoin rahat kiinni unibetissä Shogunille, Marquardtille, Faberille ja Millerille. Saa nähdä, että miten natsaa. Onhan tossa aika monta muuttujaa. Toivon kuitenkin, että Shogun opettaa vähän Bonesin poikaa tuossa illan päämatsissa. Cro Copin matsia en kehdannut veikata ollenkaan. Olisi tehnyt mieli laittaa rahaa Mirkon puolesta, mutta järki sanoi tuossa asiassa vastaan. Luultavasti Shaubia bettaamalla saa rahansa tuosta parista takaisin. Innolla tässä kuitenkin odotetaan illan eventtiä!

Eventtihän alkaa preleillä, joista ainaki joitaki voi kattoa FB:n kautta. Monelta siis nää kyseiset starttaa? Varmaankin ennen neljää, mutta kuinka reilusti?

100€ kävin pistämässä Jon Jonesille vielä erillisenä vetona ja kerroin 1.5
Niin varma olen hänen voitostaan että noinkin huonolla kertoimella tein tuollaisen vedon.

Mika on varmaan hävinny aika paljon rahaa tolla suurella tietoudellaan.. Etkö juuri pistäny 100e riveralle ja olit kanssa "varma" ?

Mika on varmaan hävinny aika paljon rahaa tolla suurella tietoudellaan.. Etkö juuri pistäny 100e riveralle ja olit kanssa "varma" ?

Olen hävinnyt ja voittanut.
Tänään voitan 95% vamrasti ainakin tällä Jones vedolla :)

Itse pistin pikkurahalla muutamia vetoja ihan vaan jännitystä lisäämään. Seuraavanlaiset vedot on kiinni:
-Barboza - J. Miller
-Cane - Pellegrino
-Assuncao - Philippou
-Rua singlenä
-Kvartetti lopuista, eli Benavidez, Faber, Almeida ja Schaub

Lisäks laitoin vielä muutamia vetoja ottelujen kestoista.

Shogun, Miller ja Marquardt tripla.
Shogun KO/TKO/Submission
Shogun VS Bones Draw :) oli pakko pistää 1 ege tähän

Kahtotaan nyt miten käy ja kuinka varmaa rahaa tässä on sitten tulossa.

Vähän kyllä jännittää kun laitoin panokseksi hirsimökin saimaan rannalla!
Eli:
Shogun ko/tko/sub
Mirko ko/tko/sub

Eli jos pojat hävii niin mökki lähti, mutta jos voittaa niin mulle riittää palkinnoksi pirun hyvä mieli! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite pistin pikkusummia Shogunille ja Mirkolle. Yhessä lapussa Mirko + Shogun, toisessa pelkkä Shogun. En nyt välttämättä ole sitä mieltä että noi voittaa, mutta oli unibetillä sen verran hyvät kertoimet että pakko oli laittaa. Vinkin sain muuten täältä joltakin, kiitti siitä :)

Miksei noita kaikkia matseja näy MTV 3 maxilla?

Miksei noita kaikkia matseja näy MTV 3 maxilla?

MAX näyttää vain PPV lähetyksen, ei UFC lähetä maailmanlaajuisesti mitään muuta. Paitsi jos matsit menee nopeasti niin siellä välissä näytetään prelimejä.

Osaako kukaan sanoa, että missaanko mitään main eventeista, jos aloitan katsomisen klo 5 aikoihin? Neljältä ei nimittäin jaksaisi herätä millään tätä seuraamaan, vaikka kova kortti onkin tiedossa.

Et missaa.. Lataat prelit sit trackerilta myöhemmin jos kiinnostaa.. Eiks toi maini muutu, että alkaa jo 04.00 meidän aikaa ?

Aijaijai! Pakkohan näihin matseihin on vähän laittaa fyffee kiinni, että saa yön pimeiden tuntien katseluun vähän latausta. Triplalla Barboza-Shogun-Faber ja kertoimella 4 mennään.

Barbozalla on nyt elämänsä tilaisuus murtautua sarjansa top 10:neen. Rouhea matsi tulossa ja gameplan varmaan ratkaisee paljon. Oletan Barbozan mattopelin olevan Njokuania parempaa, joka ei ole voittanut koskaan subilla. Vois kuvitella, että jos mattoon mennään niin se on Barbozan ansiota.

Shogun-Jones.. räjähdysvoimaa luvassa eikä miesten taustoja varmasti tarvitse tällä foorumilla avata enää yhtään enempää. Presseissä näkee, että nuorta miestä jännittää mikä voi kääntyä kehässä joko hyvään tai huonoon suuntaan. Kestääkö Jonesin leuka? Onko Shogun fitissä? Avoimia kysymyksiä leijuu ilmassa miljoona ja nyt pelataan vain kertoimia.

Vaikkei matsi olekaan Faberille mikään läpihuutojuttu päättyy tämä tivoli keskeytykseen toisessa erässä. Mies on vaan pitelemätön.

On tuo Jones kyllä aika lailla isompi. Jännä että Jonesin ja A. Silvan ulottuvuusylivoimasta ei kummemmin puhuta, vaikka se näyttäisi olevan eräs suurimpia, ellei suurin, etulyöntiasema molemmilla. Eipä sillä, samaan esim. tuo Klitchkojen ylivoima tuntuu perustuvan (olkoonkin että heillä ei ole tuota "liian pienessä painoluokassa" -tekijää tuossa).

Voi voi voi kun Shogun voittaisi, kovin jätkä ikinä. No, toivotaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom