UFC 121 Lesnar vs. Velasquez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa Brock vai Cain?

• Brock

Votes: 0 0,0%
  • Cain

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Lesnarille sopii parta. Taitaa olla lähinnä siitä matsi kiinni saako Lesnar maahan äkkiä. Jos ei saa niin vaikea ilta tulee, sillä en anna Lesnarille pystyssä saumoja vaikka on siinä muita vastaan onnistunut.
Tosin, olisi jännä nähdä mitä Cain osaa selältään tai pääsekö alta hyvin pois. Jännää:D

Parta toimii.

Siitähän se matsi on kiinni, että saako maihin. Jos Lesna saa Cainin maihin niin en usko, että pääsee alta pois ja voitto Brockille. Jos ei saa maihin niin voitto Cainille.

Se on vaan aika iso mahdollisuus siihen, että jossain vaiheessa Lesnar saa takedownin. Ite toivon kuitenkin, että Cain ottaa tittelin pois Brockilta.

Lehdistötilaisuudessa kohutaan, että Lesnar on muuttunut mies. Ennen niin jäyhä painipeto onkin leppoinen nallekarhu. Toivottavasti elkeet ei tule mukana häkkiin, koska se on sitten eka erä KO Cainille, mutta jos Lesnarilla on normipäivä, niin se on Brock via hammerilla ottaan neljännessä.

T
Veikkaus: kannatan Cainia, mutta edellisen matsin hengessä (kuka oikeasti odotti sub:ia Brockosaurukselta) sanotaan Lesnar 2nd round KO, left high kick :hyvä:

Ei kai se ole liikoja pyydetty vähemmänkin tekniseltä, mutta voimanpaskaa omaavalta ottelijalta, että tekniikaltaan helpon käsitriangelin saa järjesteltyä ja napattua maitohappoövereissä makailevasta kaverista. Jos Lesnar olisi järjestellyt vetreillä lonkilla gogoplataa pohjalta tai muuta mukavan eksoottista, niin tällöin pieni ihmetyksen poikanen sallittakoon :)

PS. Ainut lukko, jota Lesnar näytti hiovan previkka-pätkissä oli juurikin kyseinen käsi triangeli sivukontrollista. Kyllähän tässä lopetuksessa mies on kuin toimistollaan, sopii näet teknisesti rajoittuneille mutta väkivahvoille nujuajille.

Lehdistötilaisuudessa kohutaan, että Lesnar on muuttunut mies. Ennen niin jäyhä painipeto onkin leppoinen nallekarhu. Toivottavasti elkeet ei tule mukana häkkiin, koska se on sitten eka erä KO Cainille, mutta jos Lesnarilla on normipäivä, niin se on Brock via hammerilla ottaan neljännessä.

Kattelin eile sen lehdistötilaisuuden, mutta en nähny kyllä yhtään nallekarhua. Viisaita sanoja kaikilta paitsi Titolta (vittu se on tyhmä). Staredownissa ei näkyny pelkoa, mutta Brock kahto pois ensin (VOITTO!!).

picture.php

Hyvä kuva :D

Toivottavasti Cain oppi Carwin matsista sen verran, että ei kannata hakata kaikki paukkuja kilpikonna-asennossa puolustavaan Lessuun. Tiputuksen jälkeen antaa kaverin nousta vapaaehtoisesti pystyyn ja lyödä uudestaan kaveri levyksi. Kun toinen erä alkoi carwinVSlessu matsissa niin kyllähän se oli selväpeli, että Lessu tulee viemään matsin suht nopeasti. Oli Carwin sen verran poikki erätauolla. Jälkiviisaana on helppo spekuloida, mut Carwinin pysty oli sen verran vakuuttavaa, että olis voinut antaa Lessun nousta suorilta ylös..

Mut luotan siihen, että Lessu vie omilla vahvuuksillaan tämänkin matsin.

Toivon hartaasti että Velasquez voittaa ja UFC:n HW-divari saa arvoisensa mestarin,Brock Lesnar ei nimittäin sitä ole...

Ois kiva saada perusteluja.. Johtuuko siitä, että Lessu pääsi liian helpolla vyömatsiin vai käytöksestä.. Mun mielestä se on ainakin viime otteluiden perusteella ansainnut paikkansa KOVIMPANA ÄIJÄNÄ!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kai se ole liikoja pyydetty vähemmänkin tekniseltä, mutta voimanpaskaa omaavalta ottelijalta, että tekniikaltaan helpon käsitriangelin saa järjesteltyä ja napattua maitohappoövereissä makailevasta kaverista. Jos Lesnar olisi järjestellyt vetreillä lonkilla gogoplataa pohjalta tai muuta mukavan eksoottista, niin tällöin pieni ihmetyksen poikanen sallittakoon :)

PS. Ainut lukko, jota Lesnar näytti hiovan previkka-pätkissä oli juurikin kyseinen käsi triangeli sivukontrollista. Kyllähän tässä lopetuksessa mies on kuin toimistollaan, sopii näet teknisesti rajoittuneille mutta väkivahvoille nujuajille.

Kyllä se mun mielestä taas jotain jalkalukkoakin siinä haki, ja olisiko joku rear nakedikin vilahtanut seassa.

Ois kiva saada perusteluja.. Johtuuko siitä, että Lessu pääsi liian helpolla vyömatsiin vai käytöksestä.. Mun mielestä se on ainakin viime otteluiden perusteella ansainnut paikkansa KOVIMPANA ÄIJÄNÄ!

No mun mielestä Lesnar ei niin kauhean helpolla ole UFC:ssä päässyt,ihan kovia vastuksiahan mies on voittanut jotain Herringiä lukuunottamatta...vyömatsi nyt tuli kieltämättä aika nopeaan,mutta toisaalta mies on kyllä osoittanut taitonsa huipulla..tästä päästäänkin siihen mitä aiemmin sanoin,eli MUN MIELESTÄ Lesnar ei vaan ole mestaruuden arvoinen mies,mulle "mestari" merkitsee paljon muutakin kuin vain sitä että voittaa paljon matseja...oikea champpi on nöyrä,kunnioittaa vastustajiaan ja lajia ja toimii esikuvana mm.nuorille lajin harrastajille.Onko Lesnar tätä? No ei ainakaan mun mielestä...okei,onhan mies vime aikoina osoittanut hieman muuttumisen merkkejä,mutta onko se henkistä kasvua vai onko vaan DW/zuffa antanut ohjeet että nyt alat käyttäytyä niinkuin mestarin kuuluukin...itse epäilen jälkimmäistä.
Joku GSP on mun mielestä täydellinen henkilö kantamaan vyötä,siinä on todellinen mestari kaikin puolin..todetaan nyt vielä että en ole mikään suuri GSP fani,mutta pakkohan noin hienoa miestä on kunnioittaa...:)

On se sitten esitystä tai ei niin kyllä Lesnarin käytös on muuttunut aika paljon alkuajoista. Nyt lehdistötilaisuudessa Titokin puhui Brockista, että jos puhuu paskaa niin pitää sitten myös lunastaa puheensa ja sen Brock on tehnyt. Aloin tämän jälkeen oikein miettiä, että eihän tuo sovi yhtään nykyhetkeen, kun en ole ainakaan itse missään haastattelussa nähnyt Brockin haukkuvan tai vittuilevan Velasquezille. Samaten myös Carwinia kohtaan muistelisin Lesnarin suhtautuneen ihan nätisti. Nyt lehdistötilaisuudessa mies puhui fiksuja juttuja koko ajan.

En itsekään pitänyt miehestä Mir-matsin jälkeen, mutta nyt pikku hiljaa olen alkanut lämmetä, kuten myös varmaan jenkkiyleisö. Jos sama kehitys jatkuu, voi Brockista tulla todella suosittu mestari UFC:hen. Mielenkiintoista nähdä miten seuraava matsi menee ja miten yleisö käyttäytyy ja jos Brock voittaa niin minkälaisia puheita sen jälkeen tulee haastattelussa.

Tähän väliin kysyisin ,että alkaahan tämä sunnuntaina klo.5?
Kyllä. Mutta VOI PERKELE! F1 päällä, eli UFC Maxilla vasta sunnuntai-iltana:

04.30 UFC Countdown (K15)
04.55 Formula 1: vapaat harjoitukset
08.00 Formula 1: Extra
08.30 Formula 1: Pre Race
08.50 Formula 1: osakilpailu

Illalla lukee sitten:

00.10 UFC Countdown (2. es) (K15)
00.40-
03.40 MAX Fight: UFC 121 (K15)

Eli Countdown uudestaan, mut event ekaa kertaa.

EDIT: Hmmm, miksi helvetissä näytetään vapaita harjoituksia ennen kisaa, onko se muka aina noin? ?!?! Ei tosin olis eka kerta kun kusee ohjelmatiedot Maxilla.

Kyllä. Mutta VOI PERKELE! F1 päällä, eli UFC Maxilla vasta sunnuntai-iltana:

04.30 UFC Countdown (K15)
04.55 Formula 1: vapaat harjoitukset
08.00 Formula 1: Extra
08.30 Formula 1: Pre Race
08.50 Formula 1: osakilpailu

Illalla lukee sitten:

00.10 UFC Countdown (2. es) (K15)
00.40-
03.40 MAX Fight: UFC 121 (K15)

Eli Countdown uudestaan, mut event ekaa kertaa.

EDIT: Hmmm, miksi helvetissä näytetään vapaita harjoituksia ennen kisaa, onko se muka aina noin? ?!?! Ei tosin olis eka kerta kun kusee ohjelmatiedot Maxilla.

Jos on noin ni menee max vaihtoon eihän tässä vittu oo mitään järkeä, vuoden odotetuin kortti ufcssä ja näytetään formuloiden harjoituksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom