UFC 126: Silva vs. Belfort

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse näen kyllä main eventin olevan helppo matsi Silvalle. Ainut miten Silva voitetaan on tuo miten Sonnen näytti, ei sitä Andersonia pystyssä kukaan tule voittamaan. Voin olla tietenkin ihan hakoteillä, kohta se nähdään.

Linkin ainoa kommentti on parhautta, tai todella tökeröä sarkasmia. :lol2:

"I think Bader takes this one easy. Jones is the most overrated fighter today."

Heh. Mitä mä olen näitten herrojen matseja katellut, niin Jones on joka tasolla parempi kuin Bader. Etenkin nopeus on täysin eri luokkaa. Onhan toi Bader aika riski, mutta niin oli "kovasta painista" tunnettu Hamillkin, ja Bones heitteli sitä kuin pikkutyttöä. Tyhmä DQ sitten siihen. Weran piti olla kovaakin kovempi thai-boxaaja, ja Bones veti sitä turpaan nanosekunnissa.

Ehkä toi on joku läppä, mun mielestä Jones voisi olla vieläkäin hypetetympi. Tuleva champ. Baderille tulee noutaja viimeistään tokassa.

^

Siis joo, hyvin voi olla läppä mutta jotenkin liian obvious joka vie sen koko pointin. En kyl itse näe että Bones Jonesia olisi liikaa hypetetty, samalla tavalla kuten ketä vaan jolla on ollut monta vakuuttavaa voittoa.

Nopea lopetus voi hyvinkin tulla mutta, itse veikkaisin että se on Jones kuka sen kuitenkin hakee.

Itse odotan tätä matsia kovasti myös. Jännä nähdä miten tuossa käy. Bader on ainakin paperilla parempi painija, mutta toisaalta kamppasihan Jones Hamillinkin katolleen. Voisi kuitenkin pitää mahdollisena, että miesten painit nollaavat toisensa ja matsi käydään pystyssä.

Itse näen kyllä main eventin olevan helppo matsi Silvalle. Ainut miten Silva voitetaan on tuo miten Sonnen näytti, ei sitä Andersonia pystyssä kukaan tule voittamaan. Voin olla tietenkin ihan hakoteillä, kohta se nähdään.

en oo kyllä niin vakuuttunu,tuosta silvan pystyottelusta parissa viime matsissa.maia ja sonnen sai kumpikin osumia sisään,joten nopean ja kovaa iskevän belfortin kanssa silva on vaikeuksissa.

Joka kerta kun avaan tämän ketjun uusien veistien mukana, niin odotan, että Belfort on loukkaantunut. Mutta vielä on toivoa. Vitor on muuten ok, mutta se jeesustelu on perseestä. Uskon ja pelkään, että Silva vie, mutta Vitor voi kyllä yllättää jos pistää myllyn päälle.

Himottava kortti tiedossa! tää on melkei pakko päästä kattomaa jollekki kaverille maxilta :D

täälläkin Jones-Bader on lähes yhtä odotettu ottelu kuin pääottelu. Jones ollu niin vakuuttava tähän mennessä joten voidaan odottaa nopeaakin lopetusta, koska Baderkaan tiettävästi ei arkaile pystyssä.

Päämatsista.. Belfortille kaikki peukut pystyssä! Pystymatsaamisen puolustukseksi voidaan sanoa ettei UFC urallaan Silva oo kyllä matsannu yhtäkää läheskää samantasosta strikeria vastaan ku belfort, ei lähellekkään. Helppo sitä pinpoint boksailua on harrastaa niitä säkkejä vastaan(provo). On siis aika turha sanoa ettei silvaa voisi voittaa muutoin kuin connenin tyylillä, kun pystymatsaamista ei olla edes tosissaan haastettu.

E: oikeesti isoin huolenaihe kuten mainittu jo usein, on se ettei Belfort nyt jostain syystä loukkaannu tai muuten missaa matsia...

Joka kerta kun avaan tämän ketjun uusien veistien mukana, niin odotan, että Belfort on loukkaantunut. Mutta vielä on toivoa.
:lol2:

Olenko minä ainoa, joka odottaa Franklin vs Griffiniä tätä nykyä melkeinpä eniten?

:lol2:

Olenko minä ainoa, joka odottaa Franklin vs Griffiniä tätä nykyä melkeinpä eniten?

Et ole.
Itse odotan myös Forrest Griffin vs. Rich Franklin eniten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos Vitor tyrmäyisi kenet tahansa vapariottelijan ensimmäisessä erässä, en pitäisi sitä minään älyttömänä yllätyksenä.

Mutta Silva on pirun kova, henkisesti että fyysisesti. Leuka on terästä ja on mennyt monta kertaa täydet viisi erää. Sonnenia vastaan otti hurjan selkäsaunan ja silti nousi voittoon, Vitor ei ole ollut ikinä ottelija joka nousee voittoon vaikeuksista. Vitor joko dominoi täysin ja tyrmää, tai sitten häviää, näin kärjistettynä.

Veikkaan että Silva voittaa, ehkä keskeytyksellä viimeisissä erissä.

Mutta Silva on pirun kova, henkisesti että fyysisesti.

Mua ei kyllä toi Silvan henkinen puoli oo vakuuttanu parissa viime matsissa. Maia vastaan vaikutti että se sai jonkun hermoromahduksen ja Sonnenia vastaan tuntu että se jotenkin alistu kohtaloonsa ennen kuin heräs vikassa erässä.

Mua ei kyllä toi Silvan henkinen puoli oo vakuuttanu parissa viime matsissa. Maia vastaan vaikutti että se sai jonkun hermoromahduksen ja Sonnenia vastaan tuntu että se jotenkin alistu kohtaloonsa ennen kuin heräs vikassa erässä.
Näinpä.

OT: On muuten hieman erikoinen yksilö tuo Silva kun katselin jotain sen "cribs" -tyyppistä videota. Tietenkään en paljoa muita sen haastatteluita ole katsonut, ja tossa varmaan tiellä kielimuuri eli tekstitykset ei nyt ihan tuo esille sitä onko joku asia vitsi vai mitä.

Ku porukka puhuu niistä loukkaantumisista niin paljon niin miten se Okami tilanne todellisuudessa meni? Silvaa vastan taisi olla oikeasti ainakin loukkaantunut.

Ku porukka puhuu niistä loukkaantumisista niin paljon niin miten se Okami tilanne todellisuudessa meni? Silvaa vastan taisi olla oikeasti ainakin loukkaantunut.

joo ja onhan tuota silva&belfort matsia siirretty silvan puolelta pari kertaa.tuo henkinen puoli ei taida olla kummallakaan paras mahdollinen.

Joo, Maiaa vastaan Silva kyllä näytti saavan jonkinlaisen hermoromahduksen, tai no ehkä vähän turhan vahva sana mutta en keksinyt parempaakaan.

Sonnenia vastaan mielestäni Silva ei missään vaiheessa luovuttanut ja yritti hakea lopetusta jatkuvasti. Sonnen on vaan sellainen painijyrä ja Silvan heikkous on tuo paini.

Tässä matsissa on kyllä monia muuttujia, aika jännää nähdä miten käy.

Ei Vitor Silvaa pystyssä vie ja on liian kovapäinen ottaakseen oikean taktiikan ja tähdäten Silvan heikkouksiin vaan yrittää vetää kiviseinästä läpi vaikka ovi vieressä. Tosin Belfortilla tuskin riittää kestävyyttä 5 eräseen dec voitto vääntöön Silvaa vastaan.

Franklin vie Griffinin koska Griffin ei kertakaikkiaan pysty lopettamaan ketään eikä ole erityisen vahva millään osaalueella. (Paitsi "heartissa").

Mä olen optimistinen Vitorin mahdollisuuksiin voittoon. Kaikki tietää kuinka nopeat kädet Vitorilla on, niillä lyönneillä on mahdollista voittaa kenet vaan. Vitorin matto-osaaminen on teoriassa hyvä, mutta lukotusvoittoja ei ole kuin 2. Vitorin häviöissä on mielenkiintoista se, että suurin osa on pisteillä, eikä kukaan muu ole lopettanut Vitoria kuin Randy ja Overeem. Suurin osa häviöistä on tullut painijoita vastaan (Randy, Hendo, Tito). Tietty sit häviöt Overeemille 2 ja Liddelille, mutta kyseiset kaverithan oli vähän isompia kuin Vitor.

Suurimmat kysymysmerkit Vitorin kohdalta taitaa olla henkinen puoli ja riittääkö räjähtävyys 5:n erän matsin ajan. Mä näkisin tämän asian kohdalla, että Vitor on nyt kypsempi, eikä esim. Franklinia vastaan kiirehtinyt, vaan odotti hyvin paikkoja. Vitorillahan oli alkuaikoina ihan hirveät muskelit, joten ei ihme jos räjähtävyys hyytyi matsien loppua kohden. Nykyisessä painoluokassa Vitorilla ei ole niitä suuria muskeleita (eikä vastustajat ole selkeästi isompia), joten voisin kuvitella jaksavan paremmin ottelun edetessä pidemmälle.

Voittaja on joko Vitor by ko/tko tai Silva by submission/decicion.

Toivon paljon revanssia Chael Sonnen vs Anderson Silva.
Tietty Sonnen pitäisi sitä ennen voittaa 1-2 ottelua ainakin.
Chael Sonnen on ehkä suosikkini Middleweight:ssä ja toivon että hänen tasonsa nousee entisestään. Asennetta hänellä on ainakin vaikka muille jakaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom