UFC 124 **spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AllIve
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Tuo kyllä selittää Koscheckin vaisuutta. aika paljon.

Muuten vähänkö mua harmitti kun olin lyönyt vetoa että GSP ja Bongfelt voittavat... Tuuletin jo kolmannessa erässä kun Bongfelt takoi mountissa Natalia... Kun matsi sitten julistettiin tasuriksi niin naapurit kuuli varmasti huutamiseni :D Oliko se tasuri muistakin ryöstö?

Dan Millerin voitto oli paras. Muuten tosi vittumaisia tuloksia otteluissa.

Alvesin pysty on kyllä nättiä katsottavaa. Älyttömän nopea, tekninen ja kunnon piiska jalat

Tätä Alvesin työskentelyä oli kyllä todellakin ilo katsoa, jäätävää!

GSP otteli mielestäni hienosti ja mielummin tuota pystyä katsoo ennemmin ku väkisinmakuuta. Ja kyllähän se muutakin viljeli ku pelkkää jabia.

Hieno kortti oli kuten viime korttikin.

Huhheijaa kun Kosia vietiin pystyssä. Todella siistiä ja hallittua nekkausta GSP:ltä. Vähän takimmainen käsi vielä soutaa, mutta vasuri on nopea ja tarkka. Jos GSP:n pysty säilyy tällä tasolla, löytää Shields mahdollisessa titteliottelussa itsensä keskeltä paskajärveä ilman venettä ja airoja.

Myös Riddlen pysty näytti todella vaaralliselta, siis vaaralliselta Riddlen kannalta. Jeesus mitä hiihtämistä.

Mun mielestä toi Kossin silmä näytti turvonneelta jo ennen matsia? Jos teillä on mahdollisuus kattoo eventti uuestaa, nii pysäyttäkää kohtaan missä kuvataan läheltä kun Josh on silmä kiinni tossa Harley Davidsson treat pointil. Näyttää kohtuuttoman isolta.

Mun mielestä toi Kossin silmä näytti turvonneelta jo ennen matsia? Jos teillä on mahdollisuus kattoo eventti uuestaa, nii pysäyttäkää kohtaan missä kuvataan läheltä kun Josh on silmä kiinni tossa Harley Davidsson treat pointil. Näyttää kohtuuttoman isolta.
Joo kyllä tuo silmäluomi pullottaa jotenkin kummallisesti.

Olipas ihanaa nähdä kössin naama turvoksissa. GSP vois ottaa Alvesilta vähän oppia ja heittää ton tuplajabin perään kunnon alapotkun. Jaloissa sillä ainakin näyttäs olevan ruutia tehä pahaa jälkeä. Opettelis vaan tekniikan kunnolla niin avot!

Back
Ylös Bottom