Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan Rampagesta olemassa minkään muunlaisia treenipätkiä kuin sellaisia missä se hakkaa mitsejä ja kaverit psyykkaa taustalla?
Hughesiakaan ei kannata lähteä aliarvioimaan vaikka mestaruuspäivistä on jo aikaa. Kolmen matsin voittoputki, joista kaksi ainakin on vielä ihan kunnon tekijämiehiä ufc:ssä (Serra ja Almeida). Viiden vuoden aikana matsannut 11 kertaa ja hävinnyt vain Alvesille ja GSP:lle joita vastaan Pennilläkään ei taitaisi paljoa olla sanomista. Itsekin pidän BJ:tä pienoisena suosikkina, mutta suuri merkitys on sillä, että minkälainen BJ sieltä häkkiin hyppää.
Kyllähän Karo on kova jätkä, siitä ei pääse mihinkään. Otellut aika pitkälti kaikkia kovia vastaan, mm. Alves, GSP, N.Diaz, Sherk, Sanchez, Alves jne. Tosin noista on aikaa ja nykyinen kunto on kyllä aika arvoitus.
LOL. Turpaanhan se on noilta kaikilta ottanut niin että on tuntunut! Ei ainakaan minulle aukene kaverin "kovuus"
Kyllähän Karo on kova jätkä, siitä ei pääse mihinkään. Otellut aika pitkälti kaikkia kovia vastaan, mm. Alves, GSP, N.Diaz, Sherk, Sanchez, Alves jne. Tosin noista on aikaa ja nykyinen kunto on kyllä aika arvoitus.
Viittaat kenties tuolla upella kuvalla siihen että kun itse en ole UFC:ssä niin minulla ei ole oikeutta arvostella/kyseenalaistaa kaveria pakkiksella? Yksi surkeimmista puolustuksista mitä maa päällään kantaa. ;)
On joo:
Pata kattilaa soimaa, itse käytit oman mielipiteesi perusteluna omaa 15 vuoden upeaa ninjailu-uraa ;)
Tai sitten siihen, että kova internet-soturi pitää Karoa lussuna jätkänä. Kova jätkä se nyt vaan on vaikkei mikään painoluokkansa ykkönen olekaan, et sä siitä mihinkään pääse.Viittaat kenties tuolla upella kuvalla siihen että ...
So?? 2 täysin eri asiaa, huomaat varmasti itsekkin kun hetken mietit.
Vaikka kuinka oletkin oman elämäsi GSP.