Minulle tämä kortti oli ehkäpä lievä pettymys. Pääottelu pois luettuna main cardista löytyy 2 nimeä, jotka kiinnostavat. Silva ja Leben. Eihän sitä tietenkään kaikkia superstaroja samaan eventtiin saa, mutta siltikin tämä jäi vähän vaisuksi. Onneksi UFC on silti tarjonnut maukaita eventtejä ennen tätä. Se kompensoi asiaa mukavasti. Mutta omia veikkauksia seuraavanlaisesti.
Edgarista meikäläinen pitää kovasti. Edgar on parantanut pystyään ottelu ottelulta ja miehen liike on upeaa katseltavaa. Itsevarmuutta on tullut ja hienoja iskusarjojakin mies tykittelee, vaikkakin on tyyliltään enemmänkin pistenaputtelija, kuin tyrmäyshakuinen. Painitaustainen Edgar ei mattoonkaan joutuessaan ole avuton. Maynard on monien mielestä tylsä ottelija. Itse kuitenkin katson vapaaottelua enemmän "kilpaurheilu", kuin "viihde" näkökulmasta. Maynard on pomminvarma väkisinmakaaja, jonka alasviennit ja kontrollointi matossa ovat huippuluokkaa. Tylsää katsottavaa, mutta homma toimii ja kaikki kunnia siitä Maynardille. Edgarilla alla tappio Maynardia vastaan. Maynard on mielestäni pahin mahdollinen vastus Edgarille, ja jos Edgar tämän matsin voittaa, niin uskon, että hän tulee pitämään lw vyötä pitkän aikaa itsellään. Mielestäni Edgar on herrojen viime kohtaamisesta parantunut sen verran, että tulee voittamaan titteliottelun. Edgar naputtelee pystyssä ja Maynard vie mattoon aika ajoin. Edgarin pysty tulee kuitenkin olemaan kovempaa, kuin Maynardin väkisinmakaaminen ja Edgar voittaa lopulta hajaäänin ottelun.
Leben on mielenkiintoinen ottelija. Miehen leuka on uskomaton. Leben pystyy ottamaan kovia pommeja koteloonsa ja jatkamaan ottelua. Lebenin BJJ on myös mielestäni aliarvostettua. Stannista en tiedä juuri mitään, mutta ilmeisesti jonkin sortin pystyrunnoja äijä on. Veikkaan silti, että Leben on liian kova pala Stannille. Lebenin olisi mielestäni aika saada kovempia nimiä vastaansa, sillä miehellä on potentiaalia. Leben voittaa ottelun kaikin tuomariäänin.
Vera - Silva ottelu on mietityttänyt minua. Lähinnä siksi, että moni on ollut ehdottomasti sitä mieltä, että Vera vie voiton. Voi olla, että olen idiootti, mutta en näe juuri mitään saumoja Veralla tässä matsissa. Veralla viimeisestä 8 ottelusta 3 voittoa. Silva hävinnyt vain Machidalle ja Evanssille. Evanssikin meinasi joutua päiväunille Silvaa vastaan. Mielestäni Silvalla on mahiksia kärkikahinoihin, mutta Veralla ei. Silvan lyönneissä on ruutia ja Vera ei tule kestämään niitä. Vera ehkä teknisesti parempi pystyottelija, mutta kun Silva alkaa huitomaan, niin luulen että Vera keskittyy siinä vaiheessa vain pysyttelemään hengissä. Silva TKO toisessa erässä.
Diaz voittaa Kimin. Ottelusta saattaa tulla tasainen, mutta Diaz on nälkäinen, sekä liian paha vastustaja Kimille. Diaz voittaa RNC:lla 3 erässä.
Ikiliikkuja Guida painaa Gomin päälle tukka hulmuten. Gomilla on tyrmäysvoimaa, mutta Guidan tyrmääminen on lähes mahdoton tehtävä. Gomi ei tule pysymään Guidan tahdissa. Guida voittaa TKO 3 erässä.