Yeah!
Pitkästä aikaa UFC tarjosi kunnon pommitusta ja hyviä matseja.
Mietin mitä JDS mietti kun iski Nelsonilta jalat alta pari kertaa, mutta möhö vaan puskee silti.
Nelsonin arvostus ainakin nousi ei kukaan aiemmin ole noita koppeja ottanut 3 erää.
JDS:lle ansaittu voitto vaikka kaasutti tosi pahasti 2 erässä jo.
Hughes näytti ettei häntä kannata aliarvoida vaikka eläkepuolella alkaa ura olla todella hieno kuristus!
Hyvää jalkatyötä teki Mattmaalaispoika.
Alves on liian puhdas pystymies kun matossa ei löytynyt aseita oikein.
Carpenter joka uppoaa aina tosin voisi välillä harkita sykliin muutosta eikä 100% lasissa kokoajan päälle no tästä tuli luovutus voitto silti.
Komeat röyhtäisyt ainakin Clay osaa.
Silvan matsi oli eeppinen jännitin paljon ja 4 ja 5 erän välillä toivon vain, että flying knee tyrmää ennen sitä alasvientiä.
Aika varma olin jo, että näinkö tässä tosiaan käy onneksi ei luonto antanut periksi ja maltoin katsoa vikan erän.
Caheli ei kokonaan paskaa jauhanut painia osaa ja siitä Silvakin varmaan krediittiä antoi oli jännittävin A.S:n matsi koskaan mitä olen katsonut.
Hieman mietin missä oli ne etupotkut polviin joita Maia ja Leites sai kokoajan ja sillä liikkeen lisäksi sai pidettyä etäisyyttä.
Kyllä cahelina mua vituttais niin mielettömästi 4,5 makoilua päällä ja erävoitot ja sitten jäädä kiinni lukkoon jolla Fedor kaatui.
Mahtava eventti pidin joka matsista vaikka Fitchin työskentely ei niin viihdyttävä ollut voitto sieltä silti tuli.