UFC 127: Penn vs. Fitch February 27, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakottaa ei voi vapaassa maailmassa, mutta annas olla kun lyödään tarpeeksi taaloja pöytään. Siis jenkkitaaloja, ei kanadalaisia.

tsiiäspii

Ja tämä tietenkin olettaen että gsp menisi ylöspäin, mihin en kuitenkaan usko. 2 syytä: eli ei ole vielä lyönyt hughesin tittelipuollustus ennätystä ja toiseksi en usko että haluu matsata Andersonia vastaan, syytä en tiedä.

GSP on itse sanonut haastattelussa, että haluaisi otella "normipainossaan" juurikin Silvaa vastaan.

kaippa se siinä 05.00 näyttäs tulevan itse lähetys ja coundown tulee 04.00. mutta uskoakko tuota telkku.comia sitten.

Eikös tää tuu australiasta? Eihän se silloin voi jenkki aikaan tulla?

Jaa no sit.. No eipä tuo valvominen häiritse, parempi näin. Ajattelin ensin että toi event on sillä aikaa kun olen töissä ja olisin joutunut katsomaan nauhoitusta, nyt pääsen sit kattoo livenä.

Yövuorossa hyvä katsoa jos ei puske mitää ylimäärästä niskaan. Itse kyllä odotin että olis tullu ns. ihmisten aikaan meillä mutta eipä sen väliä.

Minun mielestä nuo Riveran videot on ihan vitun väsyneitä. Nykyisin tuntuu olevan varsinkin amerikkalaisilla foorumeilla muotia haukkua Bispingiä joka ikisestä asiasta mitä mies sanoo tai tekee. Ymmärrän sen, että mies taisi olla varsinkin uran alkupuolella hieman ylimielinen ja tämä ärsytti monia, mutta kun nykyisin meininki on sitä että Bisping sanoo "aion voittaa seuraavan matsini" --> Kaveri on ylimielinen kusipää joka luulee itsestään liikoja, toivottavasti vastustaja tyrmää sen ala Hendo ja palauttaa miehen maan kamaralle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Komppaan kyöpeliä. Jorgen videot on väsyneintä paskaa, mitä oon hetkeen netissä nähnyt. Toivon miehen saavan oikein iloisesti turpaan! Bisping tosiaan nykyään haastatteluissa ja videoissa oikein asiallinen jätkä. Vähintään puolet jenkkiottelijoista on nykyään ainakin julkisesti ylimielisempiä kuin tämä kaikkien vihaama britti.

Minun mielestä nuo Riveran videot on ihan vitun väsyneitä. Nykyisin tuntuu olevan varsinkin amerikkalaisilla foorumeilla muotia haukkua Bispingiä joka ikisestä asiasta mitä mies sanoo tai tekee. Ymmärrän sen, että mies taisi olla varsinkin uran alkupuolella hieman ylimielinen ja tämä ärsytti monia, mutta kun nykyisin meininki on sitä että Bisping sanoo "aion voittaa seuraavan matsini" --> Kaveri on ylimielinen kusipää joka luulee itsestään liikoja, toivottavasti vastustaja tyrmää sen ala Hendo ja palauttaa miehen maan kamaralle.

Totta ja nyt näköjään jo Sherdogissakin enemmistö pitää Riveran videoita niin väsyneinä, että toivovat Bispingin voittoa. Katselin tuossa juuri Countdown to UFC 127 ja siinä sitten tulee Riveran nyyhkytarinaa lapsuudestaan ja kuolleesta tyttärestä. Olisi vain jättänyt videot tekemättä ja ratsastanut nyyhkytarinan voimalla ihmisten sydämiin. Nyt Bisping lähettää äijän takaisin undercardeihin, eikä häntä jää kukaan kaipaamaan.

Jorge Rivera is a dick.

Pakko kai se on jollain tapaa yrittää saada ihmiset tosta matsista kiinnostumaan. Eventti kokonaisuudessaan on paperilla aika kuraa maineventtiä myöten. Nyt toivotaan vaan, että Fitch ottaa lopetusvoiton. Josko se sais pullukan kaasuttaan ja tko voiton takois.

Miten jengi voi luulla että Rivera häviää tuolle? :D
Rivera vie 1 tai 2 erässä ja melko helposti.

Bisping kävi kuumana tuolla pressitilaisuudessa.. Kuhan countti löis ihan puhtaasti tuon väsyneen idiootin pihalle. G-sot ja Fitch hoitavat myös osuutensa.

Eli eventti tulee siten, että australiassa joskus sunnuntaipäivänä ja täten ameriikoissa lauantai-iltana? Joka siis meinaa että meille suomen poikasille kello viis la-su aamuna :( Pahus vie.

Ihme että ne on posteriin laittanut kuitenkin ton päivän joka on Australian aikataulun mukainen, jenkeissähän tapahtumahetkellä on vasta 26.

Ihme että ne on posteriin laittanut kuitenkin ton päivän joka on Australian aikataulun mukainen, jenkeissähän tapahtumahetkellä on vasta 26.

On kyllä siis tosi kumma juttu, että pistävät Austalian eventin posteriin paikallisen päivämäärän ja tapahtuma-ajan.

Niin tottahan karkelot kannattais pitää sellaiseen aikaan, että suurin markkina-alue jää pimentoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom