UFC 121 Lesnar vs. Velasquez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa Brock vai Cain?

• Brock

Votes: 0 0,0%
  • Cain

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Tuollaisiin notkahteluihin ei ole varaa Lesnarin kanssa. Sen jälkeen on 130kg lihaa niskassa, joka takoo lihavasaroilla otsikkoon. Eikä sitä takomista ole kukaan tähän mennessä kestänyt. Myös kneebaritkin on Lesnarille jo tälle uralle tehty, eikä Cainilla tainnut muutenkaa olla BJJ mustaavyötä. IMO huono leuka on silloin jos polvet notkahtelee ottelussa. Tietysti jos ei lisäksi osaa kunnolla suojata ja väistää niin se vaikuttaa vielä negatiivisemmin lopputulokseen.

Voitko pistää minun mieliksi tähän sitten listan kavereista, jotka on ottenut täydellisiä pommeja ottelijoilta, jotka lyövät yhtä lujaa kun Kongo, ilman että edes polvet vähän notkahtaa? Mulla ei tule kovin monta mieleen, Roy Nelsonkin kaikessa kivipäisyydessään kyllä notkui kivasti kun JDS heitti koukkua leukaan. Nämä kaverit on niin isoja, että on vähän hassua sanoa kyllä, että jos puhtaan osuman jälkeen polvet notkahtaa niin on huono leuka. Pätee ehkä jossain LW tienoilla, mutta ei ainakaan HW:tissä.

Oli se cainin leuka miten kova tahansa tai päinvastoin, niin millä pystyottelutaidoilla se lessukka siihen osuu? kaveri on ehkä paskimman pystyottelun omaava vapaaottelija koskaan, missään. suorastaan naurettavan huono.

Oli se cainin leuka miten kova tahansa tai päinvastoin, niin millä pystyottelutaidoilla se lessukka siihen osuu? kaveri on ehkä paskimman pystyottelun omaava vapaaottelija koskaan, missään. suorastaan naurettavan huono.

Ja silti Lesnar tiputti Couturen ja Herringiin sai aika hyvän osuman... itse tuskin tuohon pystyisit. Onhan tuo Lesnarin pysty kyllä tuolle tasolle naurettavaa, mutta näköjään siellä pärjää ilman pystytaitoja:P

Joo sillä on surkee pysty, paska paini, olematon kunto ja ihan paskat gameplanit, heti kun UFC tajuaa laittaa jonkun ihan oikean fighterin sitä vastaan se häviää, kun ei kerran mitään osaa.

Ei tule tapahtumaan. :)
Jokainen häviää kun, jos jatkaa ottelua jossain vaiheessa häviää se on varma.
Jokaiselle hevoselle kengittäjä löytyy kun aikansa odottaa.

Voitko pistää minun mieliksi tähän sitten listan kavereista, jotka on ottenut täydellisiä pommeja ottelijoilta, jotka lyövät yhtä lujaa kun Kongo, ilman että edes polvet vähän notkahtaa? Mulla ei tule kovin monta mieleen, Roy Nelsonkin kaikessa kivipäisyydessään kyllä notkui kivasti kun JDS heitti koukkua leukaan. Nämä kaverit on niin isoja, että on vähän hassua sanoa kyllä, että jos puhtaan osuman jälkeen polvet notkahtaa niin on huono leuka. Pätee ehkä jossain LW tienoilla, mutta ei ainakaan HW:tissä.

Paul Buntello, Mirko Filipović, Antoni Hardonk, Heath Herring ja Assuerio Silva. Siinä nyt muutama alkuun Cheick Kongon vastuksia kenen polvet eivät notkahdelleet. Cain loistaa tätä listaa vasten huonolla leualla, heikolla päänliikkeellä ja huonolla suojauksella.

Jotenkin tuntu että ku lesnar vei carwinin ettei siltä ehkä viedä sitä vyötä ihan vähään aikaan.

Ennen lesnar matsia ajattelin että carwin ois saattanu tulla 2-4 kertaiseksi mestariksi ja edelleenkin ajattelen että siinä kävi vähän paska säkä ku se carwin tuhlas kaikean energian niin nopeasti.

Lesnar vie maahan ja gnp voitto ekassa erässä.

Oon odottanu shields matsia aika kauan jo kun oon kuullu siitä niin paljon. saa nähä minkälainen se sitten on.

Oma veikkaukseni on että Cain vie ylivoimaisesti. Saa pysäytettyä Lesnarin maahanviennit ja hakkaa pystyssä ja matossa ekan erän ja toisessa tuomari keskeyttää. Cain by Tko R2.

heikolla päänliikkeellä ja huonolla suojauksella.

Eiköhän nuo ole jo pääasiassa rautaisen kovalla työllä jo korjattu. Ja kun vertailussa on Lesnarin suojaus ja päänliike, myös lyömisen sulavuus, niin Cain näyttää melkein K-1 tason mättäjältä.

aika kovat on odotukset cainin suhteen.lessu kuitenki kesti carwinin myllyn,joten luultavasti kestää 20kg laihemman cainin rynnistykset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakkiksen Team Lesnar on jälleen vahvana ja kuten Japi sanoi: Lokakuussa nähdään.

En jaksa uskoa, että Cain Brockin pysäyttäisi. Miehellä on toki mainio pysty&paini varustettuna teräksisellä kunnolla ja kovalla itsevarmuudella, mutta Brock saa varmasti tilaisuuden käyttää vahvuuksiaan ja harvapa niistä hetkistä on selvinnyt.

Ai että, näitä lukee niin odotus tuntuu olevan pidempi ja pidempi. War Lesnar.

Mielenkiinnolla odotan, miten Lesnar rankataan tappion jälkeen. Tippuuko esim. Fedorin alapuolelle, vai rankataanko #2. Tuskin putoaa alle ton tokasijan..

Itse uskon et seuraavassa matsissa voitaisiin nähdä pikkusen enemmän lesnarin pystyä. Carwinia pelättiin ihan syystäkin pystyssä jo valmiiksi. En usko et Cainia Lessu niin paljon pystyssä kunnioittaa vaikkei Cain siellä ihan käsi olekkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom