UFC 123: Rampage vs. Machida

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän Karo on kova jätkä, siitä ei pääse mihinkään. Otellut aika pitkälti kaikkia kovia vastaan, mm. Alves, GSP, N.Diaz, Sherk, Sanchez, Alves jne. Tosin noista on aikaa ja nykyinen kunto on kyllä aika arvoitus.

Kellään hajua mistä ton coutdownin voi katsoa? Eilen vissiin tullu Spikeltä, mutta ei näy edes trackerilla vielä, dammit!

UFC.comiin tulee varmaan tänään tai huomen trackerille tänään.

Onkohan Rampagesta olemassa minkään muunlaisia treenipätkiä kuin sellaisia missä se hakkaa mitsejä ja kaverit psyykkaa taustalla?

Penn vs Hughes, ihan kiinnostava matsi. Eiköhän Penn ottelun vie, yleensähän Penn on dominoinut näitä painijoita, ellei painija satu olemaan GSP... :)

Hughesin on vaikea voittaa matsia ellei Pennin kondis lopu kesken. Penn on parempi pystyssä, parempi matossa ja Hughes ei ole enää entisensä. Saapa nähdä kuinka käy.

Hughesiakaan ei kannata lähteä aliarvioimaan vaikka mestaruuspäivistä on jo aikaa. Kolmen matsin voittoputki, joista kaksi ainakin on vielä ihan kunnon tekijämiehiä ufc:ssä (Serra ja Almeida). Viiden vuoden aikana matsannut 11 kertaa ja hävinnyt vain Alvesille ja GSP:lle joita vastaan Pennilläkään ei taitaisi paljoa olla sanomista. Itsekin pidän BJ:tä pienoisena suosikkina, mutta suuri merkitys on sillä, että minkälainen BJ sieltä häkkiin hyppää.

Hughes vs. Penn

Hughesiakaan ei kannata lähteä aliarvioimaan vaikka mestaruuspäivistä on jo aikaa. Kolmen matsin voittoputki, joista kaksi ainakin on vielä ihan kunnon tekijämiehiä ufc:ssä (Serra ja Almeida). Viiden vuoden aikana matsannut 11 kertaa ja hävinnyt vain Alvesille ja GSP:lle joita vastaan Pennilläkään ei taitaisi paljoa olla sanomista. Itsekin pidän BJ:tä pienoisena suosikkina, mutta suuri merkitys on sillä, että minkälainen BJ sieltä häkkiin hyppää.

Olen aivan samaa mieltä.. Tuntuu muutenkin, että Hughes on löytänyt vapaaottelu -uransa uuden kevään ja jopa herran pystyottelu olisi kaikissa muodoissaan kehittynyt (parempaa kuin koskaan aikaisemmin?). BJ Penn on ollut taas laskusuunnassa. Liekö kyseessä taas Pennin Rampagemainen motivaation puute vai mikä lie.. Itse en kuitenkaan lähtisi suitsuttamaan miestä, joka henkisesti taipuu kehässä ja sen ulkopuolella, vaikkakin Penn hienoisena ennakkosuosikkina lähtee otteluun.. Ja kyllä se vanhakin vielä jaksaa; Couturen ikään on vielä 10 vuotta :rolleyes:..

Kyllähän Karo on kova jätkä, siitä ei pääse mihinkään. Otellut aika pitkälti kaikkia kovia vastaan, mm. Alves, GSP, N.Diaz, Sherk, Sanchez, Alves jne. Tosin noista on aikaa ja nykyinen kunto on kyllä aika arvoitus.

LOL. Turpaanhan se on noilta kaikilta ottanut niin että on tuntunut! Ei ainakaan minulle aukene kaverin "kovuus"

LOL. Turpaanhan se on noilta kaikilta ottanut niin että on tuntunut! Ei ainakaan minulle aukene kaverin "kovuus"

027c3f85b04613f8.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Muistan kun Karo kävi jollain TUF-kaudella siellä jätkien treeneissä uhoamassa tyyliin "ettekste tiedä kuka mä oon!?!"...että kova jätkä on ainakin omasta mielestään...:rolleyes:

Viittaat kenties tuolla upella kuvalla siihen että kun itse en ole UFC:ssä niin minulla ei ole oikeutta arvostella/kyseenalaistaa kaveria pakkiksella? Yksi surkeimmista puolustuksista mitä maa päällään kantaa. ;)

Pata kattilaa soimaa, itse käytit oman mielipiteesi perusteluna omaa 15 vuoden upeaa ninjailu-uraa ;)

Voe voe voe pojat. Kylläpä olette jotkut pahasti väärässä! Rampaasin nenä kipeytyy niin, pahasti että.. Tulee oikein noi Priden Wanderlei-matsit mieleen. Voi olla, että menee pisteille, mutta turpaan tulee kyllä ja pahasti. Imo Shogun, Machida ja Jon Jones ovat aivan eri sfääreissä tuolla LHW-divarissa kuin muut. Toivottavasti on vakuutukset kunnossa.

So?? 2 täysin eri asiaa, huomaat varmasti itsekkin kun hetken mietit.

Niin pointtina tässä se, että Karolla on sinua kovemmat meriitit ja jos itse pidät kamppailulaji meriittejä jotenkin olennaisina mielipideasioista keskusteltaessa niin sinulla ei ole varaa miestä arvostella. Vaikka kuinka oletkin oman elämäsi GSP.

Back
Ylös Bottom