Ufc 126 spoilers live

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jon "Bones"Jones!! Tuleva mestari! :rock: Ja pitää mainita et aika samoilla linjoilla ollaan Miken kanssa tosta jeesustelusta, vitun tekopyhyyttä.
Shogun "the hype killer" masensi ensin Machidan ja seuraavaksi James Toneytä lainatakseni "homo" Jonesin. Kyllä, olen myös samaa mieltä tuosta hävyttömästä Jeesus raidauksesta.

edit. Eihän Anderson Silva ole Brasiliassa samanlainen supertähti kuin jenkeissä. Käsittääkseni Vitor olisi tuolla huomattavasti tunnetumpi nimi. Tai näin ainakin Sherdogille kirjoitellut brassi tuumaili:
http://www.sherdog.net/forums/f2/wh...between-anderson-silva-vitor-belfort-1529775/

Oli melko valaiseva posti tuo Sherdogin miehen tekemä. Aika mielenkiintoinen tarina, lukaskaapa muutki, mikäli ette tiedä asiasta (kuten minä). Nostaa Silvan uuteen arvoon omalla kohdallani.

eikä ole trollaus, tuo ei vain ole kunnon puhdas osuma.
voihan tommoisesta tippua, mutta jos oikeesti nuiden mailman huippuja pitäs olla niin melko heikko esitys

Belfortilla melko heikko leuka, onhan tuo tosin tiedetty kyllä jo aikaisemminkin.

Niin on, sen takia se onkin tyrmätty niin usein lyhyellä urallaan. Näinhän siinä aina käy, Silva voittaa ja sit vastustaja olikin paska. Jos tuo ei ole trollausta niin ei mikään.

mitähän mä kattoin.
otetaan vähän takaisin, takajalalla tuo potku tulikin, joten kyllä siihen saattoi saada voimaa taakse.

Belfort, tuo lasileuka, ei ole tainnut edes tipahtaa lyönnistä kun kerran, Liddeliä vastaan. Kyllä tuo oli puhdas osuma jos mikä.

täällä puhuttiin etujalan potkusta ja katoin tuon giffin nopeesti vain, Silvallahan oli oikea jalka edessä tuossa potkussa.
eli takajalalla tuo potku tuli.
ja myönnän että siihen saa voimaa sen verran taakse että voi tippua kovempileukaisempikin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bader otteli kyllä hölmösti. Näytti silti, että ainakin pari kertaa lähti pystyssä hakemaan jotain epätoivoista lukkoa. Samoin viimeisessä maahanviennissä näytti vetävän Jonesin guardiinsa. Outoa.

Ei bader minusta hölmösti otellut, ei taida vain taso riittää. Muutenkin tuntuu, että nämä All-american painitaustaiset vääntäjät ovat kuin samasta puusta veistettyjä. Tylsiä ja yksipuolisia ottelijoita, jotka kyllä pääsevät sinne sarjojensa keskikastiin vahvalla painillaan ja asenteellaan, mutta eivät onneksi koskaan sinne aivan huipulle yllä. Ei Baderillakaan pystyssä ole tarjota muuta kuin kovat nyrkit, joita hän nyt heiluttelee ilmassa ja toivoo osuvan ilman sen kummempaa pystyottelu osaamista. Tarkoitan tällä nyt sitä, että puhutaan kumminkin kovimmista vapaaottelijoista niin kyllä siellä muutakin pitäisi pystyssä osata. Matossa kyllä on varmasti aivan huippu, mutta sekin on semmoista tylsää, mutta vahvaa möyrimistä ja nyrkeillä läpsyttelyä erävoittojen toivossa.

Yrittäisivät nyt edes vaikka vyöryttää vastustajaa niin nähtäisiin muutakin painin hienouksia tai vaikka junttaheittoa.

Ja vielä tarkennus itse mestarilta, kuinkas muuten:

HAHAHAH: mä käskin sen tehdä näin ja noin ja mä opetin etupotkun Silvalle!!!!
Luckypunchista olen kyllä samaa mieltä on pellen kanssa, se voi vahingos kolahtaa kohdalle :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten GSP voisi voittaa Silvan? Muuten GSP on nyt listattu UFC:n sivulla 5`11 pitkäksi, Wikipediassa 5`10, mutta ihmiset jotka ovat tavanneet hänet väittävät, että hän on korkeintaan 5`9 pitkä. Täällä hänet on listattu 5`9 pitkäksi.
http://www.fighting-mma.com/top10/welter.php
Luulisin, että Silva on ainakin 10cm pitempi. Miten GSP dominoisi painillaan Silvaa, ellei saisi kehitettyä todella paljon massaa ja voimaa? Silti Silvalla olisi pitkilllä raajoillaan loistomahdollisuus lukottaa tai kuristaa GSP.
Griffin kävelee Roganin mukaan 110 kilosena, Franklinin paino oli 203 punnituksessa. Oliko Franklin edes cutannut matsiin ollenkaan? Kokoero oli todella suuri.
Näistä kokoeroista: Olisi pitänyt uskaltaa kaiken hypetyksen yli nähdä selvemmin ettei Lesnar pysty dominoimaan toista painijaa, vaikka tämä on kymmenen kiloa kevyempi. Noilla isoilla miehillä se ei ole prosentuaalisesti niin paljoa, eikä Lesnar pystynyt painillaan dominoimaan edes Cainia pienenpää Couturea.
John Jones tulee voittamaan Cainin tulevaisuudessa. Kuulit sen täältä ensin :)

Muutenkin tuntuu, että nämä All-american painitaustaiset vääntäjät ovat kuin samasta puusta veistettyjä. Tylsiä ja yksipuolisia ottelijoita, jotka kyllä pääsevät sinne sarjojensa keskikastiin vahvalla painillaan ja asenteellaan, mutta eivät onneksi koskaan sinne aivan huipulle yllä.
Frankie ja Cain ovat eri mieltä.

Itseäkin hämää toi "etupotku" -käsite, vaikka se potku lähti takajalalla..vissiin oikea nimitys onkin takajalan etupotku (Rear Front Kick) tai jotain sellaista :P Tulipahan nähtyä tämäkin että potkulla saa nukutetuksi. Mutta itse en edelleenkään diggaa Silvasta vaikka kova onkin. Jotta Silvasta tulisi GOAT niin hänen täytyisi lähteä kokeilemaan ylemmän sarjan sällejä, eikä alemman. GSP:llä on pienet mahikset Apinaa vastaan.

Muuten tapahtuma oli keskikastia vaikka hype oli aivan jotain muuta.. Jonesin matsi ihan viihdyttävä ja siitä sällistä tullaan kuulemaan vielä ja paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom