UFC 128: Shogun vs Jones *Spoilerit ja muut herkut*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crrc
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toivon että Miller veisi vaikka onkin aika epätodennäköistä, pieni betsikin oli pakko laittaa Millerille kun sai 4 kertoimen ja Natella on aina ollu vaikeuksia kovien painijoiden kanssa vaikka Miller ei nyt Sonnenin luokkaa olekkaan.

NAtella on aina vaikeuksia kun on pääsemässä voitolla tittelimatsiin, nyt sitä ei ole luvassa joten odotettavissa että the great vie tän iisisti.

Mitäs helvettiä lähetys alko jo 4.00 vaikka vasta seuraavasta pitäis siirtyä tuntia aikasempaan?

En kyllä usko että mistään mental blockista on kysymys, takedown defence vaan ei ole kovin hyvä.

Tiiä sit, uskon vaan että tän vie kuitenkin, ja että osittain johtuu kun ei ole maista päästä titteliotteluun.

Outoa, et Nate vie maihin. Näyttäs pysty paljon turvallisemmalta ja paremmalta.

BJ Penn tyylinen lähestymistapa Fitch matsissa, viedään wrestler mattoon ni wrestler ei vie sua. Säännöt sanelee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
30-27. Marquardtin taku oli kyl just samanlainen ku odotinki.. Mistälähtien Dan Miller on ollu joku wrestler mörkö?

Respectit Millerille ku otti ni lyhyellä varotusajalla ja mun mielestä siihen nähden viellä sai iha hyvän matsin aikaan.

30-27. Marquardtin taku oli kyl just samanlainen ku odotinki.. Mistälähtien Dan Miller on ollu joku wrestler mörkö?

Respectit Millerille ku otti ni lyhyellä varotusajalla ja mun mielestä siihen nähden viellä sai iha hyvän matsin aikaan.

Ei se mikään Sonnen olekkaan mutta yliopisto paini kokemusta kuitenkin löytyy toisin kuin Natelta.

Heh UFC eventissä pyörivä mainos Strikeforcesta, jossa on pääottelussa Paul Daley olisi kuulostanut aika hassulta vielä vähän aikaa sitten :)

Mutta seuraavassa matsissa sen sijaan on painimörkö "prince of persia" Kamal Shalorus pieni betsi hänellekkin on (mut ratkaisevat vedot Faberille ja Jonesille nämä lähinnä viihde mielessä pistettyjä imo. ylikertoimia)

Millerillä illan parhaat sisääntulomusat! Nyt pitäis riittää vauhtia yks mun illan odotetuimmista matseista, tässä ei varmaan säästellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom