5
Niin Spike kortti alkaa neljältä
Mietin vaan näyttääkö MTV3 Max tätä suorana? Olin kattovina et tulis vast sunnuntai - maanantain välisenä yönä maxilta :o?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5
Niin Spike kortti alkaa neljältä
Tulee, tulee, ja vielä kerran tulee MAXilta suorana. Kuinkahan monta kertaa on käyty läpi tässä, saati sitten kaikissa edellisissä illoissa. Telkku.com kusee, MTV3 kanavapakettisivun ohjelmaopas näyttää oikein.
Näki hyvin Lessun olemuksesta kuinka kova itseluottamus hänellä on, Cain näytti taasen jonkin verran alistuneelta. Luulen että tässä kävi niin että Lessu mursi jo vastustajan tuijotuksessa, kuten Tyson aikoinaan.
Voi hyvinkin käydä myös niin että Cain puskee aggressiivisesti päälle ja törmääkin Brockin XXXXL hanskaan. Tulos: pää irti, game over.
Cainin leukahan on HW:n heikoimpia.
Henk koht ainaki toivon et koko eventti menis todella nopeesti ohi ja ne loppu puheet jotka kestää varmaan seuraavat 22 sivua on ohi jotta pääsen tästä paskan jauhamisesta eroon. Hirveetä paskan jauhamista 22 sivua yhdestä matsista. Mielenkiintosempana pidän Shieldsin debyyttiä.
Pitkään olin jo lukematta näitä ennakko tredejä mut ratkasin pari viikkoa sitten. Pitänee siirtyä takas lukemaan parisuhde-osastoa jos pysyis mielenterveys paremmassa kondiksessa niiden juttujen kanssa :piis:
Pakko tilittää ku psykiatri ei vastaa puhelimeen tähän aikaan ja johki oli pakko purkaa näitä tuntoja. Vähä helpotti.