UFC 121 spoilerketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu niin näytti ja uskonkin että gameplan oli selvitä tästä ottelusta minuutin sisällä voittajana koska tiesi että Cain veisi varmuudella, jos ottelu etenisi pidemmälle kuten myös kävi.
Saiko Cain osuman juuri tuossa kun Lesnar lähtee heittään noita piruetteja ? Näyttäisi siltä että Lessu yrittää shuutata ja samalla Cain saa lyönnin sisään.

http://www.youtube.com/watch?v=6fyIg4BgqkM

Lesnarille sattui vain huono päivä. Kyllä sitä voi chämpioonikin hävitä näin se vain on. Nyt suosittelisin lesnarille kovaa harjoittelua mm. ankaraa bodausta esim. hauiskääntöjä helvetisti ja rajua penkkipunnerrusta. Caini on pikkupoika lessuun verrattuna nyt Lessun dieetti sotki selvästi taisi käydä sama moka kuin Carvinilla, oli tankkaus pielessä ja näki selvästi että Lesnarin jalat kramppasivat sen takia se ei vain pysynyt pystyssä. Cainilla oli järkyttävän hyvä tuuri että sai heiveröisillä lyönneillään pientä vaikutusta Lesnarin mahtavaa kivi leukaa vastaan. Uskon että lesnar on puolen vuoden sisään chämppiiöni ei löydy yhtä nopeaa ja vahvaa tappelijaa tältä planeetalta kuin Brock Lesnar.

Eipä tainnu kaverit olla oikeen väleissä,jos katsoit ton yhden videolinkin edellissivulla.

Ja Herb Dean paras ufc tuomari imo. Ihan oikees kohdas lopetti.

Juu. Tuohon videoon viittasinkin, Takeri olisi hoitanut tuon homman varmaan hymyssä suin.

Juu niin näytti ja uskonkin että gameplan oli selvitä tästä ottelusta minuutin sisällä voittajana koska tiesi että Cain veisi varmuudella, jos ottelu etenisi pidemmälle kuten myös kävi.
Saiko Cain osuman juuri tuossa kun Lesnar lähtee heittään noita piruetteja ? Näyttäisi siltä että Lessu yrittää shuutata ja samalla Cain saa lyönnin sisään.

http://www.youtube.com/watch?v=6fyIg4BgqkM

Joo, sai osuman tuossa kohdassa.

Ette kai te nyt ota tosissaan näitä mun läppiä! :hyper:

Olis ollut mukava nähä kauemmin ihan vaan sen takia että se tuo jotenkin outoa mielihyvää kun nään Lestosteronin ruman naamataulun muokkautuvan entistä rumemmaksi.

Nyt voin sen teille paljastaa, en ole Lessukka fäni.
Itseasiassa olen ollut jokseenkin kuvottunut siitä faktasta että tuollainen steroidipää on ns. mestari, only in america beibe.

Toistaiseksi valta on vaihtunut, mutta saa nähdä palaako Lesnar parempana takaisin. Tiedä sitten toimisiko paremmin, jos tiputtaisi hieman massaa pois, toisaalta voimalla ja painilla se jyrää joten siitä tuskin olisi hyötyä.

Ette kai te nyt ota tosissaan näitä mun läppiä! :hyper:

Olis ollut mukava nähä kauemmin ihan vaan sen takia että se tuo jotenkin outoa mielihyvää kun nään Lestosteronin ruman naamataulun muokkautuvan entistä rumemmaksi.

Nyt voin sen teille paljastaa, en ole Lessukka fäni.
Itseasiassa olen ollut jokseenkin kuvottunut siitä faktasta että tuollainen steroidipää on ns. mestari, only in america beibe.

Vittu näittekste jätkät, käy muuten näppärästi toi takin kääntö, ei ees hiukset liikahtanu :lol2:

Vannoin tuossa aiemmin, että jos Lesnar nyt tämänkin vielä vie, niin on minunkin myönnettävä kaverin olevan ihan hypensä ja tittelinsä ansainnut.
No eipä tarvinnut sitten lopulta nöyrtyä kuitenkaan. Tuo esitys ei ollut edes kovin vakuuttava tai mikään tuurinkantamoinen, vaan Cain oli selvästi parempi ottelija sekä fyysisesti kestävämmästä puusta. En usko Lesnarin tästä enää nousevan uudelleen mestariksi, koska hänen heikkoutensa on nyt niin kirkkaasti alleviivattu eikä kehitystä sen suhteen juurikaan tapahtunut Carwininkaan läheltäpiti-tilanteen jälkeen.
Lesnarin paras ase oli ehkä hänen hurja olemus ja maineensa, joka on nyt viimeistään rikottu.

Niin ja muistetaan se että vaikka lesnar kehittyykin niin ei muutkaan luultavasti paljoa huonommaksi muutu vaan päinvastoin.

Miks ihmeessä tuomari keskeytti ton? Lessu olis hyvin selvinny 2. erään.
Mestaruusottelu ja tuomari tulee näin helpolla väliin, ei Lessulla siinä ollu mitään hätää, hiukan tulee verta niin jo keskeytetään.
Eihän Lessu ollut vielä lähelläkään menettää tajuntaansa ja suojasi myös itseään, tosin ei kovin tehokkaasti, mutta suojasi kuitenkin :D.
Luulen että jos ois annettu jatkaa niin jossain 4. erän paikkeilla Cainin iskut olis alkanut heikentymään ja Lessu olis kääntänyt ottelun itselleen.

Tälläset puntti turistit on just tän foorumin suola, HAHAHAHA.

Lesnarilla ollut mitään jakoa missään vaiheessa eikä tule saamaan enää vyötä kun siellä on Cain,Carwin ja JDS etc ottelemassa. Sen verran paska Brock on ja ei ole kehitystä tapahtunut oikeen mihinkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika monta kaveria tuli tänne nauramaan ja kirjoittamaan arvoltaan "0" olevia kommenteja kuten "haahhahah" ja tiesin cainin paremmuuden silloin ja silloin ja brock on paska jne., mutta ei aikasemmin UFC 121 threadissä mitään kommentteja. Niin hyvin kuin joku sanoi aikasemmin että tulipa nopeesti kaikki muumit koloistaan.

Frank Mir tulee lukottamaan cainin inside shoulder lockilla kun tulee näiden aika kohdata. Ja sehän tulee vielä

Tuskin Lesnar tuosta tulee juurikaan paljon enää kehittymään, liian myöhään on liikenteessä. Varmaan painelee takasin sinne WWE:n puolella parin vuoden sisällä.

Tässä vaiheessa olin vielä tulessa. :D

ufc121a.webp

Mun on nyt vähän vaikea tajuta mikä kupla tässä nyt on puhkaistu. Ilmeisesti kukaan ei paljon arvosta Cain Velasquezia kun jopa senkin taidoilla voitettiin Lesnar. Mitä helvettiä? Kyllä Brock silti on kakkonen UFC:n heavyssa, aika vaikea uskoa että esim. muuten mainio JDS pääsisi sen alta samalla lailla pois. Ja Carwin ihan oikeasti edelleen hävisi sen ottelun, samalla periaatteella Sonnen on Silvaa parempi, Mark Hunt oli Fedoria aikanaan parempi ym. Lesnarin ikävin piirre on juuri tämä, että se saa porukan ihan sokeasti joko puolesta tai vastaan, mitään välimuotoa ei voi olla.

Let's dance!

Aaahahhaha ai vittu että mä nautin!!! Cain on todella rautanen sälli. Mun hattu on pois! On kyllä liiallista sanoa ettei Brock muka enään pärjäisi lajissa tms paskaa mitä täällä jo nyt taas jotkut "tietää". Ohan se pirullinen freak of nature se sälli ja jos se nyt vielä pari trikkiä (pystyssä) oppis ni miksei olis uudestaan tittelikahinoissakin. Muttamutta, nyt nautitaan perkele ku kaikenmaailman lihapäät itkee sankarinsa tappiota. CAIIIINNNNN!!

En jaksa uskoa, että Shields ottelee seuraavassa matsissa vielä vyöstä tämän esityksen jälkeen. Vois tosiaan Fitchiä vastaan ottaa oikeen 15min halikisat ni jompikumpi olis poissa kuvioista. Ohanse kova jätkä matossa, mutta olematon pysty ja noh, eipä se lattialla ole paljoa kuitenkaan saanu aikaa (kauan se Hendon mountissa oli eikä mitään tapahtunu, 10min?). Vituttavaa ku Kampmann ei ottanu tätä matsia itelleen vaan jäi painimaan liikaa yy-yy.

Siis Lesnarin kovin asehan on just se, että pusketaan täysiä päälle ja koitetaan saada kaveri mattoon ja siellä sit lopetus. Ja jos tää ei onnistu, ni sit ollaan kilpparipuolustuksessa matossa ja otetaan leualla koppeja

^ haha loistava gif! Joo mutta itse matsiin parin tunnin nukkumisen jälkeen. Cain teki sen mitä odotin pystyssä sekä matossa. Dominoi jokaisessa osa-alueessa, pienempänä ja kevyempänä vielä noinkin rajusti, niin se tuli vähän yllätyksenä. Brockilla mikään cardio loppunut kesken vaan SISU ja leuka! Brockilla ei todellakaan tunnu olevan mikään kivileuka, niinkuin Carwin matsin jälkeen monet ovat lesnarlasien läpi hypettäneet! Carwin matsissa otti 1-5 "kunnon" koppia naamaan. Velasquez ei tässä matsissa saanut mitään pommia sisälle, mutta tasainen naputtaminen suojaamattomaan naamaan riitti. Hienot bambit veti Brock kyllä. Brockia en ikinä mieltänyt #1 HW maailmassa, vaikka rankingit muuta sanoivatkin. Velasquezille tuo #1HW ymmärrän täysin, vaikkakin Fedoria pidän itse vielä parhaimpana tällä hetkellä (Fedorilta tosin saisi tulla vähän näyttöä taas, tai tippuu listalta kohta :P, vaikkakin kaikkien aikojen HW ja sitä ei voi kukaan kiistää)

Kaikki kunnia mexikaanille!

Back
Ylös Bottom