Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluaisin nähdä sun ala-asteen päästötodistuksen, koska se on varmaan jäänyt sun viimeiseks..
Anderssonin pitäs julkasta kyllä enemmän treenipätkää nettiin.
Arvasihan tuosta potkusta heti että Steven Seagalilla ollut näppinsä pelissä koska ei tuollaista missään normilajeissa ole.
Siis mitä? Kyllä ainakin kaikissa perinteisissä potkulajeissa. Thainyrkkeilyssä aivan normaali ja yleinen tekniikka. Myös omia suosikkejani.
ks: 1:27, 2:10, 2:28
http://www.youtube.com/watch?v=EIHeyyLsBwU
Koko Steven Seagalin elämä on perustunut kamppailulle kaikessa sen muodoissa myös siis tuliaseet.
Steven Seagal myös tietää henkisellä tasolla asioista ihan jumalattoman paljon.
Ihan hauska tuo Japin laittama giffi. Noin muuten aika surullista että moderaattori provoilee täällä.
... Ps. Eihän Japi edes ole enää mode, antakaa sen provota rauhassa. Vai onko se undercover?
Minusta tuo Andersonin potku nimenomaan on erilainen verrattuna tuohon Ramon dekker videoon jonka postasit. Ja minusta se Silvan potku nimenomaan muistuttaa enemmän sitä tapaa miten Seagal opettaa potkua siinä videolla, jossa Anderson ja segali treenaa yhdessä.
Kyllä se vissiin on koska sitä ei voi lisätä ignore listalle. Minä lopetin palstalle kirjoittelun vain tuosta syystä että täällä "mode" on pahin riidan haastaja ja provoaja. Paluuta en ole tekemässä ennen kuin tuon kaverin pystyy sulkemaan näkymättömiin.
Ihan vain kommenttina, mä luen tätä joka helvetin päivä ja olen tehnyt niin 10 vuoden ajan, joten sun satunnaiset huomiot nyt ei ihan pidä paikkaansa. Et heippa vain sitten, koska oli Japi mode tai ei, sanoo se mitä haluaa.Silloin tällöin palstaa edelleen lukevana olen huomannut että paljon tyyppejä hävinnyt, jotka aikanaan kirjoitteli paljon ja asiaa.
Niin no se jatku joku 7 sivua silloin ja osa kommenteista oli tyyliin "ölgajsdölfhaslödkjfhaklsjdghöasldhgökashdgölaksdjölkasjfdk" ja sit jotain vittuilua seuraavat 5 sivua, ja nyt 1 kuva, ja hirvee haloo.
Näkee kuinka paljon silvaa vihataan. Ei se mitään, haters gonna hate, Silva vaan porskuttaa.
On se. Korkeimmala tasolla parhaita vastaan elkkiä voittoja .