Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Linkin ainoa kommentti on parhautta, tai todella tökeröä sarkasmia. :lol2:
"I think Bader takes this one easy. Jones is the most overrated fighter today."
Nopea lopetus voi hyvinkin tulla mutta, itse veikkaisin että se on Jones kuka sen kuitenkin hakee.
Itse näen kyllä main eventin olevan helppo matsi Silvalle. Ainut miten Silva voitetaan on tuo miten Sonnen näytti, ei sitä Andersonia pystyssä kukaan tule voittamaan. Voin olla tietenkin ihan hakoteillä, kohta se nähdään.
:lol2:Joka kerta kun avaan tämän ketjun uusien veistien mukana, niin odotan, että Belfort on loukkaantunut. Mutta vielä on toivoa.
:lol2:
Olenko minä ainoa, joka odottaa Franklin vs Griffiniä tätä nykyä melkeinpä eniten?
Mutta Silva on pirun kova, henkisesti että fyysisesti.
Näinpä.Mua ei kyllä toi Silvan henkinen puoli oo vakuuttanu parissa viime matsissa. Maia vastaan vaikutti että se sai jonkun hermoromahduksen ja Sonnenia vastaan tuntu että se jotenkin alistu kohtaloonsa ennen kuin heräs vikassa erässä.
Ku porukka puhuu niistä loukkaantumisista niin paljon niin miten se Okami tilanne todellisuudessa meni? Silvaa vastan taisi olla oikeasti ainakin loukkaantunut.