Jos luoja suo Belfort lyö itsy bitsy spiderilta vintin pimeeksi. Saa nähdä millasen itkuraivarin se saa siitä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cowboy on astunut Stoutin saappaisiin. Cerrone on ollut kovassa tikissä viime aikoina, joten eiköhän se hoidu jo ennen varttia. TC rnd 2 by CerroneLightweight bout: Sam Stout vs. Paul Kelly
Stout UD
Cowboy on astunut Stoutin saappaisiin. Cerrone on ollut kovassa tikissä viime aikoina, joten eiköhän se hoidu jo ennen varttia. TC rnd 2 by Cerrone
Your order for UFC 126: Silva vs. Belfort on Saturday February 5, 2011 19:00:00 PST has been received, and confirmation will be emailed to you.
Ou jee, Yahoot maksettu, 7 tuntia vielä.
Sori tämä täysin offtopic, mutta mä olen täysin allerginen sille, että vittuilun perään laitetaan toi hymiö. Toki, jos tavoitteena on maksimaalinen ärsyttäminen, niin tuolla se onnistuu todella hyvin. Kirjallisessa mielessä pidän sitä ns. "junttina".
Tai sitten mä tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä tuo on, mutta sä vaan luulet ja kuvittelet olevas jotenkin ylempänä kuin muut?
Meikä niin fanittaa Forestia, mut Ace on kyllä kanssa varsin asiallinen ottelija, siitä tulee saleen illan ottelu.
Nii pitäs mut huonolta näyttää. Meikä ainakin ihan kikseissä toistaseks. En nukahda pariin tuntiin ainakaan :Dedit: pitäs malttaa nukkuakin perkele!