Ufc 126 spoilers live

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä täällä porukka tietää mikä Seagul on miehiään, sun pitäs MikaT2 alkaa pikkuhiljaa tajuamaan porukan heittämää läppää. Älytöntä ripulia pärisee suustasi joka ketjussa mihin kirjottelet. Haluaisin nähdä sun ala-asteen päästötodistuksen, koska se on varmaan jäänyt sun viimeiseks..

Anderssonin pitäs julkasta kyllä enemmän treenipätkää nettiin.

Haluaisin nähdä sun ala-asteen päästötodistuksen, koska se on varmaan jäänyt sun viimeiseks..

Anderssonin pitäs julkasta kyllä enemmän treenipätkää nettiin.

Kyllä ihan peruskoulun päästötodistus löytyy.

Silva officially GOAT

fedor-facepalm.jpg

Siis mitä? Kyllä ainakin kaikissa perinteisissä potkulajeissa. Thainyrkkeilyssä aivan normaali ja yleinen tekniikka. Myös omia suosikkejani.

ks: 1:27, 2:10, 2:28

http://www.youtube.com/watch?v=EIHeyyLsBwU

Minusta tuo Andersonin potku nimenomaan on erilainen verrattuna tuohon Ramon dekker videoon jonka postasit. Ja minusta se Silvan potku nimenomaan muistuttaa enemmän sitä tapaa miten Seagal opettaa potkua siinä videolla, jossa Anderson ja segali treenaa yhdessä.

Koko Steven Seagalin elämä on perustunut kamppailulle kaikessa sen muodoissa myös siis tuliaseet.
Steven Seagal myös tietää henkisellä tasolla asioista ihan jumalattoman paljon.

Aikamoisia lausahduksia lurittelee Mika menemään.:rolleyes: Kaverin postit ovat kyllä toinen toistaan kummallisempaa tavaraa.

Moni vaikuttaa olevan sitä mieltä että Shogun on suosikki Jonesia vastaan. Vaikka Shogun on ottelijana yksi suosikeistani, löisin kyllä vetoa ennemmin tuon nuoren höyryjunan puolesta, jos kertoimet on edes suunnilleen tasan. Jonesin pysty on kehittynyt koko ajan, ja uskon että tuolla fysiikalla dominoi tauolla hitusen ruostunutta Shogunia matossa. Jones pystyy pitämään aivan hirveää tempoa, ja epäilen jaksaako Shogun viittä erää. Tähän joku varmasti sanoo ettei tarvitse kun Shogun tyrmää ensimmäisessä, mutta minä kyllä todellakin veikkaan että Jones vie tko:lla ennemmin tai myöhemmin.

Ihan hauska tuo Japin laittama giffi. Noin muuten aika surullista että moderaattori provoilee täällä.

... Ps. Eihän Japi edes ole enää mode, antakaa sen provota rauhassa. Vai onko se undercover?

Kyllä se vissiin on koska sitä ei voi lisätä ignore listalle. Minä lopetin palstalle kirjoittelun vain tuosta syystä että täällä "mode" on pahin riidan haastaja ja provoaja. Paluuta en ole tekemässä ennen kuin tuon kaverin pystyy sulkemaan näkymättömiin.

Silloin tällöin palstaa edelleen lukevana olen huomannut että paljon tyyppejä hävinnyt, jotka aikanaan kirjoitteli paljon ja asiaa.

Silva - Belfort oli aika käsittämätön matsi jälleen kerran. Silvasta näki punnituksista saakka että nyt mies on tulessa! Belfort vaikutti olevan myös tikissä, olis ollu mukava nähdä iskujenvaihtoa hieman pidempään.

Griffin - Franklin oli aika odotetunlainen rymistely. Franklin tais loukata taas kätensä kuten Rogankin mainitsi. Harmi, sillä miestä on aina mukava seurata. Griffiniäkin on mukava katsella pystyssä, mutta mattopuoli tahtoo olla aina tuota kyynerpäällä naaman hieromista ilman todellisia lopetusyrityksiä. Ihan ok, matsi vaikka odotusarvoa oli paljon parempaankin.

Bader - Jones yllätti kyllä täysin. Bader on pyöritellyt matossa aiempia vastustajia aika hurjalla fysiikallaan, mutta tällä kertaa joutui mies itse litranmitan rooliin. On se Bones kyllä ihmeukko kun se pyörittelly kumminin Hamillit, Janitorit ja nyt Baderit ihan 6-0. Pahalta näyttää Shogunin puolesta. Parempi olis Shogunin treenata viimeiset 6 viikkoa sprawli kuntoon, muuten voi olla kyyti kylmää. Erittäin mielenkiintoinen ottelu tulossa. Ei ihme se mitä Dana mainitsi pressitilaisuudessa, että lähtenyt tulevan turnein lipunmyynti vissiin vetämään kun Rashad korvattiin Bonesilla. En kyllä yhtään ihmettele.

Ellenberger - Rocha 1 erä oli kyllä pirun viihdyttävää taistelua. Viimeiset kaksi erää tylsää pisteboksailua ja tuomarien miellyttämistä. Rocha on kova nimi tulevaisuudessa. Ellenberger vaatii myös lisää monipuolisuuttaa jos tittelikahinoihin aikoo.

Prelimeissä Taylor tarjoili komean tyrmäksen ja Cerronekin tuttuun tyyliin hyvää viihdettä. Torres on äärimmäisen kova, mutta tuntuu olevan vielä jonkin verran "gunshy". Toivottavast mies saa itsensä entiseen vireeseen. Ukossa on nimittäin potentiaalia vaikka mihin. Chad Mendezin matsi oli yllättävänkin mielenkiintoinen. Mies nimittäin mun kirjoissa samaa peitto-osastoa Fitchin, Maynardin ja kumppaneiden kanssa.

Minusta tuo Andersonin potku nimenomaan on erilainen verrattuna tuohon Ramon dekker videoon jonka postasit. Ja minusta se Silvan potku nimenomaan muistuttaa enemmän sitä tapaa miten Seagal opettaa potkua siinä videolla, jossa Anderson ja segali treenaa yhdessä.

Olet ehkä kyllä oikeassa jos lähdetään ihan hifistelemään. Silva ei näytä työntävän lantiota kovin vahvasti eteenpäin potkun taakse. Ymmärsin että viitattiin yleensä etupotkuun suoraan kasvoihin.

Itse taas tykkään lukea pakkaria juurikin siitä syystä kun täällä on erilaisia persoonia. Mode vittuilee ja tuntuu tietävän kaiken. Toinen mode vihaa Jeesusta ja MikaT2 kommenteille tullut revettyä ainakin 10 kertaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se vissiin on koska sitä ei voi lisätä ignore listalle. Minä lopetin palstalle kirjoittelun vain tuosta syystä että täällä "mode" on pahin riidan haastaja ja provoaja. Paluuta en ole tekemässä ennen kuin tuon kaverin pystyy sulkemaan näkymättömiin.

Kyllä minut voi lisätä ignorelistalle, jos jotakuta häiritsee niin paljon että toisten mielipiteet eroaa omista niin paljon ettei voi kirjoitella niin ehkä on parempikin ettei kirjoittele tänne sitten. Jos sinun mielestä se on riidan haastamista että fanittaa jotakuta, niin selkeästi foorumit eivät ole sinua varten yhtään. Jos taas puhut tuosta kuvasta jonka linkkasin, niin noin 100 kertaa pahempaa tekstiä tuli Lesnar vihaajilta kun Lesnar hävisi. Se nyt vaan on niin että näissä spoiler ketjuissa fanitetaan omia ja sitten hierotaan suolaa haavoihin kun se on mahdollista.

Silloin tällöin palstaa edelleen lukevana olen huomannut että paljon tyyppejä hävinnyt, jotka aikanaan kirjoitteli paljon ja asiaa.
Ihan vain kommenttina, mä luen tätä joka helvetin päivä ja olen tehnyt niin 10 vuoden ajan, joten sun satunnaiset huomiot nyt ei ihan pidä paikkaansa. Et heippa vain sitten, koska oli Japi mode tai ei, sanoo se mitä haluaa.

Joskus kerroin, etten tykkää kissoista yhtään, niin mulle yksi käyttäjä kertoi, ettei enää osta pakkotoiston kaupasta tämän takia mitään. Jos ei kestä forumin keskusteluja, niin sitten ei parane lukea ollenkaan, mut tommoinen mielenosoittaminen on tyhmää. Ja tämä nyt ei koske henkilökohtaista vittuilua.

Niin no se jatku joku 7 sivua silloin ja osa kommenteista oli tyyliin "ölgajsdölfhaslödkjfhaklsjdghöasldhgökashdgölaksdjölkasjfdk" ja sit jotain vittuilua seuraavat 5 sivua, ja nyt 1 kuva, ja hirvee haloo.
Näkee kuinka paljon silvaa vihataan. Ei se mitään, haters gonna hate, Silva vaan porskuttaa.

Niin no se jatku joku 7 sivua silloin ja osa kommenteista oli tyyliin "ölgajsdölfhaslödkjfhaklsjdghöasldhgökashdgölaksdjölkasjfdk" ja sit jotain vittuilua seuraavat 5 sivua, ja nyt 1 kuva, ja hirvee haloo.
Näkee kuinka paljon silvaa vihataan. Ei se mitään, haters gonna hate, Silva vaan porskuttaa.

Älä ny housuus pasko.

On se. Korkeimmala tasolla parhaita vastaan elkkiä voittoja .

Onhan silva the goat of all time mw sarjassa ehdottomasti, eihän siitä pääse mihinkään piti silvasta taikka ei. Itse pidän ottelijasta, mutta harmittaa vaan kun ei ole kunnon vastuksia mw:ssä, jotta meno kävis oikeasti mielenkiintoiseksi pitäisi nousta vähintään lhw, mutta mieluiten suoraan hw sarjaan.

Onnistuihan se Japin laittaminen ignorelistalle. Erittäin mukava asia. Ei aiemmin ole jostain syystä toiminut.

No jos ei ole porukka hävinnyt niin ainakin vähentänyt hyvien mielenkiintoisten postien kirjoittelua. Aikanaan täältä sai lukea hyviä analyysejä (en tarkoita vain norttia), mutta tahtovat nykyään olla harvassa. Hyvät postit häviää kaikkien yhden lauseen mielenilmausten sekaan.

Taso on täällä aika matala. Sen takia en ole jaksanut kirjoitella..

Viimeksi muokattu:
Näytti toi Silvan potku aika normaalilta Maegerilta, ihme että Seagal ottaa kunnian tosta potkusta :D
Tässä videolla Machida opettaa samanlaista potkua

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yleensä etupotkut on työntäviä ja tulee vartaloon. Ja vaikka tulisi päähänkin, niin tosissaan työntävä potku heittää vastustajaa taaksepäin, ei tyrmää. Potkunyrkkeilyssä joskus nähnyt (ja tuntenut :D) tuota potkua, harvemmin.

Eikai osa täälä nyt luule että Seagal tosiaan on keksinyt etupotkun ja opettanut salaisen jutun nyt sit silvalle? AHAHAHA.
Jokainen vaan tekee sen omakseen parhaimaksi tuntuvalla tyylillä, ei me olla kaikki samasta kroppa muotista tehty. Mutta ihan perus etupotku joka osu nappiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom